Serieus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam er op neer hoe het nu staat met de relatie tussen NL en Rusland, want in Sochi was het met de OS nog zo gezellig...
Bron.. snelheid.. hoogte.. etc..?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Dit valt overigens wel mee
[ afbeelding ]
één dode.
Ja maar die vloog niet op 10km hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Dit valt overigens wel mee
[ afbeelding ]
één dode.
Maar dan met maskertjes uit de stoel met elk een zuurstoffles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Schietstoel systeem zeg ik je. Dat gewoon de bovenkant van de romp naar buiten toe wordt geblazen. Daarna is het je eigen keus de schietstoel wel of niet te gebruiken.
Of nog beter. Alles geparachuteerde stoelen op een rails monteren. Zodra de shit aan is wordt de staart weggeblazen of de cockpit en iedereen glijdt netjes naar buiten.
Ja op Airforce 1 hebben ze dit, is toch veelste duur voor de comm luchtvaartquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Maar dan met maskertjes uit de stoel met elk een zuurstoffles.
En werd niet geraakt door een fucking raket van 70 kg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja maar die vloog niet op 10km hoogte
is te duur. bedankt voor je idee though.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Schietstoel systeem zeg ik je. Dat gewoon de bovenkant van de romp naar buiten toe wordt geblazen. Daarna is het je eigen keus de schietstoel wel of niet te gebruiken.
Of nog beter. Alles geparachuteerde stoelen op een rails monteren. Zodra de shit aan is wordt de staart weggeblazen of de cockpit en iedereen glijdt netjes naar buiten.
Volgens mij is er een parachute concept een jaar terug ofzo gepresenteerd, wellicht het googlen waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zal wel duur wezen
naja.. wie ben ik om naar oplossingen te kijken..
denk dat er vast wat slimmere mensen op aarde lopen
Exactly!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En werd niet geraakt door een fucking raket van 70 kg.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines-vlucht_243quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja maar die vloog niet op 10km hoogte
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan die vlucht gevolgd worden via flightradar24?
Ik werk vlakbij t vliegveld, niet dat ik er heen wil maar als ik m over zou vliegen zou ik dat wel willen zienquote:
Di Rupo die gewoon vrolijk aan het dansen is op Tomorrowlandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef Snowballed het volgende:
13:23 uur
"Belgische nabestaanden aan lot overgelaten"
De Belgische nabestaanden van de slachtoffers van de MH17 vinden dat ze aan hun lot worden overgelaten. Ze krijgen meer informatie van Nederland dan van het Belgische crisiscentrum, schrijft de Belgische krant De Morgen.
http://nos.nl/liveblog/677821-live-trein-in-charkov.html
Dit soort onzin komt op een gegeven moment in elk vliegtuigongeluk-topic terug. Gewoon negerenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef Twiitch het volgende:
Leuk al die speciale maatregelen die hier geadviseerd worden, maar niemand wil een paar duizend Euro meer voor een ticket betalen.
Zou kunnen maar volgens mij meer omdat de lichamen nu op grondgebied van Oekraine zijn en niet meer in oorlogszone.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:28 schreef Parzival het volgende:
zouden ze nu bewijs hebben dat ze bewust een passagiersvliegtuig hebben neergehaald.. de toon van alle premiers lijkt vandaag ineens mega streng te worden..
Benieuwd hoe die over Oekraine vloog ivm afgesloten luchtruim en om te weten wanneer die precies vertrekt,quote:
De hele raket weegt wel wat meer dan dat hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En werd niet geraakt door een fucking raket van 70 kg.
DB Cooper zou het gekund hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Idanue het volgende:
10km hoogte.
Geen zuurstof.
900km per uur.
Rondvliegende brokstukken.
Vliegtuig binnen een paar seconden in 1000 stukjes.
Succes met je parachute.
twitter:nytimes twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 11:15:05Photos: Wreckage Offers Clues on Why Malaysia Airlines Flight 17 Went Down http://t.co/11We2DlfUe http://t.co/YoVBgdMqRq reageer retweet
Binnen paar seconde ben je weer in zuurstofrijk gebiedquote:
Alleen het oosten van Oekraïne is afgesloten luchtruim, de rest (zoals bij Kharkiv) is volgens mij nog gewoon open.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die over Oekraine vloog ivm afgesloten luchtruim en om te weten wanneer die precies vertrekt,
Nederland is slim genoeg door niet helemaal los te gaan voordat de lichamen in veilig gebied zijn gebracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Fapsalon het volgende:
btw dat Engeland nu een onderzoek opent naar die vermoorde spion, dat vind ik wel een goeie actie. Een beetje een cheap shot om zo achteraf te doen, maar dat is dus precies het stukje uitgekookt dat Nederland mist.
Dus? Het leven gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Di Rupo die gewoon vrolijk aan het dansen is op Tomorrowland
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Di Rupo die gewoon vrolijk aan het dansen is op Tomorrowland
Inderdaad, te snel overheen gelezen, de warhead weegt 70 kg, de hele raket bijna 700.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
De hele raket weegt wel wat meer dan dat hoor
Ach straks als Rusland in staat van beschuldiging wordt gesteld pakken we Poetin ze dochter op in verband met verhoren etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Fapsalon het volgende:
btw dat Engeland nu een onderzoek opent naar die vermoorde spion, dat vind ik wel een goeie actie. Een beetje een cheap shot om zo achteraf te doen, maar dat is dus precies het stukje uitgekookt dat Nederland mist.
Zonder bescherming is 500km/h de max daarboven wordt je gewoon uiteengeruktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Binnen paar seconde ben je weer in zuurstofrijk gebied
Idem dito
Menselijk lichaam kan 3000 km per uur aan kijk maar spaceshuttle
Die vallen naar beneden
Meen je niet...
Die was dus al wel aan het dalen/landen nadat de eerste schadeverschijnselen duidelijk werden..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines-vlucht_243
Menselijk lichaam kan duizenden kilometers per seconde aan. Maar niet als dat in een vrije val gebeurd in een laag lucht met lage luchtdruk zonder beschermende atmosfeer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Binnen paar seconde ben je weer in zuurstofrijk gebied
Idem dito
Menselijk lichaam kan 3000 km per uur aan kijk maar spaceshuttle
Die vallen naar beneden
Meen je niet...
1. Omdat het inderdaad nog niet 100% vaststaat, en 2. Omdat ramp ook in dat geval een prima woordkeuze is, ramp staat niet gelijk aan ongeluk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
In het begin van alle de rouw advertenties van de landelijke nieuwsbladen stond nog steeds geschreven dat het hier gaat om een nationale ramp. Deze benadering vind ik nog steeds vreemd, nu we toch al veel meer weten dan afgelopen donderdag. Mijn vraag is of je deze gebeurtenis kunt benoemen met het woord ramp, terwijl vrijwel voor 95% vast staat dat hier gaat om het neerschieten van een passagiersvliegtuig.
Mijn vraag is of het woord nationale ramp hetzelfde is als een aanslag of oorlogsmisdaad. waarom zou de staat nog steeds hebben gekozen voor het woord ramp?
Dan stel ik voor met een drukpak voortaan aan boord te gaan met een kevlar windscherm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Menselijk lichaam kan duizenden kilometers per seconde aan. Maar niet als dat in een vrije val gebeurd in een laag lucht met lage luchtdruk zonder beschermende atmosfeer.
En ramp is een ramp... wat de oorzaak van die ramp is maakt niet uit... toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
In het begin van alle de rouw advertenties van de landelijke nieuwsbladen stond nog steeds geschreven dat het hier gaat om een nationale ramp. Deze benadering vind ik nog steeds vreemd, nu we toch al veel meer weten dan afgelopen donderdag. Mijn vraag is of je deze gebeurtenis kunt benoemen met het woord ramp, terwijl vrijwel voor 95% vast staat dat hier gaat om het neerschieten van een passagiersvliegtuig.
Mijn vraag is of het woord nationale ramp hetzelfde is als een aanslag of oorlogsmisdaad. waarom zou de staat nog steeds hebben gekozen voor het woord ramp?
Omdat diplomatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
Dat had Rutte hier eens moeten flikken. Wat een woede was er dan ontstaan zegquote:
Dat het neergeschoten is, betekent volgens mij nog steeds niet dat het geen ramp meer is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
Dus dan mag je de terroristische aanslag op de WTC in New York ook als ramp benoemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En ramp is een ramp... wat de oorzaak van die ramp is maakt niet uit... toch?
Heb je de kortstondige woede gemist over Rutte die een broodje eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat had Rutte hier eens moeten flikken. Wat een woede was er dan ontstaan zeg![]()
Het mogen dan wel een stuk minder doden zijn bij de Belgen, maar dit is bijzonder ongepast van Di Rupo.
Er zijn hier een paar fokkers die hadden het met gemak overleefd hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Parzival het volgende:
gezien de vele amputaties bij de stoffelijke overschotten ga ik ervanuit dat de meeste iig knockieoutwaren.. je ziet er genoeg die een been missen of een arm.. en ook andere plaatjes met verminkingen zijn zoekbaar.. verminkingen die vergelijken kunnen worden met extreem zwaar hersenletsel na inslag.. dus ookal heb je een parachute.. dan nog kom je dat vliegtuig niet ongeschonden uit. .of is de kans daarop iig heeeeeeel klein.. en je parachute opengooien bij 900km/h gaat je ook niet lukken.. zeker niet zonder training..
dus als we parachutes gaan uitdelen dan moet je een 10 uur durende trainingsvideo laten zien.. das pas vroeg inchecken
Ja, in principe wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus dan mag je de terroristische aanslag op de WTC in New York ook als ramp benoemen?
Ja..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus dan mag je de terroristische aanslag op de WTC in New York ook als ramp benoemen?
halve maatregelen dit... voortaan iedereen gewoon een Nano-suitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dan stel ik voor met een drukpak voortaan aan boord te gaan met een kevlar windscherm.
quote:ECHTELD/NIJMEGEN - Dick de Roode (67) uit Echteld gaat zijn medaille, die hij afgelopen vrijdag heeft gekregen bij het voltooien van de Nijmeegse Vierdaagse, teruggeven. De wandelaar is zwaar teleurgesteld, omdat de Vierdaagseorganisatie muziek en vaandels uit de intocht had verbannen vanwege de vliegtuigramp.
"Ook ik sta er bij stil en leef mee", zegt De Roode. "Maar de organisatie heeft niet goed nagedacht over de impact bij wandelaar en toeschouwer."
Afgenomen
"Ze heeft ons iets afgenomen en dat is zo fout. De feestelijke intocht is bedoeld als respect voor de lopers. De Via Gladiola leek nu wel een grafkamer", zegt De Roode.
Koningin Wilhelmina Fonds
"Ik loop voor mezelf en het Koningin Wilhelmina Fonds. Dat kruisje is me niets waard, ook al heb ik ergens gelezen dat het een soort koninklijke onderscheiding is. Vooral het lopen voor het KWF betekende veel voor mij. Mijn partner heeft 2 keer kanker gehad. Toen hij het kreeg, werd ik van een vrolijke pensionado een mantelzorger."
"De Via Gladiola was een rouwkamer vergeleken bij de intochten van woensdag en donderdag. Ik heb de hele weg moeten huilen en brak in stukken toen ik het Radboudziekenhuis passeerde. Wat moet ik dan met het kruisje? Als ik die over 10 jaar weer terugvind, heb ik er alleen maar nare herinneringen aan. Daarom ga ik het terugsturen.”
Volgend jaar
Ondanks die laatste dag heeft de Vierdaagse hem wel gegrepen. "Volgend jaar loop ik weer en dan krijg ik een kruisje met alleen mooie herinneringen.”
Nah, gewoon een fancy woord voor een continu heen-en-weer vliegen van die twee vliegtuigen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat houdt die luchtbrug in, is dat een lijn (gebied) waar dan geen enkel ander vliegtuig mag vliegen?
dat er regelmatig gevlogen gaat worden.. meer nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat houdt die luchtbrug in, is dat een lijn (gebied) waar dan geen enkel ander vliegtuig mag vliegen?
Volgens mij niks meer dan dat die vliegtuigen gewoon tussen Ehv en Charkov vliegen voor het overbrengen van de lichamenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Gewoon heel simpel. Ze gaan heen en weer vliegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Snoepje5 het volgende:
t mag trouwens wel wat kosten geloof ik he.. (zo anti-nederlands).. wat denk je dat die kisten aan kerosine verbruiken..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Snowballed het volgende:
13:31 uur
Australische Boeing in Eindhoven
Op vlliegveld Eindhoven is een Australische Boeing C-17 geland. Samen met een Nederlandse Hercules zal dit toestel een luchtbrug vormen met Charkov voor het vervoer van de slachtoffers naar Nederland.
[ afbeelding ]
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/al(...)t-protest-1.4459493#
Beetje oud nieuws (al 10 keer geplaatst)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet je een brug voorstellen waarover de lichamen worden getransporteerd alleen dan via de lucht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klapjosti die ook even aandacht wil hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is toch ook van de zotten dat zo'n intocht dan ineens maar omgetoverd moet worden in een rouwstoet. Net zoiets als die 'nationale rouw' vraag. Da's compleet overtrokken, LOS van het feit dat het allemaal kut, klote en oneerlijk is wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een inside job, false flag of pre-oorlogshandeling lijken me betere benamingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor me zelf praten maar ik heb er totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
t mag trouwens wel wat kosten geloof ik he.. (zo anti-nederlands).. wat denk je dat die kisten aan kerosine verbruiken..
Och tja.. dat is al betaald he..?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
t mag trouwens wel wat kosten geloof ik he.. (zo anti-nederlands).. wat denk je dat die kisten aan kerosine verbruiken..
Het was geen rouwstoet...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is toch ook van de zotten dat zo'n intocht dan ineens maar omgetoverd moet worden in een rouwstoet. Net zoiets als die 'nationale rouw' vraag. Da's compleet overtrokken, LOS van het feit dat het allemaal kut, klote en oneerlijk is wat er gebeurd is.
Maar om daar nou weer voor naar de krant te gaan, mwah.
Niet hier, dankjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een inside job, false flag of pre-oorlogshandeling lijken me betere benamingen.
Volgens mij was het enige dat de organisatie gedaan heeft, de muziekkorpsen weghalen. Het is niet dat ze met rouwbanden om in complete stilte achter elkaar aan moesten lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is toch ook van de zotten dat zo'n intocht dan ineens maar omgetoverd moet worden in een rouwstoet. Net zoiets als die 'nationale rouw' vraag. Da's compleet overtrokken, LOS van het feit dat het allemaal kut, klote en oneerlijk is wat er gebeurd is.
Maar om daar nou weer voor naar de krant te gaan, mwah.
U is admin/mod hier?quote:
Ja, nee, maar ook dat is natuurlijk gewoon compleet overtrokken. Laat die mensen lekker hun feestje bouwen op de Via Gladiola, mét muziekkorpsen en slingers.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij was het enige dat de organisatie gedaan heeft, de muziekkorpsen weghalen. Het is niet dat ze met rouwbanden om in complete stilte achter elkaar aan moesten lopen.
Volgens mij ging dit topic over MH17, en staat dit in NWS, maar kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U is admin/mod hier?
Ik beantwoord gewoon een vraag hoor.
Waarom haal je het dan in godsnaam aan, eerst iets zeggen en vervolgens: 'Ja laten we het daar maar niet over hebben'. Lekker tegenstrijdigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ook dat is natuurlijk gewoon compleet overtrokken. Laat die mensen lekker hun feestje bouwen op de Via Gladiola, mét muziekkorpsen en slingers.Maargoed, nogmaals, om daar nu weer over te gaan lopen mediazeikstralenaandachtshoeren is ook weer zoiets.
inb4 "Ik ben ook een keer in de buurt van vertrekhal 3 geweest. Het komt toch wel erg dichtbij nu..."quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef Snowballed het volgende:
13:37 uur
Aankomst trein op RT:
De aankomst van de trein met lichamen op de Russische zenden Russia Today
13:38 uur
Bloemenzee op SchipholOp Schiphol komen nog steeds veel mensen naar de gedenkplek voor de slachtoffers en nabestaanden van de vliegramp. Bij vertrekhal 3 groeit de bloemenzee nog iedere dag.
[ afbeelding ]
Bij vertrekhal 3 ligt een enorme hoeveelheid bloemen op de gedenkplek voor de slachtoffers en nabestaanden van de vliegramp met de MH17 in Oekraïne
13:42 uur
Ondertussen op de rampplek
Correspondent David Jan Godfroid is op de plek waar het vliegtuig neerstortte. Hij geeft een toelichting hoe de situatie daar is, en op het onderzoek dat wordt opgestart op de rampplek.
Video op de site
Ik heb het over die vent, die gaat lekker lopen mediaaandachtshoerenzeikstralen. Lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan in godsnaam aan, eerst iets zeggen en vervolgens: 'Ja laten we het daar maar niet over hebben'. Lekker tegenstrijdig
Waarvoor wordt hier überhaupt aandacht aan gegeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dan de klachtenregen nog groter was geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ook dat is natuurlijk gewoon compleet overtrokken. Laat die mensen lekker hun feestje bouwen op de Via Gladiola, mét muziekkorpsen en slingers.Maargoed, nogmaals, om daar nu weer over te gaan lopen mediazeikstralenaandachtshoeren is ook weer zoiets.
Ja daar heb ik het ook over haha, niet op jou gericht deze postquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het over die vent, die gaat lekker lopen mediaaandachtshoerenzeikstralen. Lezen.
Waar heb je het over.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef El_Matador het volgende:
Is de kleine groep rondreizende kransenvoetballers al op Schiphol gesignaleerd?
even kijken of ik ergens nog een goedkope vlucht kan boeken....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inb4 "Ik ben ook een keer in de buurt van vertrekhal 3 geweest. Het komt toch wel erg dichtbij nu..."
De prijzen naar Donetsk lijken nogal flink gedaald te zijn. Bodemprijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:50 schreef Parzival het volgende:
[..]
even kijken of ik ergens nog een goedkope vlucht kan boeken....
Valt gewoon onder de verzekering volgens mij... waar Allianz voor mag opdraaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou ik hoorde van een collega hier dat die komend weekend naar Palestinia gaat.. lijkt me ook een fijne vlucht..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
De prijzen naar Donetsk lijken nogal flink gedaald te zijn. Bodemprijzen.
Palestiniaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou ik hoorde van een collega hier dat die komend weekend naar Palestinia gaat.. lijkt me ook een fijne vlucht..
Meer knalprijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
De prijzen naar Donetsk lijken nogal flink gedaald te zijn. Bodemprijzen.
Kutpensionado, ga lekker ergens anders aandacht lopen trekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat na de landing veel beter wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou ik hoorde van een collega hier dat die komend weekend naar Palestinia gaat.. lijkt me ook een fijne vlucht..
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het over die vent, die gaat lekker lopen mediaaandachtshoerenzeikstralen. Lezen.
sorrie.. Palestijns gebiedquote:
twitter:BlackAndWyatt twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 13:49:37"@PhilippineStar: Dutch experts examine bodies in Ukraine crash | http://t.co/pS5oVUO8WZ http://t.co/Jlxno7GdWT" #MH17 #Ukraine #Russia reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |