Gelukkig maar. Anders was ik nog maagd.quote:
ik wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
IK WORDT ALTIJD GEPEST OMDAT IK DIK BEN IK WIL DAT ER MEE GESTOPT WORDT WANT IK VIND HET NIET LEUK EN HET MAAKT ME VERDRIETIG
DIKKE MENSEN HEBBEN OOK GEVOELENS
10/10 zou raken, want te missen is het niet HAHAHAquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Snowbells het volgende:
Wp zijn goed gevormde lichaamzou aanraken 10/10
#Stopfatshamingquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
IK WORDT ALTIJD GEPEST OMDAT IK DIK BEN IK WIL DAT ER MEE GESTOPT WORDT WANT IK VIND HET NIET LEUK EN HET MAAKT ME VERDRIETIG
quote:Ranking the Stars
De aflevering van afgelopen zondag is komen te vervallen. Heel Nederland is aangeslagen vanwege de vliegramp. Dus een aangepaste programmering vonden wij hier op zijn plaats
HAHAHAH HHIHIHHI HAHAHAquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
10/10 zou raken, want te missen is het niet HAHAHA
#thinprivilegequote:
Ik vind je lief zoals je bentquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik. Je weet hoe je me kan bereiken
Gaat dit nog door als luchtgat?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het gat in je t-shirt... denk ik.
Ik had je rug hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Sorry. Als ik een tijdje posts lees over thigh gaps en zo word ik soms een beetje verdrietig.quote:
Daar is grof geld mee te verdienen las ik laatstquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wow jij kan een tieneraccount beginnen op Twitter.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit nog door als luchtgat?
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
Wel als het uit lelijkheid is.quote:
Ik had gefapt op die ene foto die je postte in user foto's.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Als ik een tijdje posts lees over thigh gaps en zo word ik soms een beetje verdrietig.
Dat weet ik en ik waardeer datquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
Dankje dit doet mij goedquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je lief zoals je bent
Prima shirtje, net als van die spijkerbroeken met gaten er in gaat dit ook hip worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik had je rug hoor
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom kom je steeds hier klagen over een "probleem" waar verder niemand last van heeft?
Lief complimentquote:Op maandag 21 juli 2014 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had gefapt op die ene foto die je postte in user foto's.
Dat was slechts mijn gezicht.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had gefapt op die ene foto die je postte in user foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |