Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoonlijk moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.quote:
Zijn ook wel de klassiekers inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dark Angel, Sin City, Machete, Into the Blue, Idle Hands etc.
nooit doen danquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoon moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.
Zou het dan niet doen. maar is niet mijn call en het is jouw geld dus iets wat jij zal moeten overwegenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoon moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.
Die verschillende tijdsprongen in het gesprek zijn ook erg bijzonder.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment dat Johannes en ik gisternacht bijna seks hadden
Spy Kidsquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Jessica Alba speelt toch ook die ene vrouw in zo'n superhelden film
Ik weet ook niet eens of ik dat ga redden. Echt geen zin om hier tot middernacht mee bezig te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou het dan niet doen. maar is niet mijn call en het is jouw geld dus iets wat jij zal moeten overwegen
beter wordt kate koninginquote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Wauw, net toespraak van de koning teruggekeken (had het gemist) en had echt kippenvel
Ik ook, fucking koud hierquote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Wauw, net toespraak van de koning teruggekeken (had het gemist) en had echt kippenvel
Fantastic Four bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Fantastic Fourquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment dat Johannes en ik gisternacht bijna seks hadden
Mijn telefoon begint echt oud te worden. De klok loopt sneller of zo. Hierdoor is mijn tijd altijd later dan de ontvangen berichten tijd die via whatsapp looptquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verschillende tijdsprongen in het gesprek zijn ook erg bijzonder.
niet doenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor de opdrachten, niet voor de uren helaas. En ik weet dat ik dit bestand met een ander programma dan gewoonlijk moet afluisteren wat mijn werksnelheid niet ten goede komt. Dus ik doe er twee keer zo lang over als normaal.
tldrquote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)helde-in-haar-slaap/
tranen in mijn ogen
Mooi stukquote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)helde-in-haar-slaap/
tranen in mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |