Zijn kwaadaardigheid. Dit op een dusdanig directe wijze tegen Johannes zeggen is mensonterend.quote:
Ik heb hier ook last van. Ik stuur aangeschoten een selfie naar Inso en Johannes en ik word niet meer met rust gelaten.quote:
Dat zat jij toch ook laatst te posten dat je dat mooi vond?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
Dan heb ik het over de halve anorexia meids afbeeldingen die hij soms post
is allemaal nepquote:Op maandag 21 juli 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mortaxx zijn vrouwensmaak
nohate2sof
Hah no, als je dat anorexia dun vindtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zat jij toch ook laatst te posten dat je dat mooi vond?
Rawr.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb hier ook last van. Ik stuur aangeschoten een selfie naar Inso en Johannes en ik word niet meer met rust gelaten.
Oh ik weet niet hoe dun hij mooi vindt verderquote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hah no, als je dat anorexia dun vindtCurves met een strakke buik is pretty ja.
Best een mooe buikquote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is hier precies saai aan?
[ afbeelding ]
Dit is ietwat goedkoopquote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeveel geld?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn werk om een opdracht van iemand over te nemen (die nu in het ziekenhuis ligt), een spoedopdracht. Dit moet morgenochtend klaar zijn. Dus dan zou ik er de hele avond mee bezig zijn.
Ja zeggen of niet?
Als je geld wilt ja, als je vrij wilt neequote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn werk om een opdracht van iemand over te nemen (die nu in het ziekenhuis ligt), een spoedopdracht. Dit moet morgenochtend klaar zijn. Dus dan zou ik er de hele avond mee bezig zijn.
Ja zeggen of niet?
ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ze nou bekend van isquote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17,50quote:
hardop lachenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment dat Johannes en ik gisternacht bijna seks hadden
was dit voor of na mijn serenade aan nederlandquote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dark Angel, Sin City, Machete, Into the Blue, Idle Hands etc.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ze nou bekend van is
ken ik allemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dark Angel, Sin City, Machete, Into the Blue, Idle Hands etc.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |