Even een mailtje gestuurd.quote:
Wel heel erg mooi idd.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)helde-in-haar-slaap/
tranen in mijn ogen
Sommige mensen kunnen hun emotie echt heel goed overbrengen op papier inderdaad.quote:
Ik moest echt hardop lachen dat gesprek terugkijkende. Wat had ik gedronkenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verschillende tijdsprongen in het gesprek zijn ook erg bijzonder.
Klopt ja. Ik vind het ook prachtig dat je zoiets schrijft over je ex. Waarschijnlijk hadden ze nog een goede band.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun emotie echt heel goed overbrengen op papier inderdaad.
Bier gok ikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen dat gesprek terugkijkende. Wat had ik gedronken
Ik heb extreem goede smaak. Verfijnd zelfs.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mortaxx zijn vrouwensmaak
nohate2sof
Inderdaad. Zullen niet veel exen zo zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik vind het ook prachtig dat je zoiets schrijft over je ex. Waarschijnlijk hadden ze nog een goede band.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment dat Johannes en ik gisternacht bijna seks hadden
Ik ken maar één ex voor wie ik zoiets zou doen. Niet dat ik die anderen ellende toe wens, maar zo'n stuk schrijven is toch heel wat.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zullen niet veel exen zo zijn
Klopt. Dan hou je echt nog van d`rquote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken maar één ex voor wie ik zoiets zou doen. Niet dat ik die anderen ellende toe wens, maar zo'n stuk schrijven is toch heel wat.
Ja. Dat die liefde er nog is, ondanks dat de relatie gesneuveld is. Dat is echt mooi.quote:
zo zoquote:
Masturbeer jij ook altijd furieus als Jessica Alba staat te dansen in die film?quote:
Wat is dezequote:Op maandag 21 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturbeer jij ook altijd furieus als Jessica Alba staat te dansen in die film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |