twitter:nytimes twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 11:15:05Photos: Wreckage Offers Clues on Why Malaysia Airlines Flight 17 Went Down http://t.co/11We2DlfUe http://t.co/YoVBgdMqRq reageer retweet
Binnen paar seconde ben je weer in zuurstofrijk gebiedquote:
Alleen het oosten van Oekraïne is afgesloten luchtruim, de rest (zoals bij Kharkiv) is volgens mij nog gewoon open.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die over Oekraine vloog ivm afgesloten luchtruim en om te weten wanneer die precies vertrekt,
Nederland is slim genoeg door niet helemaal los te gaan voordat de lichamen in veilig gebied zijn gebracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Fapsalon het volgende:
btw dat Engeland nu een onderzoek opent naar die vermoorde spion, dat vind ik wel een goeie actie. Een beetje een cheap shot om zo achteraf te doen, maar dat is dus precies het stukje uitgekookt dat Nederland mist.
Dus? Het leven gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Di Rupo die gewoon vrolijk aan het dansen is op Tomorrowland
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Di Rupo die gewoon vrolijk aan het dansen is op Tomorrowland
Inderdaad, te snel overheen gelezen, de warhead weegt 70 kg, de hele raket bijna 700.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
De hele raket weegt wel wat meer dan dat hoor
Ach straks als Rusland in staat van beschuldiging wordt gesteld pakken we Poetin ze dochter op in verband met verhoren etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Fapsalon het volgende:
btw dat Engeland nu een onderzoek opent naar die vermoorde spion, dat vind ik wel een goeie actie. Een beetje een cheap shot om zo achteraf te doen, maar dat is dus precies het stukje uitgekookt dat Nederland mist.
Zonder bescherming is 500km/h de max daarboven wordt je gewoon uiteengeruktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Binnen paar seconde ben je weer in zuurstofrijk gebied
Idem dito
Menselijk lichaam kan 3000 km per uur aan kijk maar spaceshuttle
Die vallen naar beneden
Meen je niet...
Die was dus al wel aan het dalen/landen nadat de eerste schadeverschijnselen duidelijk werden..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines-vlucht_243
Menselijk lichaam kan duizenden kilometers per seconde aan. Maar niet als dat in een vrije val gebeurd in een laag lucht met lage luchtdruk zonder beschermende atmosfeer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Binnen paar seconde ben je weer in zuurstofrijk gebied
Idem dito
Menselijk lichaam kan 3000 km per uur aan kijk maar spaceshuttle
Die vallen naar beneden
Meen je niet...
1. Omdat het inderdaad nog niet 100% vaststaat, en 2. Omdat ramp ook in dat geval een prima woordkeuze is, ramp staat niet gelijk aan ongeluk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
In het begin van alle de rouw advertenties van de landelijke nieuwsbladen stond nog steeds geschreven dat het hier gaat om een nationale ramp. Deze benadering vind ik nog steeds vreemd, nu we toch al veel meer weten dan afgelopen donderdag. Mijn vraag is of je deze gebeurtenis kunt benoemen met het woord ramp, terwijl vrijwel voor 95% vast staat dat hier gaat om het neerschieten van een passagiersvliegtuig.
Mijn vraag is of het woord nationale ramp hetzelfde is als een aanslag of oorlogsmisdaad. waarom zou de staat nog steeds hebben gekozen voor het woord ramp?
Dan stel ik voor met een drukpak voortaan aan boord te gaan met een kevlar windscherm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Menselijk lichaam kan duizenden kilometers per seconde aan. Maar niet als dat in een vrije val gebeurd in een laag lucht met lage luchtdruk zonder beschermende atmosfeer.
En ramp is een ramp... wat de oorzaak van die ramp is maakt niet uit... toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
In het begin van alle de rouw advertenties van de landelijke nieuwsbladen stond nog steeds geschreven dat het hier gaat om een nationale ramp. Deze benadering vind ik nog steeds vreemd, nu we toch al veel meer weten dan afgelopen donderdag. Mijn vraag is of je deze gebeurtenis kunt benoemen met het woord ramp, terwijl vrijwel voor 95% vast staat dat hier gaat om het neerschieten van een passagiersvliegtuig.
Mijn vraag is of het woord nationale ramp hetzelfde is als een aanslag of oorlogsmisdaad. waarom zou de staat nog steeds hebben gekozen voor het woord ramp?
Omdat diplomatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
Dat had Rutte hier eens moeten flikken. Wat een woede was er dan ontstaan zegquote:
Dat het neergeschoten is, betekent volgens mij nog steeds niet dat het geen ramp meer is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef MakkieR het volgende:
Dus dan mag je de terroristische aanslag op de WTC in New York ook als ramp benoemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En ramp is een ramp... wat de oorzaak van die ramp is maakt niet uit... toch?
Heb je de kortstondige woede gemist over Rutte die een broodje eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat had Rutte hier eens moeten flikken. Wat een woede was er dan ontstaan zeg![]()
Het mogen dan wel een stuk minder doden zijn bij de Belgen, maar dit is bijzonder ongepast van Di Rupo.
Er zijn hier een paar fokkers die hadden het met gemak overleefd hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Parzival het volgende:
gezien de vele amputaties bij de stoffelijke overschotten ga ik ervanuit dat de meeste iig knockieoutwaren.. je ziet er genoeg die een been missen of een arm.. en ook andere plaatjes met verminkingen zijn zoekbaar.. verminkingen die vergelijken kunnen worden met extreem zwaar hersenletsel na inslag.. dus ookal heb je een parachute.. dan nog kom je dat vliegtuig niet ongeschonden uit. .of is de kans daarop iig heeeeeeel klein.. en je parachute opengooien bij 900km/h gaat je ook niet lukken.. zeker niet zonder training..
dus als we parachutes gaan uitdelen dan moet je een 10 uur durende trainingsvideo laten zien.. das pas vroeg inchecken
Ja, in principe wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus dan mag je de terroristische aanslag op de WTC in New York ook als ramp benoemen?
Ja..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus dan mag je de terroristische aanslag op de WTC in New York ook als ramp benoemen?
halve maatregelen dit... voortaan iedereen gewoon een Nano-suitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dan stel ik voor met een drukpak voortaan aan boord te gaan met een kevlar windscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |