Je hebt ook mensen die liever naar Enrique Iglesias gaan in november dan Nicki. Wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk niet duurder dan 60 ofzo. Lana del Rey was 36 euro
ik weet ook niet goedquote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet hoe het werkt nooit op gezeten
Flareon, Vaporeon, Jolteon, Umbreon, Espeon, Leafeon, Glaceon, Sylveon. En er komen vast nog nieuwe bij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
Ik vond Eevee en de nakomelingen ook zo vetDie allemaal weer iets anders konden.
Ja dat.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Flareon, Vaporeon, Jolteon, Umbreon, Espeon, Leafeon, Glaceon, Sylveon. En er komen vast nog nieuwe bij.
Vreselijkquote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die liever naar Enrique Iglesias gaan in november dan Nicki. Wat vind jij daarvan?
En dat zie ik dan wel weer.
Dat is Jolteon. Espeon is psychic.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Jolteon was toch met thunder? Dat vond ik n mooi beest
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik zou het toch anders tegen je vrouw zeggen
ik houd van katequote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb trouwens jaar lang zelfde UI gehad bijna
22/07/13 kreeg ik kate UI
Kate is een groots staatshoofd, ze verbind mensenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd van kate
door haar zijn we vrienden
lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ruik pepernoten. Heb ineens een enorme trek om een zak pepernoten te eten terwijl ik een glas melk drink.
zelfs onlinequote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kate is een groots staatshoofd, ze verbind mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |