Dat is hoe ik (vet)rol xdquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare opmerking. Je legt het er zo dik bovenop.
Nou nee, je benen moeten ook nog op de foto! xdquote:
Heb ik ook.quote:
Juist.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben in mijn cursus aan het lezen,
sociaal experiment.
Ik vind het geen fijn gevoel, alsof ik wel dikke benen hebquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaamDenk je dat je dik bent als je benen elkaar raken? Of minder aantrekkelijk? Of dat je broeken sneller slijten? Pro tip: alle drie niet waar.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Nog een maandje en dan begint de introweek.
Oké, nu ga je te ver.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is hoe ik (vet)rol xd
[..]
Nou nee, je benen moeten ook nog op de foto! xd
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Nog een maandje en dan begint de introweek.
Gaat het op een forum om de user of over de persoon achter de user.quote:
heb jij dikke benen whut?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn gevoel, alsof ik wel dikke benen heb
Hep gaat niet mee hoor.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk bezig zijn met mijn toekomst
Je bent echt dun gekquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn gevoel, alsof ik wel dikke benen heb
Nee. Dat vindt ze wanneer haar thigh gap weg is. Maar die heeft ze nu nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij dikke benen whut?stuur eens pics
Maar pas je dan nog wel bij Geen Reet Te Doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar+ Vanaf het moment dat ik naar school ga wordt mijn leven een stuk leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |