quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar pas je dan nog wel bij Geen Reet Te Doen?
Uitstapjes enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar+ Vanaf het moment dat ik naar school ga wordt mijn leven een stuk leuker
Pls.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat tijdens de intro gebeurt blijft daar![]()
de dronken oom bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Aldo , de gekke oom van de SC is ook weer gearriveerd
Hoi Aldo.
Mijn enige hoop in dit leven is een vrouw vinden met een carriere Insoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnekort iedereen weer leven.
Zullen we wedstrtijdje doen wie als eerste met hangende pootjes stopt met school en fulltime GRTD'er wordt?
Zolang je maar niet de oom met de losse handen bent.quote:
Sof (A)quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnekort iedereen weer leven.
Zullen we wedstrtijdje doen wie als eerste met hangende pootjes stopt met school en fulltime GRTD'er wordt?
Echt hè. Dat zeiken is een voorrecht van dikkerdjes zoals ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon slank zijn en gaan zeiken over hoe dik ze zijn
Ik denk dat ik sowieso wel weer afval zodra ik naar school (en vooral stage) gaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Snowbells het volgende:
M
[..]
Uitstapjes enzoWeer een diplomauitreiking
DOEI VEEL PLEZIER AL ZAL JE NU WEL WEG ZIJN DOEI KUSquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou schatten ik ga er vandoor!! Richting mijn maat en dan vanavond de trein naar Praag. Europtrippen doeiiii!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al meerdere intro's gehad, nooit geneukt. Sowieso zijn intro's kut.quote:
Als het een vrouw op leeftijd mag zijn moet je nog maar eens naar de ESF meet.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn enige hoop in dit leven is een vrouw vinden met een carriere Inso
Gewoon wijdbeens lopen toch. Lijkt het alsof je een thighgap hebt,quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè. Dat zeiken is een voorrecht van dikkerdjes zoals ik.
nee, dat gevoel heb ik danquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij dikke benen whut?stuur eens pics
Jij bent niet dik godverdomme.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè. Dat zeiken is een voorrecht van dikkerdjes zoals ik.
Oké.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn gevoel, alsof ik wel dikke benen heb
Geen zin hebben in school is volgens mij ook meer iets middelbareschool-achtigs. Als je je studie daarna niet leuk vindt heb je de verkeerde studie gekozenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk bezig zijn met mijn toekomst
het gevoel heb ik danquote:
intro's zijn altijd kutquote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere intro's gehad, nooit geneukt. Sowieso zijn intro's kut.
Of O-benen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon wijdbeens lopen toch. Lijkt het alsof je een thighgap hebt,
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn enige hoop in dit leven is een vrouw vinden met een carriere Inso
Slet vind ik niet zo erg. Dat ik Hep zou bedriegen vind ik echter een grove belediging.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt geïnsinueerd dat je een slet zou kunnen zijn.
neeheeeeee niet zoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon slank zijn en gaan zeiken over hoe dik ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |