in de kolentijdquote:Op maandag 21 juli 2014 20:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De bevolking van Donetsk was ook redelijk welvarend in de Sovjet tijd, mede daardoor snap ik wel een beetje dat ze graag bij Rusland willen horen
En die in het Midden Oosten dan of daar in de Gazastrook wordt ook wat afgeschoten.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel meer dan kalasjnikovs hebben Afrikaanse rebellen doorgaans niet.
Ik heb niemand gehoord toen de journalisten door de persoonlijke eigendommen van de doden in Libië gingen, toen stond de camera ook gericht op persoonlijke items.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)oedend.html#comments
volgens mij zit de complete wapenindustrie in die regio en die is dan weer sterk afhankelijk van de Russenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in de kolentijd
Net als in Zuid Limburg
Tja, de emoties liggen nu bij veel Nederlanders wat meer aan de oppervlakte. Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niemand gehoord toen de journalisten door de persoonlijke eigendommen van de doden in Libië gingen, toen stond de camera ook gericht op persoonlijke items.
Nou, "journalisten" is een groot woord voor nieuwslezeressen.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja.. Daarom stappen journalisten op bij Russia Today en net hoorde ik op tv dat journalisten/pers niet mogen spreken over een neergeschoten vliegtuig.
Het vliegtuig is neergestort.. Punt.
Het is een grote stad.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dacht dat die streek niet zo toeristisch was met wat meer armoede
Dat zegt dan vooral iets over de grote inkomensongelijkheid in het land.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een grote stad.
En je moet eens naar kiev gaan. Je zal op 1 dag meer Porsches zien dan in een jaar in Nederland. Mooie stad trouwens
Correct maar wij hebben een gekleurd beeldquote:Op maandag 21 juli 2014 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral iets over de grote inkomensongelijkheid in het land.
Rebellen of leger?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef DeJori het volgende:
twitter:[ afbeelding ]twitter:geertjanhahn twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:31:25Foto via @oivshina : tanks aan de rand van Donetsk. Wordt een barre nacht. #Ukraine http://t.co/Qny9iRA72x reageer retweet
alle raketten in heel oekraine hebben russische productienummers.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee het gaat om een raket die in gebruik was door de russen, men zegt dat het russische raketten zijn geweest, die hebben productienummers
Weet het niet zeker, maar volgens twitter rebellen. Maar, twitter....quote:
die regio is erg arm hoor, heel erg armquote:Op maandag 21 juli 2014 20:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zit de complete wapenindustrie in die regio en die is dan weer sterk afhankelijk van de Russen
aan de andere kant is Rusland voor zijn leger sterk afhankelijk van de Oekrainse wapenindustrie en is de Oekraine dan weer sterk afhankelijk van de centjes die ze ermee verdienen
ingewikkelde wereld
Ja Kiev, dat is net als in Moskou, allemaal dikke SUV overal op de stoepquote:Op maandag 21 juli 2014 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een grote stad.
En je moet eens naar kiev gaan. Je zal op 1 dag meer Porsches zien dan in een jaar in Nederland. Mooie stad trouwens
Weer vechten bij Donetsk. Niet fijn als onze trein daar straks door moet.twitter:RolandOliphant twitterde op maandag 21-07-2014 om 21:05:16Chilling outside Donetsk admin building waiting for a black box, massive bombardment just started to the north. Big thunderous booms. reageer retweet
en recent afgevuurd hequote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alle raketten in heel oekraine hebben russische productienummers.
Tot nu toe geven de separatisten anders blijk goed georganiseerd te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Het is te hopen dat het gigantische consequenties gaat hebben voor Poetin en Rusland. Stel gigantische debielen tot de tanden bewapenen. Dat ze maar gigantisch op de blaren mogen zitten.
twitter:PaulSonne twitterde op maandag 21-07-2014 om 21:07:12Scrum at a hotel door behind which Borodai is talking to Malaysians. In Russian, this is called bardak. #MH17 http://t.co/cimuU0ilm1 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |