Je weet dat je alleen naar bepaalde mensen moet luisteren he?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen zegt iets anders qua albumsAls het aan dit topic lag had ik 20 albums van Bowie moeten luisteren. En ja, jammer dat er dan af en toe eentje buiten de boot valt. Het is niet alsof ik nooit meer iets nieuws van Bowie ga proberen.
Uiteraard. Daarom had ik Station to Station ook niet meteen binnengehaaldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet dat je alleen naar bepaalde mensen moet luisteren he?
Volgens mij is dat album van velen hier een favoriet, want ik kende het tot vorig jaar ook nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom had ik Station to Station ook niet meteen binnengehaald
Als ik z'n beste 3 zou moeten noemen dan zijn het wel die 3, ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:44 schreef Norrage het volgende:
Jezus T, waar heb jij je keuzes op gebaseerd? Station to Station is wel een wat minder positief ontvangen plaat, maar samen met Low en Ziggy is Hunky toch wel zijn bekendste en beroemdste werkof zit ik er nu naast DO2?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef DO2 het volgende:
OOOOH, YOU PRETTY THINGS! DON'T YOU KNOW YOU DRIVE US, YOU DRIVE US INSANE!
-
Wat Gehenna zegt, ja. Ongelooflijk catchy album met heerlijke meezingers.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ook wel een aanrader kwa bandje trouwens The pretty things
was wel een verassing op Roadburn een paar jaar geleden.. ouwe rockers.
Maar die ken ik, natuurlijk. Wie niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef DO2 het volgende:
En mijn persoonlijke favoriet staat er ook nog eens op:!
twitter:nicolas___jaar twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 16:42:20Gonna play mainly all new material @dkmntl http://t.co/xQeGpCoYUk reageer retweet
oeh. Oeh. OEH.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef BoerBert het volgende:
twitter:nicolas___jaar twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 16:42:20Gonna play mainly all new material @dkmntl http://t.co/xQeGpCoYUk reageer retweet
.
Dat alle nummers praktisch hetzelfde klinken of onuitvoerbaar zijn zonder live-band. Zie Black Keys, Blood Red Shoes, White Stripes, Ting Tings, enz.quote:
Oh nooit wat van gemerkt bij de 2 mans*bands die ik goed vindquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat alle nummers praktisch hetzelfde klinken of onuitvoerbaar zijn zonder live-band.
Ik stoor me daar altijd vrij snel aan. Een band als de Black Keys bijvoorbeeld maakt gewoon album na album exact hetzelfde. White Stripes in grote mate ook - al is dat in mijn bescheiden mening wel de beste tweemans(m/v)band die er is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh nooit wat van gemerkt bij de 2 mans*bands die ik goed vind
* m/v
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef BoerBert het volgende:
.
Flip Noorman is tof hoor! Zijn album, dat hij netjes zelf bij platenzaken heeft rond gebracht, is ook erg leuk.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:45 schreef Gehenna het volgende:
Ik ontdekte van de week (omdat hij op de Zwarte Cross kwam) Flip Noorman, maar ik ben er nog niet over uit of ik het nu tof vind of niet![]()
Heeft wel wat weg van Krang en De Kift, ik moet het dus waarschijnlijk gewoon nog wat vaker luisteren
Wel eens geprobeerd, maar dat blijft niet heel lang boeienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef DO2 het volgende:
First Aid Kit niet, ranja? Lijkt me echt iets voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |