''Sorry, wist niet dat ik je kwetste.''quote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef _Dido_ het volgende:
Sorry, wist niet dat ik je kwetste. Ook zwakzinnigen hebben recht op een bestaan
Haha, damn, jij moet wel een van de meest sneue en onzekere Fokkers ooit zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Sorry, wist niet dat ik je kwetste.''
''Belediging.''
Wees op zijn minst consistent in je gebral, dikzak.
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ach, altijd hetzelfde met dit soort topics. de ene helft zegt prima, de andere helft zegt not done op deze manier en laten liever hun kinderen verkrachten. Oops daar ga ik alweer..![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef _Dido_ het volgende:
Haha, damn, jij moet wel een van de meest sneue en onzekere Fokkers ooit zijn Grow some balls, die ga je straks nodig hebben als je de echte wereld ingaat!
Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig. Het lijkt ook volledig arbitrair te zijn wanneer het wél en niet op zijn plaats is er naar te handelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Deckard het volgende:
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.
Door toe te geven aan je innerlijke instincten ben je wat dat betreft net zo' lafaard als die pedoseksueel.
Ah, juist. Dan kunnen we vervolging ook meteen laten zitten want daar wordt het leed ook niet minder door.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.
Dus als jij zin hebt om te neuken grijp jij de eerste de beste vrouw?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig.
Wat een gelul van achter je toetsenbord. Als jij iemand betrapt die je kind misbruikt blijf jij zeker rustig en redelijk? Right...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
Als je een beetje een hoge pet op van jezelf hebt ga je niet over tot dat soort acties met het slaan van een pedoseksueel. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Al die beweringen zonder argumenten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Maar brengt wel weer andere voordelen met zich mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, juist. Dan kunnen we vervolging ook meteen laten zitten want daar wordt het leed ook niet minder door.
Is iemands gezicht tot pulp slaan de enige manier om je kind te beschermen?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
Mag ook!quote:
*gaap*quote:Op zondag 20 juli 2014 17:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat een gelul van achter je toetsenbord. Als jij iemand betrapt die je kind misbruikt blijf jij zeker rustig en redelijk? Right...
Alsof de innerlijke instincten (angst) er ook niet zijn om mij te weerhouden zoiets te doen. Alsof ze weg zijn wanneer ik op een gewillige dame spring (na 'geciviliseerd' geflirt te hebben).quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
Dus als jij zin hebt om te neuken grijp jij de eerste de beste vrouw?
Ik denk van niet. Kennelijk heeft dat te maken met dat je jezelf hoger inschat dan dat.
Als je een beetje een hoge pet op van jezelf hebt ga je niet over tot dat soort acties met het slaan van een pedoseksueel. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Dus het enige wat jou tegen houdt om vrouwen te bespringen is angst? wow.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alsof de innerlijke instincten (angst) er ook niet zijn om mij te weerhouden zoiets te doen. Alsof ze weg zijn wanneer ik op een gewillige dame spring (na 'geciviliseerd' geflirt te hebben).
? Die indruk wek jij juist.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Goed, jij hecht niets aan eigenwaarde en moraal. Wat jij wil.
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar brengt wel weer andere voordelen met zich mee.
Nee, jij houdt er eigenaardige ideeën op na. Moet je verder zelf ook maar weten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Goed, jij hecht niets aan eigenwaarde en moraal. Wat jij wil.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus het enige wat jou tegen houdt om vrouwen te bespringen is angst? wow.
Nee, die vinden dat deze vader veel verder gegaan is dan het beschermen van zijn kind alleen. Dit is gewoon pure vergelding.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ach, altijd hetzelfde met dit soort topics. de ene helft zegt prima, de andere helft zegt not done op deze manier en laten liever hun kinderen verkrachten. Oops daar ga ik alweer..![]()
Dit soort tuig komt er dus op af en keurt het goed. Wat nog niet eens een fatsoenlijke zin kan produceren.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:00 schreef Poepz0r het volgende:
Slaat nergens op dat die gast klappen heeft gehad, bedoel dat kind kon toch al praten enz? Wat is er dan erg om te bangen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit soort tuig komt er dus op af en keurt het goed. Wat nog niet eens een fatsoenlijke zin kan produceren.
Tsjah, dan ben je raar en minder dan de mensen die wel hun beheersing kunnen vinden in zo'n situatie. Vind ik ook onzin. Het is ook niet zo dat je iedereen die je een verkeerde blik geeft meteen het ziekenhuis in moet slaan, maar als het om je kinderen gaat wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig. Het lijkt ook volledig arbitrair te zijn wanneer het wél en niet op zijn plaats is er naar te handelen.
Ik blijf het gewoon prima vinden. In dit opzicht kan NL nog wel wat leren van Amerika. Als je hier iemand in je huis tegenkomt en je gaat hem/haar te lijf kom je zelf vast te zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, die vinden dat deze vader veel verder gegaan is dan het beschermen van zijn kind alleen. Dit is gewoon pure vergelding.
Daarom zal dat ook als verzachtende omstandigheid gezien worden. Maar je bent alsnog strafbaar, en terecht.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, dan ben je raar en minder dan de mensen die wel hun beheersing kunnen vinden in zo'n situatie. Vind ik ook onzin. Het is ook niet zo dat je iedereen die je een verkeerde blik geeft meteen het ziekenhuis in moet slaan, maar als het om je kinderen gaat wordt het een ander verhaal.
Nope. De politie heeft al verklaard dat ze die man niet gaan vervolgen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarom zal dat ook als verzachtende omstandigheid gezien worden. Maar je bent alsnog strafbaar, en terecht.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nope. De politie heeft al verklaard dat ze die man niet gaan vervolgen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan.
De knaap in kwestie is ook bij bewustzijn, buiten levensgevaar en blijkbaar nog jofel genoeg om op de foto te kunnen. Dat is juist prima beheersing bij een dergelijke gebeurtenis.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, dan ben je raar en minder dan de mensen die wel hun beheersing kunnen vinden in zo'n situatie. Vind ik ook onzin. Het is ook niet zo dat je iedereen die je een verkeerde blik geeft meteen het ziekenhuis in moet slaan, maar als het om je kinderen gaat wordt het een ander verhaal.
Dat ligt eraan of het gepast is. Iemand je huis uit werken kan best, iemand te lijf gaan met een honkbalknuppel dan weer niet. Er is een verschil....quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon prima vinden. In dit opzicht kan NL nog wel wat leren van Amerika. Als je hier iemand in je huis tegenkomt en je gaat hem/haar te lijf kom je zelf vast te zitten.
Precies dat dus. Een klap geven begrijpen we allemaal. Maar iemand compleet in elkaar slaan heeft niets meer met beschermen te maken en is gewoon ordinaire vergelding.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit gaat overduidelijk verder dan het beschermen van je kind en is pure vergelding. Dat dit hier nog wordt toegejuicht ook geeft wel weer aan hoe de doorsnee NWS'er in elkaar zit.
We kunnen het ons allemaal voorstellen. Alleen reageren we niet allemaal op een tokkie manier.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Inbrekers, pedofielen, overvallers ... Kan er nooit zo mee zitten als dergelijke lui een keer de verkeerde treffen.![]()
Hoort allemaal niet in een democratie, mag alleen niet maar hé, ik kan het me levendig voorstellen. Zéker in deze situatie.
Maar goed ook inderdaad. Houdt het spannend voor die bewust groep mensen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We kunnen het ons allemaal voorstellen. Alleen reageren we niet allemaal op een tokkie manier.
Wat is er niet aan goed te keuren dan? Je hebt met je vieze fikken van een kind af te blijven. De vader uitte zijn woede richting de dader op deze manier, hij heeft in ieder geval wat stoom kunnen afblazen. Nu moet het verwerken van het verdriet nog beginnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit soort tuig komt er dus op af en keurt het goed. Wat nog niet eens een fatsoenlijke zin kan produceren.
Een tokkie manier als het je eigen kind betreft? Jij bent niet goed wijs. Het willen beschermen van je kind is gewoon een primair instinct. je ratio gaat gewoon even uit als je de dader van je verkrachte kind vers rond ziet lopen. En dat is helemaal niet erg. Het heeft tot een mooi resultaat geleid.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
We kunnen het ons allemaal voorstellen. Alleen reageren we niet allemaal op een tokkie manier.
Wat je zegt is dat voor iedere misdaad een andere misdaad gerechtvaardigt is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is er niet aan goed te keuren dan? Je hebt met je vieze fikken van een kind af te blijven.
Want het gaat om zijn gevoelens in dit verhaal.quote:De vader uitte zijn woede richting de dader op deze manier, hij heeft in ieder geval wat stoom kunnen afblazen.
En terecht.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon prima vinden. In dit opzicht kan NL nog wel wat leren van Amerika. Als je hier iemand in je huis tegenkomt en je gaat hem/haar te lijf kom je zelf vast te zitten.
Iemand compleet lens slaan heeft niets, maar dan ook helemaal niets met beschermen van je kind te maken. Dat je iemand een klap geeft snappen we allemaal, maar dit gaat veel en veel te ver. Het enige wat je er mee bereikt is dat je zelf word afgevoerd en aangeklaagd en je kind er nog een extra trauma bij heeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een tokkie manier als het je eigen kind betreft? Jij bent niet goed wijs. Het willen beschermen van je kind is gewoon een primair instinct. je ratio gaat gewoon even uit als je de dader van je verkrachte kind vers rond ziet lopen. En dat is helemaal niet erg. Het heeft tot een mooi resultaat geleid.
Dat mag ie dan in de gevangenis doen, na een aanklacht wegens geweldpleging.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is er niet aan goed te keuren dan? Je hebt met je vieze fikken van een kind af te blijven. De vader uitte zijn woede richting de dader op deze manier, hij heeft in ieder geval wat stoom kunnen afblazen. Nu moet het verwerken van het verdriet nog beginnen.
De vraag is eerder wanneer de ratio aangaat. Al die fokkertjes hier die zich verheugen op het moment dat ze hun zelfbeheersing verliezen, daarom alleen zouden ze al een kind willen dat dan misbruikt wordt. En omdat ze dan in ieder geval één keer geneukt hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een tokkie manier als het je eigen kind betreft? Jij bent niet goed wijs. Het willen beschermen van je kind is gewoon een primair instinct. je ratio gaat gewoon even uit als je de dader van je verkrachte kind vers rond ziet lopen. En dat is helemaal niet erg. Het heeft tot een mooi resultaat geleid.
Ik vind dit ook geen poging tot moord want die vader had met gemak die jongen kunnen omleggen maar hij is weggegaan en heeft zelf gebeld naar politiequote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
Walgelijke actie om voor eigen rechter te spelen. Vader 20 jaar de gevangenis in smijten voor poging tot moord.
Poging tot doodslag, geweldpleging, verzin maar iets....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik vind dit ook geen poging tot moord want die vader had met gemak die jongen kunnen omleggen maar hij is weggegaan en heeft zelf gebeld naar politie
Dat lijkt me in ieder geval een verstandigere reactie dan wat hij nu gedaan heeft. Bovendien hoe heb je het 3 jaar lang niet in de gaten dat je kind zoiets aangedaan word?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:04 schreef Tyron het volgende:
wat had hij dan moeten doen
"hey persoon die al 3 jaar lang mijn kind aan het verkrachten isik bel even de politie oké"
tja die jongen zou dat kind wel bedreigd hebben dat wanneer hij iets tegen pappa zegt hij heel boos wordt oidquote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me in ieder geval een verstandigere reactie dan wat hij nu gedaan heeft. Bovendien hoe heb je het 3 jaar lang niet in de gaten dat je kind zoiets aangedaan word?
Nee hoor dan ben je gewoon een mens, maar gedraag je je zoals het hoort en niet zoals een tokkiequote:Op zondag 20 juli 2014 20:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja die jongen zou dat kind wel bedreigd hebben dat wanneer hij iets tegen pappa zegt hij heel boos wordt oid
maar als je hier geen begrip voor kan hebben en gaat roepen dat die vader gestraft moet worden ben je achterlijk natuurlijk
dan ben ik liever een tokkie dan een lafaardquote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee hoor dan ben je gewoon een mens, maar gedraag je je zoals het hoort en niet zoals een tokkie
Het heeft ook niets met een lafaard zijn te maken. Dat ben ik ook niet, maar ik kan me ook als mens gedragen. En nee natuurlijk ga je niet bellen terwijl het bezig is. We begrijpen allemaal dat je zo iemand een klap geeft. Maar dit is gewoon iemand compleet lens slaan en dat is echt overbodig en niet goed te praten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan ben ik liever een tokkie dan een lafaard
naast dat hebben wij hier de tijd om er topics lang over te discussiëren terwijl hij 't in een emotionele opwelling doet, er zit iemand met zijn afgezakte broek bij je kind
er is geen vader die als eerste naar zijn telefoon zou grijpen
GENOTquote:Op zondag 20 juli 2014 11:00 schreef Enchanter het volgende:
Foto van de dader voor en na
SPOILER2 camera1 links
raymond-frolander-skinny.jpg
frolander19n-1-web.jpg
ik denk dat het voor elke man in die situatie lastig is om zichzelf onder controle houden al klonk hij wel beheerst aan de telefoonquote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met een lafaard zijn te maken. Dat ben ik ook niet, maar ik kan me ook als mens gedragen. En nee natuurlijk ga je niet bellen terwijl het bezig is. We begrijpen allemaal dat je zo iemand een klap geeft. Maar dit is gewoon iemand compleet lens slaan en dat is echt overbodig en niet goed te praten.
Tja ik denk dat je dat pas weet op het moment dat je er zelf voor staat. We kunnen nu allemaal zeggen "Ik zou dit" of "Ik zou dat" maar als het echt gebeurt reageer je toch anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat het voor elke man in die situatie lastig is om zichzelf onder controle houden al klonk hij wel beheerst aan de telefoon
Het is een uiting van machteloosheid omdat je het niet hebt kunnen doen en iemand jouw kind heeft aangevallen en pijn heeft gedaan, daar bovenop nog jouzelf. Bovendien: het is een verkrachter. Wie geeft daar ene neuk om?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Iemand compleet lens slaan heeft niets, maar dan ook helemaal niets met beschermen van je kind te maken. Dat je iemand een klap geeft snappen we allemaal, maar dit gaat veel en veel te ver. Het enige wat je er mee bereikt is dat je zelf word afgevoerd en aangeklaagd en je kind er nog een extra trauma bij heeft.
De wetgever, aangezien we allemaal onder dezelfde wetten vallen in dit land. Gepast geweld prima, dit heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een uiting van machteloosheid omdat je het niet hebt kunnen doen en iemand jouw kind heeft aangevallen en pijn heeft gedaan, daar bovenop nog jouzelf. Bovendien: het is een verkrachter. Wie geeft daar ene neuk om?
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De wetgever, aangezien we allemaal onder dezelfde wetten vallen in dit land. Gepast geweld prima, dit heeft daar niets mee te maken.
Ik bedoel als dat hier zou gebeuren.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nope. De politie heeft al verklaard dat ze die man niet gaan vervolgen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan.
Compleet lens slaan ? Kom op zeg, een paar blauwe ogen en een dikke lip.....quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met een lafaard zijn te maken. Dat ben ik ook niet, maar ik kan me ook als mens gedragen. En nee natuurlijk ga je niet bellen terwijl het bezig is. We begrijpen allemaal dat je zo iemand een klap geeft. Maar dit is gewoon iemand compleet lens slaan en dat is echt overbodig en niet goed te praten.
Geweld is nooit, onder geen enkele omstandigheid de oplossingquote:Op zondag 20 juli 2014 20:34 schreef havanagila het volgende:
Tsja, geweld (zonder het te verheerlijken) is soms nou eenmaal de enige juiste oplossing. Vroegah kreeg je dit soort klappen dan ook gewoon van de agenten in kwestie.
In ieder geval meer dan nodig isquote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Compleet lens slaan ? Kom op zeg, een paar blauwe ogen en een dikke lip.....
Iemand doelbewust kapotslaan? Neuh dat denk ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
Behalve zelfverdediging.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geweld is nooit, onder geen enkele omstandigheid de oplossing
Uiteraard, als kind heb je liever dat je pa in de gevangenis komt.................................quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
Als kind in de kont geneukt worden is dan prettiger inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, als kind heb je liever dat je pa in de gevangenis komt.................................
Dit dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Compleet lens slaan ? Kom op zeg, een paar blauwe ogen en een dikke lip.....
Zoals het net zo makkelijk is om met net zo weinig kennis krampachtig de internet"nuance" te zoeken bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:54 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen was er kennelijk bij in die kamer en weet exact wat zich daar afspeelde. Altijd zo makkelijk om hard te oordelen als je niet alles weet.
Iemand die net jouw kind heeft verkracht wel te verstaan. Die vent mag godverdomme blij zijn dat pa hem niet heeft afgeknald. Beestachtige daden vragen om andere reacties. Als iemand met een mes op jou insteekt ga je niet met de dader praten. Als iemand jouw zoon verkracht ga je ook niet met de dader praten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Iemand doelbewust kapotslaan? Neuh dat denk ik niet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 05:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iemand die net jouw kind heeft verkracht wel te verstaan. Die vent mag godverdomme blij zijn dat pa hem niet heeft afgeknald. Beestachtige daden vragen om andere reacties. Als iemand met een mes op jou insteekt ga je niet met de dader praten. Als iemand jouw zoon verkracht ga je ook niet met de dader praten.
Uiteraard. Daarna in dialoog gaan met de dader en mededelen dat je zeer ontstemd en geraakt bent door dit en hij een ferme strijd in de rechtszaal tegemoet kan zien met een fel debat en scherpe teksten.quote:Op maandag 21 juli 2014 05:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Altijd eerst een kopje thee zetten en nagaan of je zoon niet zelf aanleiding gegeven heeft.
Hij had natuurlijk een boerka moeten dragen.quote:Op maandag 21 juli 2014 05:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Altijd eerst een kopje thee zetten en nagaan of je zoon niet zelf aanleiding gegeven heeft.
misschien vond die jongen het ook wel lekker, ik vindt het niet beestachtig hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 05:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iemand die net jouw kind heeft verkracht wel te verstaan. Die vent mag godverdomme blij zijn dat pa hem niet heeft afgeknald. Beestachtige daden vragen om andere reacties. Als iemand met een mes op jou insteekt ga je niet met de dader praten. Als iemand jouw zoon verkracht ga je ook niet met de dader praten.
Niet oordelen over zaken waarover je maar zeer beperkte informatie hebt heeft niets te maken met nuance.quote:Op maandag 21 juli 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals het net zo makkelijk is om met net zo weinig kennis krampachtig de internet"nuance" te zoeken bedoel je?
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:38 schreef homme7 het volgende:
[..]
misschien vond die jongen het ook wel lekker, ik vindt het niet beestachtig hoor
nice, die man lijkt wel een acteur in een toneelstuk qua expressie en woordgebruikquote:Op zondag 20 juli 2014 11:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor de liefhebbers
Teledoc - Foute vrienden - Man slaat pedofiel:
Mensen die primair en vanuit hun hart reageren moeten we koesteren inderdaad. Beschaving, bah, weg ermee!!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat jij zo'n probleem hebt met een pa die voor zijn zoon opkomt wil nog niet zeggen dat het kind er ook zo over denkt. Natuurlijk kun je best ook gelijk hebben net zo goed als ik gelijk kan hebben. We weten het gewoon niet. Tegen de vader worden er géén gerechtelijke stappen ondernomen. Het is Amerika tenslotte.
En dom reageren ? Tsja dat vind ik nu ook van jouw reactie.....
Sommige mensen reageren gewoon meteen van uit hun hart en gaan niet eerst ff de voors en tegens afwegen van hun natuurlijke reactie.
Grapje zeker?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:38 schreef homme7 het volgende:
[..]
misschien vond die jongen het ook wel lekker, ik vindt het niet beestachtig hoor
zijn toch twee jochies , de een 16 de ander 11 , is gewoon homo experimentquote:
18 en 11. Is geen experiment. En als het er 1 is is het zeer fout van de 18-jarige.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef homme7 het volgende:
[..]
zijn toch twee jochies , de een 16 de ander 11 , is gewoon homo experiment
pedo is met mensen boven de 30 en kinderen
Beschaving heeft hier totaal niks mee te maken. Als hij nou over die knul heen had staan piesen of poepen had je nog een punt gehad. Dat is idd onbeschaafd gedrag. Maar gewoon spontaan je handen laten wapperen in zo'n situatie is niet beschaafd of onbeschaafd. Dat is een gewone menselijke reactie.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mensen die primair en vanuit hun hart reageren moeten we koesteren inderdaad. Beschaving, bah, weg ermee!!
Het is niet menselijk om je primaire reactie te onderdrukken?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Beschaving heeft hier totaal niks mee te maken. Als hij nou over die knul heen had staan piesen of poepen had je nog een punt gehad. Dat is idd onbeschaafd gedrag. Maar gewoon spontaan je handen laten wapperen in zo'n situatie is niet beschaafd of onbeschaafd. Dat is een gewone menselijke reactie.
Ja maar daar was hier geen sprake vanquote:
Nee, dat lijkt er niet op.quote:
Doe even normaal zeg. De reactie van pa in deze is zwaar overdreven en totaal overbodig. Ja het is erg, nee het had niet mogen gebeuren, maar geweld is nooit een oplossing. Pa had in dit geval de dader meteen aan de politie moeten overdragen en niet eerst zelfs als een tokkie compleet los gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 05:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |