niet nog een jaarquote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnekort iedereen weer leven.
Zullen we wedstrtijdje doen wie als eerste met hangende pootjes stopt met school en fulltime GRTD'er wordt?
Hehequote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso wel weer afval zodra ik naar school (en vooral stage) ga
hoezo ikquote:
Daarom lopen dikke mensen altijd zo waggelend.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon wijdbeens lopen toch. Lijkt het alsof je een thighgap hebt,
Die opmerking was inderdaad onder de gordel.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Slet vind ik niet zo erg. Dat ik Hep zou bedriegen vind ik echter een grove belediging.
Mollig dan. Maar zelfspot is leuk.quote:
Ik ga weer naar de middelbare en ben echt blij als ik er ga beginnenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Geen zin hebben in school is volgens mij ook meer iets middelbareschool-achtigs. Als je je studie daarna niet leuk vindt heb je de verkeerde studie gekozenMaar aan de andere kant ben ik zelf altijd na een paar weken wel weer toe aan vakantie dus mja.
Jepquote:
Volgens mij loopt daar weinig geld rondquote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het een vrouw op leeftijd mag zijn moet je nog maar eens naar de ESF meet.
Of we zoeken elkaar gewoon op - en - = + wellicht maken twee kansarmen ook wel een rijk koppel.quote:
In het commiblock is iedereen rijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Of we zoeken elkaar gewoon op - en - = + wellicht maken twee kansarmen ook wel een rijk koppel.
Als je van die modemeisjes ziet met extreme thigh gaps lijkt dat wel zo. Zijn er überhaupt mannen die dat mooi vinden?quote:
Lucky you.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepMinder eten + elke dag beweging dat zorgt automatisch bij mij wel voor heel wat kilo's eraf
De uitbaatster van dat café misschien? (of is dat een man)quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij loopt daar weinig geld rond
[..]
Of we zoeken elkaar gewoon op - en - = + wellicht maken twee kansarmen ook wel een rijk koppel.
uh oke bedankt Johannes voor de tipquote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil met je daten. Ik verklap het alvast, ondanks Mortaxx vele subtiele pogingen.
Mortaxx.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je van die modemeisjes ziet met extreme thigh gaps lijkt dat wel zo. Zijn er überhaupt mannen die dat mooi vinden?
zulke twittermensentwitter:_ItAintNewToMe twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 03:56:42million dollar dreams hundred dollar nightmares reageer retweet
heb je dat niet eens door?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Merk het vanzelf wel als mijn 2 vrouwelijke huisgenoten ineens beginnen van 'Ama je bent afgevallen!' en dan ben ik ineens 10 kilo kwijt in best een korte periode
Dat is slechts een internetactquote:
Een man. Dan neem ik Etsu wel met zijn rijke vader.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uitbaatster van dat café misschien? (of is dat een man)
10 kilo? Dat merk je toch wel aan je kleding?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Merk het vanzelf wel als mijn 2 vrouwelijke huisgenoten ineens beginnen van 'Ama je bent afgevallen!' en dan ben ik ineens 10 kilo kwijt in best een korte periode
Wtf, bewoog jouw UI altijd al?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
10 kilo? Dat merk je toch wel aan je kleding?
Ik heb een tip van je nodigquote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je ooit nog een tip nodig hebt weet je me te bereiken
ja want de gemiddelde vrouw zonder thigh gap squat en sport om zo strak te zijnquote:
Maar als iedereen weet dat het een act is, dan gaat de lol er een beetje vanaf.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is slechts een internetact![]()
[..]
Een man. Dan neem ik Etsu wel met zijn rijke vader.
is dan ook wel overdreven die linker dat vind ik ook niet mooiquote:
In het echt had hij interesse in Jaimy maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is slechts een internetact![]()
[..]
Een man. Dan neem ik Etsu wel met zijn rijke vader.
Deze wel, ja.quote:
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar jezelf uithongeren om een thigh gap te krijgen vind ik onzin. Vooral minder gaan eten als je benen elkaar raken, wtf.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde vrouw zonder thigh gap squat en sport om zo strak te zijn
was het maar zo.
Ik geloof er niks van. Mortaxx is wat slecht aan deze wereld isquote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als iedereen weet dat het een act is, dan gaat de lol er een beetje vanaf.
zou elan echt niet als familie willenquote:
Wat had je daarvoor?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze wel, ja.Ik heb sinds een week of twee een nieuwe.
Voor tips kun je beter toto vragenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een tip van je nodig
Ik ga even DM'en (dit klinkt spannender dan het is)
zelfs dan krijgen veel mensen nog niet thigh gap door genenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar jezelf uithongeren om een thigh gap te krijgen vind ik onzin. Vooral minder gaan eten als je benen elkaar raken, wtf.
Ik wacht op de DM.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een tip van je nodig
Ik ga even DM'en (dit klinkt spannender dan het is)
laat mijquote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar jezelf uithongeren om een thigh gap te krijgen vind ik onzin. Vooral minder gaan eten als je benen elkaar raken, wtf.
Ach, in het echt is het maar een klein mannetje. Die kun je makkelijk aan als het moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Mortaxx is wat slecht aan deze wereld is. Hij probeerde mij zelfs een ban aan te naaien, gelukkig stelde de hulptroepen mij in het gelijk.
Een wolvenoog. Dit is een jaguar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |