Picsquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, moest ander halve week op hem passen.
1 keer van het balkon af gepleurd
Hoe was snow in het echt?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag wel goede temperatuur.
Zaterdag was het zo warm, dat er 2 Hobbits mijn kamer inkwamen om een ring te dumpen
welke merk/waar gekochtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
Ik eet nu een kaasstengel.
Bedankt voor de tip, supersof.
Ohquote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als ik aangenomen ben op mijn werk.
Katten > Hondenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik eis nog een labrador puppy er bij maar zou dat ook enigszins zielig vinden voor mijn hond nu![]()
Later sowieso een kat
Gewoon van de bakker van de AHquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
welke merk/waar gekocht
AH huismerk is lekker
AWWWW.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx vindt dit niet schattig.
[ afbeelding ]
Wat een monster is het toch.
ook lekkerquote:
Mortaxxquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx vindt dit niet schattig.
[ afbeelding ]
Wat een monster is het toch.
Ik vind ze allebei tof.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Katten > Honden
Johannes wordt nu misschien een beetje boos
nieuwe nummerquote:
10/10 ga luisterenquote:
quote:
Deal. Anders wurg je hem gewoon Famke Janssen stijl. Iets wat met een thigh gap onmogelijk zou zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten. Blijft niet veel van hem over dan.
laat weten wat je er van vindt xoxoquote:
Die zijn te zoutigquote:Op maandag 21 juli 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Die goedkope uit schap zijn ook goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |