Ouiquote:Op maandag 21 juli 2014 16:19 schreef supersof het volgende:
wie had die ui van een dier dat opeens bewoog
was het snowbells?
Oh ik hoef niet echt heel ver te fietsen *zoekt* Het is ongeveer 3 kilometer heen fietsen. Maar alle beweging bij elkaar.. Fietsen, trap op en af in school en met stage de hele tijd aan het lopen.. en thuis veel trappen op en af. Dat helpt wel bij mijquote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lucky you.Ik moet een stukje fietsen dan elke dag, maar 8 km ofzo in totaal per dag x 5 maar dat is meer dan wat ik nu doe
Let er niet echt op, merk wel dat ik er iets slanker uit zie maar ik let er expres niet op en doe er ook weinig aan..quote:
Ja dat op zich wel maar ik heb nooit het idee dat het zoveel isquote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
10 kilo? Dat merk je toch wel aan je kleding?
True thatquote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zou elan echt niet als familie willen
die is tofquote:
Is ook lastig. Je ziet jezelf elke dag.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat op zich wel maar ik heb nooit het idee dat het zoveel is
I have done a thousand dreadful thingsquote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Mortaxx is wat slecht aan deze wereld is. Hij probeerde mij zelfs een ban aan te naaien, gelukkig stelde de hulptroepen mij in het gelijk.
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
Hoorde laatst ook: "Ben je afgevallen?" en dan denk ik echt:hoewel het wel waar was, bleek achteraf.
Ik denk eigenlijk dat ik zou verliezen. Ik ben niet gemeen genoeg om een pure bron van haat, verderf en kwaad te kunnen verdelgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, in het echt is het maar een klein mannetje. Die kun je makkelijk aan als het moet.
ik heb helemaal geen huisdieren.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
Ro zijn kittens en puppydierenparadijs
Nee Bitcoinsquote:Op maandag 21 juli 2014 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal
[..]
Maar Toto kan hem vast uitleggen
Gaat dit over gokken?
Ik ga gewoon op hem zitten. Blijft niet veel van hem over dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik zou verliezen. Ik ben niet gemeen genoeg om een pure bron van haat, verderf en kwaad te kunnen verdelgen.
We zitten helaas nog wel even vast aan Mortaxx ben ik bang.
5/10quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag wel goede temperatuur.
Zaterdag was het zo warm, dat er 2 Hobbits mijn kamer inkwamen om een ring te dumpen
Picsquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, moest ander halve week op hem passen.
1 keer van het balkon af gepleurd
Hoe was snow in het echt?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag wel goede temperatuur.
Zaterdag was het zo warm, dat er 2 Hobbits mijn kamer inkwamen om een ring te dumpen
welke merk/waar gekochtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
Ik eet nu een kaasstengel.
Bedankt voor de tip, supersof.
Ohquote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als ik aangenomen ben op mijn werk.
Katten > Hondenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik eis nog een labrador puppy er bij maar zou dat ook enigszins zielig vinden voor mijn hond nu![]()
Later sowieso een kat
Gewoon van de bakker van de AHquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
welke merk/waar gekocht
AH huismerk is lekker
AWWWW.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx vindt dit niet schattig.
[ afbeelding ]
Wat een monster is het toch.
ook lekkerquote:
Mortaxxquote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx vindt dit niet schattig.
[ afbeelding ]
Wat een monster is het toch.
Ik vind ze allebei tof.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Katten > Honden
Johannes wordt nu misschien een beetje boos
nieuwe nummerquote:
10/10 ga luisterenquote:
quote:
Deal. Anders wurg je hem gewoon Famke Janssen stijl. Iets wat met een thigh gap onmogelijk zou zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten. Blijft niet veel van hem over dan.
laat weten wat je er van vindt xoxoquote:
Die zijn te zoutigquote:Op maandag 21 juli 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Die goedkope uit schap zijn ook goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |