SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Zo lang je geen flubberkont heb kan het best. Tenzij je moddervet bent wat jij dus écht niet bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kunnen maar een aantal mensen hebben. Jij bent daar vast één van. Ik niet.
Kusje op je hand.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sneed net een stuk van mijn pizza klapt het stuk dubbel tegen mijn hand met gloeiend heet beleg. Het is dat ik emotioneel dood van binnen ben, maar ik had anders gehuild
haha dikzakquote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Snowbells het volgende:
Tevens pantykrijg er na een halfuur wel een ladder in
Ik heb te dikke bovenbenen. Ik krijg zo'n ding niet eens aan joh.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo lang je geen flubberkont heb kan het best. Tenzij je moddervet bent wat jij dus écht niet bent.![]()
Ik voel met je mee. Kusje erop.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sneed net een stuk van mijn pizza klapt het stuk dubbel tegen mijn hand met gloeiend heet beleg. Het is dat ik emotioneel dood van binnen ben, maar ik had anders gehuild
Ik huil nu voor je.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
zonnebrilquote:Op maandag 21 juli 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
adidas trainingspak
louboutins
gucci petje
HIGH LIFE
quote:
Korte broek.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zonnebril
baard van twee weken
baret
Ultimate #swag
[..]
Zo moet je je dat voorstellen:quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zonnebril
baard van twee weken
baret
Ultimate #swag
[..]
arsenalgodquote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik draag op moment:
arsenal shirt
feyenoord trainingsbroek
rucanor slippers
zonnebril
Heb je al een Saints Pelle shirtje gekocht?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik draag op moment:
arsenal shirt
feyenoord trainingsbroek
rucanor slippers
zonnebril
Thigh gap?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja ben wel gewoon zacht zeg maar
nee. ga ook niet kopen denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al een Saints Pelle shirtje gekocht?
Ik een blauwe boxer, baard van twee weken en een grijs bandshirt.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik draag op moment:
arsenal shirt
feyenoord trainingsbroek
rucanor slippers
zonnebril
Sexy heur.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik een blauwe boxer, baard van twee weken en een grijs bandshirt.
droeg laatst in flames bandshirtquote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik een blauwe boxer, baard van twee weken en een grijs bandshirt.
Alles met shoarma is lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Is een shoarmarol lekker? Ik heb dat echt nog nooit gehad
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, de tering. Moet de vrouwen van me afslaan in deze toestand.
Terwijl het voor een groot deel genetisch is.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen dat zo belangrijk?
ik word gek als mijn dijbenen elkaar raken tijdens het lopenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voornamelijk Mortaxx vindt dit belangrijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om makenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word gek als mijn dijbenen elkaar raken tijdens het lopendan ga ik minder eten
Ik vind het niet belangrijk?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem jij Mortaxx nu een vrouw?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk Mortaxx vindt dit belangrijk.
Waarom in 's hemelsnaamquote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word gek als mijn dijbenen elkaar raken tijdens het lopendan ga ik minder eten
Wat dat betreft zijn hij en sof een prima match.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel van mijn internetact tochquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohhh oké. Goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk?Boeit me geen kut of ze nou tegen elkaar komen of er zo'n gat tussen zit
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit in een achtbaan die alleen maar omhoog gaat
Met logica of feiten komen heeft geen zin.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaamDenk je dat je dik bent als je benen elkaar raken? Of minder aantrekkelijk? Of dat je broeken sneller slijten? Pro tip: alle drie niet waar.
Mooi zoquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk?Boeit me geen kut of ze nou tegen elkaar komen of er zo'n gat tussen zit
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het denk ik mooier als ze tegen elkaar aankomen icm met goede heupen+kontquote:
o valt meequote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nej had waarschuwing van leerplicht en een zogenaamd dreigement van zo'n wannabe decaan
Vrouwenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, een beetje ijdelheid vind ik wel oké maar het is best een turn-off wanneer mensen zichzelf onaantrekkelijk vinden over zulke kleine dingetjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaamDenk je dat je dik bent als je benen elkaar raken? Of minder aantrekkelijk? Of dat je broeken sneller slijten? Pro tip: alle drie niet waar.
Ik niet.quote:
Juist niet, ben me juist bewuster van mijn looks nuquote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwenzodra ze aan de man zijn transformeren ze in een walrus
GGMM is een beetje in de war soms.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens GGMM_De_Echte zijn enkel Johannes en ik internetacts. Jij werd niet genoemd.
Mag pas na de derde date van imsoquote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hebben jullie al de liefde bedreven?
Nee GGMM_de_echte heeft dit juist uit Stijn gekregen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens GGMM_De_Echte zijn enkel Johannes en ik internetacts. Jij werd niet genoemd.
Mocht ik je spoedig zien sla ik je uit WP zijn naamquote:
Ik. Je weet hoe je me kan bereikenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht ik je spoedig zien sla ik je uit WP zijn naam![]()
Iemand nog interesse in het gat in mijn t-shirt overigens?
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd maar wp beledigen over zijn brede lichaam.
Ik heb wel interesse in het gat in je t-shirt... denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht ik je spoedig zien sla ik je uit WP zijn naam![]()
Iemand nog interesse in het gat in mijn t-shirt overigens?
Jammer. Vroeger was je mooi omdat je niet wist dat je mooi wasquote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juist niet, ben me juist bewuster van mijn looks nu
Ze kan het ook nooit goed doen bij je.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer. Vroeger was je mooi omdat je niet wist dat je mooi was
wow jij kan een tieneraccount beginnen op Twitter.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi is subjectiefquote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders was ik nog maagd.quote:
ik wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
IK WORDT ALTIJD GEPEST OMDAT IK DIK BEN IK WIL DAT ER MEE GESTOPT WORDT WANT IK VIND HET NIET LEUK EN HET MAAKT ME VERDRIETIG
DIKKE MENSEN HEBBEN OOK GEVOELENS
10/10 zou raken, want te missen is het niet HAHAHAquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Snowbells het volgende:
Wp zijn goed gevormde lichaamzou aanraken 10/10
#Stopfatshamingquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
IK WORDT ALTIJD GEPEST OMDAT IK DIK BEN IK WIL DAT ER MEE GESTOPT WORDT WANT IK VIND HET NIET LEUK EN HET MAAKT ME VERDRIETIG
quote:Ranking the Stars
De aflevering van afgelopen zondag is komen te vervallen. Heel Nederland is aangeslagen vanwege de vliegramp. Dus een aangepaste programmering vonden wij hier op zijn plaats
HAHAHAH HHIHIHHI HAHAHAquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
10/10 zou raken, want te missen is het niet HAHAHA
#thinprivilegequote:
Ik vind je lief zoals je bentquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik. Je weet hoe je me kan bereiken
Gaat dit nog door als luchtgat?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het gat in je t-shirt... denk ik.
Ik had je rug hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Sorry. Als ik een tijdje posts lees over thigh gaps en zo word ik soms een beetje verdrietig.quote:
Daar is grof geld mee te verdienen las ik laatstquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wow jij kan een tieneraccount beginnen op Twitter.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit nog door als luchtgat?
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
Wel als het uit lelijkheid is.quote:
Ik had gefapt op die ene foto die je postte in user foto's.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Als ik een tijdje posts lees over thigh gaps en zo word ik soms een beetje verdrietig.
Dat weet ik en ik waardeer datquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
Dankje dit doet mij goedquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je lief zoals je bent
Prima shirtje, net als van die spijkerbroeken met gaten er in gaat dit ook hip worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom kom je steeds hier klagen over een "probleem" waar verder niemand last van heeft?
Lief complimentquote:Op maandag 21 juli 2014 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had gefapt op die ene foto die je postte in user foto's.
Dat was slechts mijn gezicht.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had gefapt op die ene foto die je postte in user foto's.
Dat wel,quote:
Retweets verkopen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is grof geld mee te verdienen las ik laatst
Kan iemand anders de foto niet maken van een flinke afstand zodat je er wel op past?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was slechts mijn gezicht.
Mijn lichaam paste er niet op HAHAHAHHAA.
Mounir is al een tijdje gestopt hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Retweets verkopen enzo![]()
schijtirritant
Goede baardquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
Ik vind dit een nare opmerking. Je legt het er zo dik bovenop.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan iemand anders de foto niet maken van een flinke afstand zodat je er wel op past?![]()
Met een satelliet bedoel je? xdquote:Op maandag 21 juli 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan iemand anders de foto niet maken van een flinke afstand zodat je er wel op past?![]()
hoeveel followersquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef Snowbells het volgende:
#backin2013
toen roald een redelijk famous tweetaccount had
Ik spande mijn torso aan en mijn spiermassa scheurde mijn shirtje uitquote:
2 weken. Ik ga denk ik weer Jihad stijlquote:
VEEL PLEZIERquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou schatten ik ga er vandoor!! Richting mijn maat en dan vanavond de trein naar Praag. Europtrippen doeiiii!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik verwijderd.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef Snowbells het volgende:
#backin2013
toen roald een redelijk famous tweetaccount had
VEEL PLEZIERquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou schatten ik ga er vandoor!! Richting mijn maat en dan vanavond de trein naar Praag. Europtrippen doeiiii!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun bye byequote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben in mijn cursus aan het lezen,quote:
Have fun beebquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hoe ik (vet)rol xdquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare opmerking. Je legt het er zo dik bovenop.
Nou nee, je benen moeten ook nog op de foto! xdquote:
Heb ik ook.quote:
Juist.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben in mijn cursus aan het lezen,
sociaal experiment.
Ik vind het geen fijn gevoel, alsof ik wel dikke benen hebquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Nog een maandje en dan begint de introweek.
Oké, nu ga je te ver.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is hoe ik (vet)rol xd
[..]
Nou nee, je benen moeten ook nog op de foto! xd
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Nog een maandje en dan begint de introweek.
Gaat het op een forum om de user of over de persoon achter de user.quote:
heb jij dikke benen whut?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn gevoel, alsof ik wel dikke benen heb
Hep gaat niet mee hoor.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk bezig zijn met mijn toekomst
Je bent echt dun gekquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Dat vindt ze wanneer haar thigh gap weg is. Maar die heeft ze nu nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij dikke benen whut?stuur eens pics
Maar pas je dan nog wel bij Geen Reet Te Doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar+ Vanaf het moment dat ik naar school ga wordt mijn leven een stuk leuker
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar pas je dan nog wel bij Geen Reet Te Doen?
Uitstapjes enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar+ Vanaf het moment dat ik naar school ga wordt mijn leven een stuk leuker
Pls.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat tijdens de intro gebeurt blijft daar![]()
de dronken oom bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Aldo , de gekke oom van de SC is ook weer gearriveerd
Hoi Aldo.
Mijn enige hoop in dit leven is een vrouw vinden met een carriere Insoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnekort iedereen weer leven.
Zullen we wedstrtijdje doen wie als eerste met hangende pootjes stopt met school en fulltime GRTD'er wordt?
Zolang je maar niet de oom met de losse handen bent.quote:
Sof (A)quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnekort iedereen weer leven.
Zullen we wedstrtijdje doen wie als eerste met hangende pootjes stopt met school en fulltime GRTD'er wordt?
Echt hè. Dat zeiken is een voorrecht van dikkerdjes zoals ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon slank zijn en gaan zeiken over hoe dik ze zijn
Ik denk dat ik sowieso wel weer afval zodra ik naar school (en vooral stage) gaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Snowbells het volgende:
M
[..]
Uitstapjes enzoWeer een diplomauitreiking
DOEI VEEL PLEZIER AL ZAL JE NU WEL WEG ZIJN DOEI KUSquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al meerdere intro's gehad, nooit geneukt. Sowieso zijn intro's kut.quote:
Als het een vrouw op leeftijd mag zijn moet je nog maar eens naar de ESF meet.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn enige hoop in dit leven is een vrouw vinden met een carriere Inso
Gewoon wijdbeens lopen toch. Lijkt het alsof je een thighgap hebt,quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè. Dat zeiken is een voorrecht van dikkerdjes zoals ik.
nee, dat gevoel heb ik danquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij dikke benen whut?stuur eens pics
Jij bent niet dik godverdomme.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè. Dat zeiken is een voorrecht van dikkerdjes zoals ik.
Oké.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zin hebben in school is volgens mij ook meer iets middelbareschool-achtigs. Als je je studie daarna niet leuk vindt heb je de verkeerde studie gekozenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk bezig zijn met mijn toekomst
het gevoel heb ik danquote:
intro's zijn altijd kutquote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere intro's gehad, nooit geneukt. Sowieso zijn intro's kut.
Of O-benen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon wijdbeens lopen toch. Lijkt het alsof je een thighgap hebt,
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn enige hoop in dit leven is een vrouw vinden met een carriere Inso
Slet vind ik niet zo erg. Dat ik Hep zou bedriegen vind ik echter een grove belediging.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt geïnsinueerd dat je een slet zou kunnen zijn.
neeheeeeee niet zoquote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon slank zijn en gaan zeiken over hoe dik ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |