hiquote:
Ik moet haar vrijheid gevenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. En dan ook nog internetloos naar het buitenland gaan. Pak je vrouwtje maar eens goed aan zo zijn jullie niet getrouwd potverdorie
Gaat het alweer beetje?quote:
hiquote:
Je stelt mij ontzettend teleur Snow, dat weet je he? Als jij je verantwoordelijkheid weigert te pakken zal ik moeten optreden.quote:
Zodat je onder Inso staatquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
waarom verwijder je je post lr ik was het aan het lezen
Die vieze duitsers zullen haar wel pakkenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt mij ontzettend teleur Snow, dat weet je he? Als jij je verantwoordelijkheid weigert te pakken zal ik moeten optreden.
Is 1,40 niet tamelijk groot voor een 12 jarige?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
snow mijn zusje is trouwens groter dan jij
ze is 12
hjbquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die vieze duitsers zullen haar wel pakken
quote:
ze is 1,65 ofzoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is 1,40 niet tamelijk groot voor een 12 jarige?
[..]
hjb
Als dit over Flipsje gaat: maak je geen zorgen, ik heb haar Duits geleerdquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt mij ontzettend teleur Snow, dat weet je he? Als jij je verantwoordelijkheid weigert te pakken zal ik moeten optreden.
Wel jammer, nu kan iedereen ons uit elkaar houdenquote:
Nee. Dit gaat over de vertrouwensband tussen een getrouwd stijlquote:Op maandag 21 juli 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit over Flipsje gaat: maak je geen zorgen, ik heb haar Duits geleerd
Welke stijl is dat precies?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat over de vertrouwensband tussen een getrouwd stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |