Vrouwenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk?Boeit me geen kut of ze nou tegen elkaar komen of er zo'n gat tussen zit
Helemaal mee eens, een beetje ijdelheid vind ik wel oké maar het is best een turn-off wanneer mensen zichzelf onaantrekkelijk vinden over zulke kleine dingetjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaamDenk je dat je dik bent als je benen elkaar raken? Of minder aantrekkelijk? Of dat je broeken sneller slijten? Pro tip: alle drie niet waar.
Ik niet.quote:
Juist niet, ben me juist bewuster van mijn looks nuquote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwenzodra ze aan de man zijn transformeren ze in een walrus
GGMM is een beetje in de war soms.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens GGMM_De_Echte zijn enkel Johannes en ik internetacts. Jij werd niet genoemd.
Mag pas na de derde date van imsoquote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hebben jullie al de liefde bedreven?
Nee GGMM_de_echte heeft dit juist uit Stijn gekregen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens GGMM_De_Echte zijn enkel Johannes en ik internetacts. Jij werd niet genoemd.
Mocht ik je spoedig zien sla ik je uit WP zijn naamquote:
Ik. Je weet hoe je me kan bereikenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht ik je spoedig zien sla ik je uit WP zijn naam![]()
Iemand nog interesse in het gat in mijn t-shirt overigens?
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd maar wp beledigen over zijn brede lichaam.
Ik heb wel interesse in het gat in je t-shirt... denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht ik je spoedig zien sla ik je uit WP zijn naam![]()
Iemand nog interesse in het gat in mijn t-shirt overigens?
Jammer. Vroeger was je mooi omdat je niet wist dat je mooi wasquote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juist niet, ben me juist bewuster van mijn looks nu
Ze kan het ook nooit goed doen bij je.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer. Vroeger was je mooi omdat je niet wist dat je mooi was
wow jij kan een tieneraccount beginnen op Twitter.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi is subjectiefquote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |