Een "premier" in oorlogssituatie met voldoende vijanden.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke autist loopt er nu met een pistool in zijn hand een hotel lobby binnen
Donetsk heeft een hele grote eigen wapenindustrie die voornamelijk levert aan Rusland. Kan nog best zijn dat ze het zelf ooit gebouwd hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oke man. Ik wist niet dat ze met die satellieten zo ver konden inzoomen.
Het is ook niet zo dat 90% van het Oekraïnse materieel niet Russisch is enzo.
Wie heeft dan een pistool in zijn hand? Die man met petje en baard zo te zien? Als dat zo is, is dat niet Boroday dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Ah ja logisch. In mijn herinnering waren dat meer verschillende legers, maar dat is natuurlijk ook zo begonnen.quote:
Hebben ze het vast nog voor teveel geld teruggekochtquote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Donetsk heeft een hele grote eigen wapenindustrie die voornamelijk levert aan Rusland. Kan nog best zijn dat ze het zelf ooit gebouwd hebben
In de draaideur, blauwe trui.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie heeft dan een pistool in zijn hand? Die man met petje en baard zo te zien? Als dat zo is, is dat niet Boroday dacht ik.
Een foto hoeft niet altijd iets te laten zien he?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie heeft dan een pistool in zijn hand? Die man met petje en baard zo te zien? Als dat zo is, is dat niet Boroday dacht ik.
denk dat de Russen meer Oekrains materieel gebruiken dan omgekeerd maar het is wel een goed punt idd, ze gebruiken allemaal dezelfde onzinquote:Op maandag 21 juli 2014 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oke man. Ik wist niet dat ze met die satellieten zo ver konden inzoomen.
Het is ook niet zo dat 90% van het Oekraïnse materieel niet Russisch is enzo.
quote:Het Kremlin blijft aarzelen, Poetin improviseert er op los
Als Washington na een paar dagen al een voorlopige conclusie denkt te kunnen trekken, dan moet Moskou dat ook kunnen. Toch doet de Russische regering dat niet. En concrete actie blijft uit.
Ja idd maar volgens mij wordt het een beetje aangedikt door die journalist.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een foto hoeft niet altijd iets te laten zien he?
Hoezo?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd maar volgens mij wordt het een beetje aangedikt door die journalist.
Zijn er een aantal die het melden, niet alleen Koens.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd maar volgens mij wordt het een beetje aangedikt door die journalist.
Bronnen?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zijn er een aantal die het melden, niet alleen Koens.
Wie heeft dan een pistool in de hand op de foto? Die baard met de pet?quote:
Je klinkt verbaasd, hoe komt dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wel een redelijk mooi hotel nog
http://www.parkinn.com/hotel-donetsk
Borodai dus. Alleen op deze foto niet zichtbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie heeft dan een pistool in de hand op de foto? Die baard met de pet?
quote:
twitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:40:10DNR leader Borodai just walked in to meet the Malaysians, smoking cigarette & holding pistol. At least one of those is illegal in Ukraine. reageer retweet
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:44I tell a lie, the gunmen are here cos Borodai has come here to meet the Malaysians reageer retweet
Geheel gerenoveerd voor Euro 2012 inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wel een redelijk mooi hotel nog
http://www.parkinn.com/hotel-donetsk
In Afrika gebeurt dat ook wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef speknek het volgende:
Blijft verbazingwekkend. Hebben we ooit een situatie gehad waarbij rebellen hele tankdivisies, SAMs, e.d. hebben gehad?
Veel meer dan kalasjnikovs hebben Afrikaanse rebellen doorgaans niet.quote:
De bevolking van Donetsk was ook redelijk welvarend in de Sovjet tijd, mede daardoor snap ik wel een beetje dat ze graag bij Rusland willen horenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Donetsk heeft een hele grote eigen wapenindustrie die voornamelijk levert aan Rusland. Kan nog best zijn dat ze het zelf ooit gebouwd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |