Juf Lisettequote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef kciR het volgende:
Grapje, het is eigenlijk een ingezoomde spin
[ afbeelding ]
Dat zijn altijd zulke "lastige" nummers voor dit tijdstip Bosbeetle. Heb je iets dat hapklaar is?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zijn altijd zulke "lastige" nummers voor dit tijdstip Bosbeetle. Heb je iets dat hapklaar is?
Volgens de band zelf over een spin die door een mens gebeten is, en vervolgens allerlei vervelende menselijke superkrachten krijgt zoals dat hij ineens belasting moet betalen, aan het werk moet etc. Met als wijze les "Laat je nooit door een mens bijten"quote:
Het nummer is gaaf. De uitleg moet je vooral niet horenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgens de band zelf over een spin die door een mens gebeten is, en vervolgens allerlei vervelende menselijke superkrachten krijgt zoals dat hij ineens belasting moet betalen, aan het werk moet etc. Met als wijze les "Laat je nooit door een mens bijten"
hehe daar gaat het nummer ook niet overquote:Op maandag 28 juli 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Het nummer is gaaf. De uitleg moet je vooral niet horen
Ik zag al dat je hem geliked had. Zal hem binnenkort eens aanzetten.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:24 schreef Norrage het volgende:
Het Adult Jazz album is te streamen
Album waar ik het meest naar uitkijk dit jaar. Ben benieuwd.
Mjah concert was gewoon goed, maar ook wel wat onwennig, voor nieuwe band. Die twee singles daarentegenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik zag al dat je hem geliked had. Zal hem binnenkort eens aanzetten.
Ik weet dat jij helemaal lyrisch was van dat optreden op LGW, maar bij mij is het een beetje weggezakt
Bij mij ookquote:Op maandag 28 juli 2014 22:56 schreef Gehenna het volgende:
In ander nieuws: ik ontdek net een heel lief zomerliedje van Eefje de Visser
totaal langs mee me heen gegaan de afgelopen 6 jaar
Ah als je het zo omschrijft klinkt het als iets dat ik moet luisteren, al wordt ik niet warm van "permanent toegankelijk met hooks, riffs, blazers en beats die het poppy en back to basic maken"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:04 schreef Norrage het volgende:
Ongelooflijk. Adult Jazz is het vreemdste, raarste, experimentele album dat ik in jaren heb gehoord. Een mix van Frank Zappa op speed, een alt-j dat stoned is en free jazz met electronica shit. Maar tegelijkertijd is het permanent toegankelijk met hooks, riffs, blazers en beats die het poppy en back to basic maken. Een jazzy Darkside, met wat minder electronica en wat meer conventioneel. Of gewoonweg uniek in zijn soort, Adult Jazz. Vocaal bevreemdend, instrumentaal geniaal, melodisch onvoorspelbaar en ontzettend ritmisch.
Ik weet alleen nog niet of ik het goed vind...ik weet wel dat ik het nog honderd keer ga luisteren. Bijzondere shit, luisteren iedereen!
Leuke band ja, maar zoals kerft zegt gaat het een beetje vervelen. Vrolijke electro krautrock wel, leuk genrequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
Ik zat gisternacht uit de stad nog wat tv te kijken, en toen kwam de 2 Meter Sessie van "Public Broadcasting Service" langs. Klonk best wel vet. Iemand die dat kent?
Gezien op Incubate vorig jaar, erg toffe en aandoenlijke live actquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
Ik zat gisternacht uit de stad nog wat tv te kijken, en toen kwam de 2 Meter Sessie van "Public Broadcasting Service" langs. Klonk best wel vet. Iemand die dat kent?
Ja, maar deze raadde ik aanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Je moet toch keuzes maken Nor, ik ga niet alle 24 albums luisteren.
Ugh, vooruit. Nog ééntje dan. Omdat 'ie zo kort is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar deze raadde ik aanmijn favoriet
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ugh, vooruit. Nog ééntje dan. Omdat 'ie zo kort is.
De E. Maar eerst nog Deadmau5, Death Letters, erg veel Deftones, alles van Depeche Mode en nog véél meer Dquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
En veel anders dan de rest. Die had op jouw prioriteitenlijst moeten staan tchocky
Wat komt hierna? De E of de C.
Zeker te pruimen. En het is inderdaad tijdloos.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef DO2 het volgende:
Vond je van het fenomenale en tijdloze meesterwerk Low, T? Beetje te pruimen?
Heb ik ook bij low, en in mindere mate bij heroes. Rare tweeendeling...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeker te pruimen. En het is inderdaad tijdloos.Veel zou vandaag ook gemaakt kunnen worden. Vind de mix tussen rock-tracks (What in the World en Be My Wife bijvoorbeeld) en haast ambient (ik neem aan dat dat Eno's invloed is?) wel enigszins bijzonder. Het album voelt niet echt als een erg samenhangend geheel.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef Tchock het volgende:
Nor, ik wil je niet teleurstellen maar ik ga het volgens mij toch doen. Ik vind Station to Station echt véél minder interessant dan "Heroes" of Low. En ook dan Aladin Sade of Ziggy Stardust, trouwens.
Sane bedoelde ik. A Lad Insane.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sade approves this message.
Mag hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef Tchock het volgende:
Nor, ik wil je niet teleurstellen maar ik ga het volgens mij toch doen. Ik vind Station to Station echt véél minder interessant dan "Heroes" of Low. En ook dan Aladin Sade of Ziggy Stardust, trouwens.
quote:
Iedereen zegt iets anders qua albumsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:44 schreef Norrage het volgende:
Jezus T, waar heb jij je keuzes op gebaseerd? Station to Station is wel een wat minder positief ontvangen plaat, maar samen met Low en Ziggy is Hunky toch wel zijn bekendste en beroemdste werkof zit ik er nu naast DO2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |