Volgens mij ging dit topic over MH17, en staat dit in NWS, maar kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U is admin/mod hier?
Ik beantwoord gewoon een vraag hoor.
Waarom haal je het dan in godsnaam aan, eerst iets zeggen en vervolgens: 'Ja laten we het daar maar niet over hebben'. Lekker tegenstrijdigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ook dat is natuurlijk gewoon compleet overtrokken. Laat die mensen lekker hun feestje bouwen op de Via Gladiola, mét muziekkorpsen en slingers.Maargoed, nogmaals, om daar nu weer over te gaan lopen mediazeikstralenaandachtshoeren is ook weer zoiets.
inb4 "Ik ben ook een keer in de buurt van vertrekhal 3 geweest. Het komt toch wel erg dichtbij nu..."quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef Snowballed het volgende:
13:37 uur
Aankomst trein op RT:
De aankomst van de trein met lichamen op de Russische zenden Russia Today
13:38 uur
Bloemenzee op SchipholOp Schiphol komen nog steeds veel mensen naar de gedenkplek voor de slachtoffers en nabestaanden van de vliegramp. Bij vertrekhal 3 groeit de bloemenzee nog iedere dag.
[ afbeelding ]
Bij vertrekhal 3 ligt een enorme hoeveelheid bloemen op de gedenkplek voor de slachtoffers en nabestaanden van de vliegramp met de MH17 in Oekraïne
13:42 uur
Ondertussen op de rampplek
Correspondent David Jan Godfroid is op de plek waar het vliegtuig neerstortte. Hij geeft een toelichting hoe de situatie daar is, en op het onderzoek dat wordt opgestart op de rampplek.
Video op de site
http://nos.nl/liveblog/677821-live-trein-in-charkov.html
Ik heb het over die vent, die gaat lekker lopen mediaaandachtshoerenzeikstralen. Lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan in godsnaam aan, eerst iets zeggen en vervolgens: 'Ja laten we het daar maar niet over hebben'. Lekker tegenstrijdig
Waarvoor wordt hier überhaupt aandacht aan gegeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/al(...)t-protest-1.4459493#
Ik denk dat dan de klachtenregen nog groter was geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ook dat is natuurlijk gewoon compleet overtrokken. Laat die mensen lekker hun feestje bouwen op de Via Gladiola, mét muziekkorpsen en slingers.Maargoed, nogmaals, om daar nu weer over te gaan lopen mediazeikstralenaandachtshoeren is ook weer zoiets.
Ja daar heb ik het ook over haha, niet op jou gericht deze postquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het over die vent, die gaat lekker lopen mediaaandachtshoerenzeikstralen. Lezen.
Waar heb je het over.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef El_Matador het volgende:
Is de kleine groep rondreizende kransenvoetballers al op Schiphol gesignaleerd?
even kijken of ik ergens nog een goedkope vlucht kan boeken....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inb4 "Ik ben ook een keer in de buurt van vertrekhal 3 geweest. Het komt toch wel erg dichtbij nu..."
De prijzen naar Donetsk lijken nogal flink gedaald te zijn. Bodemprijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:50 schreef Parzival het volgende:
[..]
even kijken of ik ergens nog een goedkope vlucht kan boeken....
Valt gewoon onder de verzekering volgens mij... waar Allianz voor mag opdraaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
t mag trouwens wel wat kosten geloof ik he.. (zo anti-nederlands).. wat denk je dat die kisten aan kerosine verbruiken..
nou ik hoorde van een collega hier dat die komend weekend naar Palestinia gaat.. lijkt me ook een fijne vlucht..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
De prijzen naar Donetsk lijken nogal flink gedaald te zijn. Bodemprijzen.
Palestiniaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou ik hoorde van een collega hier dat die komend weekend naar Palestinia gaat.. lijkt me ook een fijne vlucht..
Meer knalprijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
De prijzen naar Donetsk lijken nogal flink gedaald te zijn. Bodemprijzen.
Kutpensionado, ga lekker ergens anders aandacht lopen trekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/al(...)t-protest-1.4459493#
Ik weet niet of dat na de landing veel beter wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou ik hoorde van een collega hier dat die komend weekend naar Palestinia gaat.. lijkt me ook een fijne vlucht..
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het over die vent, die gaat lekker lopen mediaaandachtshoerenzeikstralen. Lezen.
sorrie.. Palestijns gebiedquote:
twitter:BlackAndWyatt twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 13:49:37"@PhilippineStar: Dutch experts examine bodies in Ukraine crash | http://t.co/pS5oVUO8WZ http://t.co/Jlxno7GdWT" #MH17 #Ukraine #Russia reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |