ik word gek als mijn dijbenen elkaar raken tijdens het lopenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen dat zo belangrijk?
Voornamelijk Mortaxx vindt dit belangrijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om makenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word gek als mijn dijbenen elkaar raken tijdens het lopendan ga ik minder eten
Ik vind het niet belangrijk?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem jij Mortaxx nu een vrouw?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk Mortaxx vindt dit belangrijk.
Waarom in 's hemelsnaamquote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word gek als mijn dijbenen elkaar raken tijdens het lopendan ga ik minder eten
Wat dat betreft zijn hij en sof een prima match.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel van mijn internetact tochquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohhh oké. Goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk?Boeit me geen kut of ze nou tegen elkaar komen of er zo'n gat tussen zit
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit in een achtbaan die alleen maar omhoog gaat
Met logica of feiten komen heeft geen zin.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaamDenk je dat je dik bent als je benen elkaar raken? Of minder aantrekkelijk? Of dat je broeken sneller slijten? Pro tip: alle drie niet waar.
Mooi zoquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk?Boeit me geen kut of ze nou tegen elkaar komen of er zo'n gat tussen zit
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het denk ik mooier als ze tegen elkaar aankomen icm met goede heupen+kontquote:
o valt meequote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nej had waarschuwing van leerplicht en een zogenaamd dreigement van zo'n wannabe decaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |