Die deur ga je toch pas open krijgen als het al te laat isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Onnoman het volgende:
Kan iemand mij eens vertellen waarom een vliegtuig niet net zoveel parachutes heeft als zitplaatsen?
Relax... even overleg in:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Inaithnir het volgende:
Ok mods, dan houd ik de OP wel niet meer bij he
Op 10km hoogte met -50 zonder zuurstof.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat wil je doen, 300 man instrueren in parachutespringen terwijl je met een noodgang neerstort?
En dan? Mensen de hele rit met een oncomfortable parachute op hun rug laten zitten voor die 1 op weet-ik-veel-hoeveel miljoen kans dat het vliegtuig neerstort?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat wil je doen, 300 man instrueren in parachutespringen terwijl je met een noodgang neerstort?
Door een raketinslag is die toch al een stuk sneller open?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die deur ga je toch pas open krijgen als het al te laat is
onzin!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Omdat een parachute omdoen niet in 10 seconde kan gebeuren en er bovendien geen goed moment is op te springen tijdens een crash
Op dat moment mss de beste manier om ze snel in veilige handen te spelen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef PG18 het volgende:
Heeft Maleisië die zwarte dozen dan weer op de trein gezet?
En de druk die weg is? Succes..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Door een raketinslag is die toch al een stuk sneller open?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin!
Ik vind dat de passagier dat zelf moet kunnen beoordelen.
In je stoel zitten met een parachute op je rug.. weet ik veel!
nee.. duurt best lang voordat een dergelijk vliegtuig is neergestortquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die deur ga je toch pas open krijgen als het al te laat is
Stop met praten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin!
Denk je dat je in een vliegtuig die 900 km/h gaat met een gat erin dat alles wat los zit eruit zuigt makkelijk even eruit kan springen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin!
Ik snap ook niet waarom dat is. had ik net ook alquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Inaithnir het volgende:
Ok mods, dan houd ik de OP wel niet meer bij he
Dat is ook zo. Nou gauw nog even die parachute aantrekken danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Geen dozen meer, geen lichamen meer, hij heeft alleen nog wat stukjes metaal, dus hij zal niet zoveel meer in het nieuws komenquote:
neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Denk je dat je in een vliegtuig die 900 km/h gaat met een gat erin dat alles wat los zit eruit zuigt makkelijk even eruit kan springen?
Godver.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin!
Dit valt overigens wel meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Denk je dat je in een vliegtuig die 900 km/h gaat met een gat erin dat alles wat los zit eruit zuigt makkelijk even eruit kan springen?
Schietstoel systeem zeg ik je. Dat gewoon de bovenkant van de romp naar buiten toe wordt geblazen. Daarna is het je eigen keus de schietstoel wel of niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. duurt best lang voordat een dergelijk vliegtuig is neergestort
zal wel duur wezenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Schietstoel systeem zeg ik je. Dat gewoon de bovenkant van de romp naar buiten toe wordt geblazen. Daarna is het je eigen keus de schietstoel wel of niet te gebruiken.
Of nog beter. Alles geparachuteerde stoelen op een rails monteren. Zodra de shit aan is wordt de staart weggeblazen of de cockpit en iedereen glijdt netjes naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |