SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 16:27:21 ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Deal. Anders wurg je hem gewoon Famke Janssen stijl. Iets wat met een thigh gap onmogelijk zou zijn
Ik in pizza. En chocolade. Het is die tijd.quote:
katequote:
Hmm, chocola is wel lang geleden.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in pizza. En chocolade. Het is die tijd.
Een maand voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, chocola is wel lang geleden.
deze is ergerquote:
Alsof hij in de wasmachine zit.quote:
Awwww.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lief he
Morgen wordt hij drie
Helaas is hij in het hondenpension dus ik kan het niet vieren.
sorry ouwequote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je homoseksualiteit aan glitters linkt
deze is mooiquote:
wp, je staat nu op mijn gouden lijst van beste users.quote:
Heb er meer maar dan moet ik even abo nemenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
wp, je staat nu op mijn gouden lijst van beste users.
Deze vond ik heel mooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze UI heb ik 3+ jaar gehad. Wat een genot
Etsu probeert alles in hokjes te plaatsen en stempels op te zettenquote:
Hij is nu 1 jaar volgens mij. Tot nu toe wel mooi geworden inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een mooierdDie ogen
gele ogen beste kattenogen
Dat doet Pax met alle liefdequote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het tapijt?
Ik zou je tapijt niet willen ruïneren.
Over mij roddelenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu probeert alles in hokjes te plaatsen en stempels op te zetten
Dat mensen anno 2014 nog zo denken
Vermaak mij eens Snow. Ik sta op het punt naar bed te gaan uit verveling (En omdat ik moe ben)quote:
Pokémon.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb er meer maar dan moet ik even abo nemen
Ik niet. Ik spaarde vroegâh pokemon kaartenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. ik had vroegâh een pokemon trui
Met wat moet ik je vermaken bby?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermaak mij eens Snow. Ik sta op het punt naar bed te gaan uit verveling (En omdat ik moe ben)
Om een note te geven hoef je geen mod te zijn.quote:
Eerst Lugia, nu Charizard.quote:
Ik had articunoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet. Ik spaarde vroegâh pokemon kaartenEn dan erom knikkeren
die je nu hebtquote:
Ik zie alleen Dragonite.quote:
omgquote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze befmachine met wifi bereik
Omg zo cute.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Raichu.quote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik mij niet vervelen denk ik
Milotic is cute as fuck.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dragonair vond ik ook pretty, samen met Milotic <3
Aan wat voor een bedrag moet ik dan denken?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik vind deze sc wel vermakelijk. Ik zit bij concert agenda's te kijken naar wat leuks. Als Nicki in NL komt ga je sowieso met mij mee he?
inso en ik hebben het leven wel begrepen hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die Pokemon haten die hebben het leven echt niet begrepen.
Ja!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dragonair vond ik ook pretty, samen met Milotic <3
Bulbasaur.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe Balbazzar ofzo weet niet precies de naam.
Ik denk niet duurder dan 60 ofzo. Lana del Rey was 36 euroquote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan wat voor een bedrag moet ik dan denken?. Mijn liefde is oneindig maar heeft in mijn huidige situatie ook zo zijn grenzen
wat gaan we daar mee doen dan?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om een note te geven hoef je geen mod te zijn.
Ik heb een eigen noteboekje en daarin staat dat jij al 3 notes hebt
oke is goedquote:
Je hebt ook mensen die liever naar Enrique Iglesias gaan in november dan Nicki. Wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk niet duurder dan 60 ofzo. Lana del Rey was 36 euro
ik weet ook niet goedquote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet hoe het werkt nooit op gezeten
Flareon, Vaporeon, Jolteon, Umbreon, Espeon, Leafeon, Glaceon, Sylveon. En er komen vast nog nieuwe bij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
Ik vond Eevee en de nakomelingen ook zo vetDie allemaal weer iets anders konden.
Ja dat.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Flareon, Vaporeon, Jolteon, Umbreon, Espeon, Leafeon, Glaceon, Sylveon. En er komen vast nog nieuwe bij.
Vreselijkquote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die liever naar Enrique Iglesias gaan in november dan Nicki. Wat vind jij daarvan?
En dat zie ik dan wel weer.
Dat is Jolteon. Espeon is psychic.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Jolteon was toch met thunder? Dat vond ik n mooi beest
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou het toch anders tegen je vrouw zeggen
ik houd van katequote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb trouwens jaar lang zelfde UI gehad bijna
22/07/13 kreeg ik kate UI
Kate is een groots staatshoofd, ze verbind mensenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd van kate
door haar zijn we vrienden
lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ruik pepernoten. Heb ineens een enorme trek om een zak pepernoten te eten terwijl ik een glas melk drink.
zelfs onlinequote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kate is een groots staatshoofd, ze verbind mensen
hiquote:
Ik moet haar vrijheid gevenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. En dan ook nog internetloos naar het buitenland gaan. Pak je vrouwtje maar eens goed aan zo zijn jullie niet getrouwd potverdorie
Gaat het alweer beetje?quote:
hiquote:
Je stelt mij ontzettend teleur Snow, dat weet je he? Als jij je verantwoordelijkheid weigert te pakken zal ik moeten optreden.quote:
Zodat je onder Inso staatquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
waarom verwijder je je post lr ik was het aan het lezen
Die vieze duitsers zullen haar wel pakkenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt mij ontzettend teleur Snow, dat weet je he? Als jij je verantwoordelijkheid weigert te pakken zal ik moeten optreden.
Is 1,40 niet tamelijk groot voor een 12 jarige?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
snow mijn zusje is trouwens groter dan jij
ze is 12
hjbquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die vieze duitsers zullen haar wel pakken
quote:
ze is 1,65 ofzoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is 1,40 niet tamelijk groot voor een 12 jarige?
[..]
hjb
Als dit over Flipsje gaat: maak je geen zorgen, ik heb haar Duits geleerdquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt mij ontzettend teleur Snow, dat weet je he? Als jij je verantwoordelijkheid weigert te pakken zal ik moeten optreden.
Wel jammer, nu kan iedereen ons uit elkaar houdenquote:
Nee. Dit gaat over de vertrouwensband tussen een getrouwd stijlquote:Op maandag 21 juli 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit over Flipsje gaat: maak je geen zorgen, ik heb haar Duits geleerd
Welke stijl is dat precies?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat over de vertrouwensband tussen een getrouwd stijl
Mensen probeerden mij om 9:30 te bellen. Ze slaagden er in mij wakker te maken maar ik heb geweigerd de telefoon op te nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik heb niet geslapen. Dat pakketje kwam om 8:00
je oudequote:
Laatste is leukste. Mooie vrouwquote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
van deze de onderstequote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4dequote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lastig dit, ik ga voor de bovenstequote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou Jessica Albaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lastig dit, ik ga voor de bovenste
jaquote:
als superwomanquote:Op maandag 21 juli 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie jij Kate?
Als een overwinnaar, een goedlachse vrouw of gewoon een poppetje?
laatstequote:
nee de laatste is het leukstequote:Op maandag 21 juli 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de derde van onderen overwint ze. Wellicht is dat dan de beste keuze
saaie vrouwquote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat valt daar nou weer op teen?
hoezo?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx zijn invloed is al merkbaar
Mortaxx zijn vrouwensmaakquote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx zijn invloed is al merkbaar
Zijn kwaadaardigheid. Dit op een dusdanig directe wijze tegen Johannes zeggen is mensonterend.quote:
Ik heb hier ook last van. Ik stuur aangeschoten een selfie naar Inso en Johannes en ik word niet meer met rust gelaten.quote:
Dat zat jij toch ook laatst te posten dat je dat mooi vond?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
Dan heb ik het over de halve anorexia meids afbeeldingen die hij soms post
is allemaal nepquote:Op maandag 21 juli 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mortaxx zijn vrouwensmaak
nohate2sof
Hah no, als je dat anorexia dun vindtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zat jij toch ook laatst te posten dat je dat mooi vond?
Rawr.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb hier ook last van. Ik stuur aangeschoten een selfie naar Inso en Johannes en ik word niet meer met rust gelaten.
Oh ik weet niet hoe dun hij mooi vindt verderquote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hah no, als je dat anorexia dun vindtCurves met een strakke buik is pretty ja.
Best een mooe buikquote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is hier precies saai aan?
[ afbeelding ]
Dit is ietwat goedkoopquote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeveel geld?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn werk om een opdracht van iemand over te nemen (die nu in het ziekenhuis ligt), een spoedopdracht. Dit moet morgenochtend klaar zijn. Dus dan zou ik er de hele avond mee bezig zijn.
Ja zeggen of niet?
Als je geld wilt ja, als je vrij wilt neequote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn werk om een opdracht van iemand over te nemen (die nu in het ziekenhuis ligt), een spoedopdracht. Dit moet morgenochtend klaar zijn. Dus dan zou ik er de hele avond mee bezig zijn.
Ja zeggen of niet?
ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ze nou bekend van isquote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17,50quote:
hardop lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment dat Johannes en ik gisternacht bijna seks hadden
was dit voor of na mijn serenade aan nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dark Angel, Sin City, Machete, Into the Blue, Idle Hands etc.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ze nou bekend van is
ken ik allemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dark Angel, Sin City, Machete, Into the Blue, Idle Hands etc.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoonlijk moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.quote:
Zijn ook wel de klassiekers inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dark Angel, Sin City, Machete, Into the Blue, Idle Hands etc.
nooit doen danquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoon moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.
Zou het dan niet doen. maar is niet mijn call en het is jouw geld dus iets wat jij zal moeten overwegenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoon moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.
Die verschillende tijdsprongen in het gesprek zijn ook erg bijzonder.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Spy Kidsquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Jessica Alba speelt toch ook die ene vrouw in zo'n superhelden film
Ik weet ook niet eens of ik dat ga redden. Echt geen zin om hier tot middernacht mee bezig te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou het dan niet doen. maar is niet mijn call en het is jouw geld dus iets wat jij zal moeten overwegen
beter wordt kate koninginquote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Wauw, net toespraak van de koning teruggekeken (had het gemist) en had echt kippenvel
Ik ook, fucking koud hierquote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Wauw, net toespraak van de koning teruggekeken (had het gemist) en had echt kippenvel
Fantastic Four bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Fantastic Fourquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn telefoon begint echt oud te worden. De klok loopt sneller of zo. Hierdoor is mijn tijd altijd later dan de ontvangen berichten tijd die via whatsapp looptquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verschillende tijdsprongen in het gesprek zijn ook erg bijzonder.
niet doenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoonlijk moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.
tldrquote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)helde-in-haar-slaap/
tranen in mijn ogen
Mooi stukquote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
tranen in mijn ogen
Even een mailtje gestuurd.quote:
Wel heel erg mooi idd.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
tranen in mijn ogen
Sommige mensen kunnen hun emotie echt heel goed overbrengen op papier inderdaad.quote:
Ik moest echt hardop lachen dat gesprek terugkijkende. Wat had ik gedronkenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verschillende tijdsprongen in het gesprek zijn ook erg bijzonder.
Klopt ja. Ik vind het ook prachtig dat je zoiets schrijft over je ex. Waarschijnlijk hadden ze nog een goede band.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun emotie echt heel goed overbrengen op papier inderdaad.
Bier gok ikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen dat gesprek terugkijkende. Wat had ik gedronken
Ik heb extreem goede smaak. Verfijnd zelfs.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mortaxx zijn vrouwensmaak
nohate2sof
Inderdaad. Zullen niet veel exen zo zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik vind het ook prachtig dat je zoiets schrijft over je ex. Waarschijnlijk hadden ze nog een goede band.
[ afbeelding ]
Ik ken maar één ex voor wie ik zoiets zou doen. Niet dat ik die anderen ellende toe wens, maar zo'n stuk schrijven is toch heel wat.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zullen niet veel exen zo zijn
Klopt. Dan hou je echt nog van d`rquote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken maar één ex voor wie ik zoiets zou doen. Niet dat ik die anderen ellende toe wens, maar zo'n stuk schrijven is toch heel wat.
Ja. Dat die liefde er nog is, ondanks dat de relatie gesneuveld is. Dat is echt mooi.quote:
zo zoquote:
Masturbeer jij ook altijd furieus als Jessica Alba staat te dansen in die film?quote:
Wat is dezequote:Op maandag 21 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturbeer jij ook altijd furieus als Jessica Alba staat te dansen in die film?
Is goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
Doei ik ren even snel naar de winkel en dan ga ik bij mijn vader eten
snel, renquote:Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
Veel plezier met nat wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
van de regen of van zweet?quote:
Die handeling hoort niet eens in je gedachte op te komenquote:
Dan word je nog natter, schijnt.quote:
Bij mij van alletwee, bij WP hoop ik alleen van de regenquote:
bambi zouden we als eerst kijken tochquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus als een man een vrouw vraagt iets te doen is het smooth, maar als Snow mij dwingt Nicki Minaj met haar te kijken is het 'gewoon'
Jullie krijgen mij heus niet klein hoor
Ik zou voor enrigue gaan. Nickyquote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus als een man een vrouw vraagt iets te doen is het smooth, maar als Snow mij dwingt Nicki Minaj met haar te kijken is het 'gewoon'
'little'rabbitquote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was wellicht ook een beetje tipsy.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen dat gesprek terugkijkende. Wat had ik gedronken
hoe was nijmegen?quote:
Sof, bazin.quote:
kreeg er toch al nooit eenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen selfies voor jullie meer vandaag
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |