Ik vermoed dat de amerikanen heel goed weten wie het gedaan heeft, sterker nog, ik denk dat ze precies weten wie op wiens order het knopje heeft ingedrukt.quote:
Waar gaan ze heen danquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Ah, willem alexander zit alweer bijna lachend in het zonnetje.
http://www.flightradar24.com/PHKBX/3ded7b0
Waarvoor ? Hij heeft dat vliegtuig niet neergeschoten. Als de separatisten dat hebben gedaan dan was het per vergissing als ik de geluidsopnamen die daarnet op het NOS journaal werden getoond kan geloven.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef RijstNatie het volgende:
Wanneer krijgen we van die breedhoofd putin een excuses?
Lijkt me idd sterk dat 't anders is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de amerikanen heel goed weten wie het gedaan heeft, sterker nog, ik denk dat ze precies weten wie op wiens order het knopje heeft ingedrukt.
In Syrie vallen iedere dag doden. Durft niemand zich mee te bemoeien. Nou ja die kant ging het dus nu ook op met Oekraine.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toestemming gegeven? Hoe kom je daar nu bij?
En een paar doden? Doel je op dit vliegtuig?
in elk land vallen iedere dag dodenquote:
Als je een geweer aan een kleuter geeft en dat gaat mis heb je de trekker ook niet overgehaald, maar je bent op z'n minst verantwoordelijk en bovendien verwijtbaar nalatig.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarvoor ? Hij heeft dat vliegtuig niet neergeschoten. Als de separatisten dat hebben gedaan dan was het per vergissing als ik de geluidsopnamen die daarnet op het NOS journaal werden getoond kan geloven.
Omdat hij ze voorzien heeft van wapens waarmee ze burgervliegtuigen kunnen neerhalen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarvoor ? Hij heeft dat vliegtuig niet neergeschoten. Als de separatisten dat hebben gedaan dan was het per vergissing als ik de geluidsopnamen die daarnet op het NOS journaal werden getoond kan geloven.
Zouden ze dat dan niet gezegd hebben? Ze hebben het over een satellietfoto van een rookpluim van een raketlanceerinstallatie, maar dat is natuurlijk veel zwakker bewijs dan daadwerkelijke missile detection.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
schijnt een AWACS in de lucht te hebben gehangen, die zal het wel gezien hebben maar dat gaan ze niet online zetten natuurlijk
quote:Excuses
Dit had zo niet gemoeten. Caroline is een ervaren verslaggever die, in een oorlogsgebied, in the heat of the moment moet handelen. Ze wilde niemand kwetsen. Ze was geraakt door het boekje dat op de grond lag en had de intentie om de chaos zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven. Daarin is ze te ver gegaan. Namens de hoofd- en eindredactie bieden wij hiervoor onze excuses aan. Hoofd- en eindredactie EenVandaag.
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:36:43Armed gunmen in the lobby of the Park Inn hotel, here to pick up Malaysian delegation and take them to receive black boxes from MH17 reageer retweet
Tegen Rutte wel, maar de rest van de wereld hoeft dat (nog) even niet te weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Zouden ze dat dan niet gezegd hebben? Ze hebben het over een satellietfoto van een rookpluim van een raketlanceerinstallatie, maar dat is natuurlijk veel zwakker bewijs dan daadwerkelijke missile detection.
komt misschien nogquote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Zouden ze dat dan niet gezegd hebben? Ze hebben het over een satellietfoto van een rookpluim van een raketlanceerinstallatie, maar dat is natuurlijk veel zwakker bewijs dan daadwerkelijke missile detection.
Rutte gaf al aan er niet over te willen praten.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tegen Rutte wel, maar de rest van de wereld hoeft dat (nog) even niet te weten.
Slap excuus.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef El_jefe07 het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/blog/52686/excuses
[..]
twitter:
twitter:geertjanhahn twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:31:25Foto via @oivshina : tanks aan de rand van Donetsk. Wordt een barre nacht. #Ukraine http://t.co/Qny9iRA72x reageer retweet
Prima dus. Excuses op z'n plaats en gemaakt. Dat zie ik ze ergens anders nog niet zo snel doen..quote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
Was er geen eindredacteur aanwezig, onzin verhaal om het alleen op die verslaggeefster te schuiven.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Die weet echt wel meer dan wij. Sommige dingen moeten gewoon niet aan de grote klok.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Rutte gaf al aan er niet over te willen praten.
En ze zijn geland nuquote:Op maandag 21 juli 2014 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
huisje van ca 4.5 miljoen euro in Griekenland
nee het gaat om een raket die in gebruik was door de russen, men zegt dat het russische raketten zijn geweest, die hebben productienummersquote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef Dibble het volgende:
Voor hetzelfde geld denken ze dat Kiev er een gebruikte raket verstopt in de bosjes en dan de pro russen aanwijst met de wijsvinger.
Moet een vergelijking getrokken worden om als argument te dienen?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
In Syrie vallen iedere dag doden. Durft niemand zich mee te bemoeien. Nou ja die kant ging het dus nu ook op met Oekraine.
Hij heeft zelfs letterlijk gezegd dat 'ie meer weet, maar dat hij met het oog op het naar Nederland halen van de lichamen niet meer wilde zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die weet echt wel meer dan wij. Sommige dingen moeten gewoon niet aan de grote klok.
Hopelijk komt ie een beetje bij.quote:
zijn toch gewoon allemaal russenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef Houtenbeen het volgende:
rudybouma · 7 u
Militanten op station #Donetsk doen niet geheimzinnig over Russische nationaliteit getuige vlaggetje op schouder. pic.twitter.com/5ijKaq1gXu
[ afbeelding ]
Het zijn beide burgeroorlogen waarin Rusland een rol speelt en niemand in grijpt.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet een vergelijking getrokken worden om als argument te dienen?
Ik denk dat je beide niet met elkaar moet vergelijken
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Balkanoorlogjesquote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef speknek het volgende:
Blijft verbazingwekkend. Hebben we ooit een situatie gehad waarbij rebellen hele tankdivisies, SAMs, e.d. hebben gehad?
Ah, die had ik even gemist.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs letterlijk gezegd dat 'ie meer weet, maar dat hij met het oog op het naar Nederland halen van de lichamen niet meer wilde zeggen.
Dat kan ook nog wel , dat Poetin het spelletje beu is, het kost nu teveelquote:Op maandag 21 juli 2014 20:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of Poetin heeft genoeg van die lui nu ze zijn raketten tegen verkeerde doelen gebruiken en nu moeten ze naar Rusland vluchten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Borodai arriveert, met pistool in de hand, in hotel.
Hahatwitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:42:36Come to think of it, the Donetsk People's Republic is probably the last place in Europe you can smoke and carry arms indoors. Liberty! reageer retweet
als ik daar een afspraak mee zou hebben had ik me ziekgemeld foiquote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Borodai arriveert, met pistool in de hand, in hotel.
Blind spots? Voor een satelliet?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Amerikanen zitten in een lastig pakket. Als ze die satteliet beelden laten zien dan kunnen de Russen exact de posities achterhalen van de kijkhoeken van de Amerikanen en blindspots maken.
Iemand die bang is elk moment vermoord te kunnen worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke autist loopt er nu met een pistool in zijn hand een hotel lobby binnen
In het wilde Oosten kan datquote:Op maandag 21 juli 2014 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Oke man. Ik wist niet dat ze met die satellieten zo ver konden inzoomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee het gaat om een raket die in gebruik was door de russen, men zegt dat het russische raketten zijn geweest, die hebben productienummers
Een "premier" in oorlogssituatie met voldoende vijanden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Donetsk heeft een hele grote eigen wapenindustrie die voornamelijk levert aan Rusland. Kan nog best zijn dat ze het zelf ooit gebouwd hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oke man. Ik wist niet dat ze met die satellieten zo ver konden inzoomen.
Het is ook niet zo dat 90% van het Oekraïnse materieel niet Russisch is enzo.
Wie heeft dan een pistool in zijn hand? Die man met petje en baard zo te zien? Als dat zo is, is dat niet Boroday dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Ah ja logisch. In mijn herinnering waren dat meer verschillende legers, maar dat is natuurlijk ook zo begonnen.quote:
Hebben ze het vast nog voor teveel geld teruggekochtquote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Donetsk heeft een hele grote eigen wapenindustrie die voornamelijk levert aan Rusland. Kan nog best zijn dat ze het zelf ooit gebouwd hebben
In de draaideur, blauwe trui.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie heeft dan een pistool in zijn hand? Die man met petje en baard zo te zien? Als dat zo is, is dat niet Boroday dacht ik.
Een foto hoeft niet altijd iets te laten zien he?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie heeft dan een pistool in zijn hand? Die man met petje en baard zo te zien? Als dat zo is, is dat niet Boroday dacht ik.
denk dat de Russen meer Oekrains materieel gebruiken dan omgekeerd maar het is wel een goed punt idd, ze gebruiken allemaal dezelfde onzinquote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oke man. Ik wist niet dat ze met die satellieten zo ver konden inzoomen.
Het is ook niet zo dat 90% van het Oekraïnse materieel niet Russisch is enzo.
quote:Het Kremlin blijft aarzelen, Poetin improviseert er op los
Als Washington na een paar dagen al een voorlopige conclusie denkt te kunnen trekken, dan moet Moskou dat ook kunnen. Toch doet de Russische regering dat niet. En concrete actie blijft uit.
Ja idd maar volgens mij wordt het een beetje aangedikt door die journalist.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een foto hoeft niet altijd iets te laten zien he?
Hoezo?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd maar volgens mij wordt het een beetje aangedikt door die journalist.
Zijn er een aantal die het melden, niet alleen Koens.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd maar volgens mij wordt het een beetje aangedikt door die journalist.
Bronnen?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zijn er een aantal die het melden, niet alleen Koens.
Wie heeft dan een pistool in de hand op de foto? Die baard met de pet?quote:
Je klinkt verbaasd, hoe komt dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wel een redelijk mooi hotel nog
http://www.parkinn.com/hotel-donetsk
Borodai dus. Alleen op deze foto niet zichtbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie heeft dan een pistool in de hand op de foto? Die baard met de pet?
quote:
twitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:40:10DNR leader Borodai just walked in to meet the Malaysians, smoking cigarette & holding pistol. At least one of those is illegal in Ukraine. reageer retweet
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:44I tell a lie, the gunmen are here cos Borodai has come here to meet the Malaysians reageer retweet
Geheel gerenoveerd voor Euro 2012 inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wel een redelijk mooi hotel nog
http://www.parkinn.com/hotel-donetsk
In Afrika gebeurt dat ook wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef speknek het volgende:
Blijft verbazingwekkend. Hebben we ooit een situatie gehad waarbij rebellen hele tankdivisies, SAMs, e.d. hebben gehad?
Veel meer dan kalasjnikovs hebben Afrikaanse rebellen doorgaans niet.quote:
De bevolking van Donetsk was ook redelijk welvarend in de Sovjet tijd, mede daardoor snap ik wel een beetje dat ze graag bij Rusland willen horenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Donetsk heeft een hele grote eigen wapenindustrie die voornamelijk levert aan Rusland. Kan nog best zijn dat ze het zelf ooit gebouwd hebben
in de kolentijdquote:Op maandag 21 juli 2014 20:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De bevolking van Donetsk was ook redelijk welvarend in de Sovjet tijd, mede daardoor snap ik wel een beetje dat ze graag bij Rusland willen horen
En die in het Midden Oosten dan of daar in de Gazastrook wordt ook wat afgeschoten.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel meer dan kalasjnikovs hebben Afrikaanse rebellen doorgaans niet.
Ik heb niemand gehoord toen de journalisten door de persoonlijke eigendommen van de doden in Libië gingen, toen stond de camera ook gericht op persoonlijke items.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)oedend.html#comments
volgens mij zit de complete wapenindustrie in die regio en die is dan weer sterk afhankelijk van de Russenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in de kolentijd
Net als in Zuid Limburg
Tja, de emoties liggen nu bij veel Nederlanders wat meer aan de oppervlakte. Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niemand gehoord toen de journalisten door de persoonlijke eigendommen van de doden in Libië gingen, toen stond de camera ook gericht op persoonlijke items.
Nou, "journalisten" is een groot woord voor nieuwslezeressen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja.. Daarom stappen journalisten op bij Russia Today en net hoorde ik op tv dat journalisten/pers niet mogen spreken over een neergeschoten vliegtuig.
Het vliegtuig is neergestort.. Punt.
Het is een grote stad.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dacht dat die streek niet zo toeristisch was met wat meer armoede
Dat zegt dan vooral iets over de grote inkomensongelijkheid in het land.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een grote stad.
En je moet eens naar kiev gaan. Je zal op 1 dag meer Porsches zien dan in een jaar in Nederland. Mooie stad trouwens
Correct maar wij hebben een gekleurd beeldquote:Op maandag 21 juli 2014 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral iets over de grote inkomensongelijkheid in het land.
Rebellen of leger?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef DeJori het volgende:
twitter:[ afbeelding ]twitter:geertjanhahn twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:31:25Foto via @oivshina : tanks aan de rand van Donetsk. Wordt een barre nacht. #Ukraine http://t.co/Qny9iRA72x reageer retweet
alle raketten in heel oekraine hebben russische productienummers.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee het gaat om een raket die in gebruik was door de russen, men zegt dat het russische raketten zijn geweest, die hebben productienummers
Weet het niet zeker, maar volgens twitter rebellen. Maar, twitter....quote:
die regio is erg arm hoor, heel erg armquote:Op maandag 21 juli 2014 20:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zit de complete wapenindustrie in die regio en die is dan weer sterk afhankelijk van de Russen
aan de andere kant is Rusland voor zijn leger sterk afhankelijk van de Oekrainse wapenindustrie en is de Oekraine dan weer sterk afhankelijk van de centjes die ze ermee verdienen
ingewikkelde wereld
Ja Kiev, dat is net als in Moskou, allemaal dikke SUV overal op de stoepquote:Op maandag 21 juli 2014 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een grote stad.
En je moet eens naar kiev gaan. Je zal op 1 dag meer Porsches zien dan in een jaar in Nederland. Mooie stad trouwens
Weer vechten bij Donetsk. Niet fijn als onze trein daar straks door moet.twitter:RolandOliphant twitterde op maandag 21-07-2014 om 21:05:16Chilling outside Donetsk admin building waiting for a black box, massive bombardment just started to the north. Big thunderous booms. reageer retweet
en recent afgevuurd hequote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alle raketten in heel oekraine hebben russische productienummers.
Tot nu toe geven de separatisten anders blijk goed georganiseerd te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Het is te hopen dat het gigantische consequenties gaat hebben voor Poetin en Rusland. Stel gigantische debielen tot de tanden bewapenen. Dat ze maar gigantisch op de blaren mogen zitten.
twitter:PaulSonne twitterde op maandag 21-07-2014 om 21:07:12Scrum at a hotel door behind which Borodai is talking to Malaysians. In Russian, this is called bardak. #MH17 http://t.co/cimuU0ilm1 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |