Ik vind dit ook geen poging tot moord want die vader had met gemak die jongen kunnen omleggen maar hij is weggegaan en heeft zelf gebeld naar politiequote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
Walgelijke actie om voor eigen rechter te spelen. Vader 20 jaar de gevangenis in smijten voor poging tot moord.
Poging tot doodslag, geweldpleging, verzin maar iets....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik vind dit ook geen poging tot moord want die vader had met gemak die jongen kunnen omleggen maar hij is weggegaan en heeft zelf gebeld naar politie
Dat lijkt me in ieder geval een verstandigere reactie dan wat hij nu gedaan heeft. Bovendien hoe heb je het 3 jaar lang niet in de gaten dat je kind zoiets aangedaan word?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:04 schreef Tyron het volgende:
wat had hij dan moeten doen
"hey persoon die al 3 jaar lang mijn kind aan het verkrachten isik bel even de politie oké"
tja die jongen zou dat kind wel bedreigd hebben dat wanneer hij iets tegen pappa zegt hij heel boos wordt oidquote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me in ieder geval een verstandigere reactie dan wat hij nu gedaan heeft. Bovendien hoe heb je het 3 jaar lang niet in de gaten dat je kind zoiets aangedaan word?
Nee hoor dan ben je gewoon een mens, maar gedraag je je zoals het hoort en niet zoals een tokkiequote:Op zondag 20 juli 2014 20:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja die jongen zou dat kind wel bedreigd hebben dat wanneer hij iets tegen pappa zegt hij heel boos wordt oid
maar als je hier geen begrip voor kan hebben en gaat roepen dat die vader gestraft moet worden ben je achterlijk natuurlijk
dan ben ik liever een tokkie dan een lafaardquote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee hoor dan ben je gewoon een mens, maar gedraag je je zoals het hoort en niet zoals een tokkie
Het heeft ook niets met een lafaard zijn te maken. Dat ben ik ook niet, maar ik kan me ook als mens gedragen. En nee natuurlijk ga je niet bellen terwijl het bezig is. We begrijpen allemaal dat je zo iemand een klap geeft. Maar dit is gewoon iemand compleet lens slaan en dat is echt overbodig en niet goed te praten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan ben ik liever een tokkie dan een lafaard
naast dat hebben wij hier de tijd om er topics lang over te discussiëren terwijl hij 't in een emotionele opwelling doet, er zit iemand met zijn afgezakte broek bij je kind
er is geen vader die als eerste naar zijn telefoon zou grijpen
GENOTquote:Op zondag 20 juli 2014 11:00 schreef Enchanter het volgende:
Foto van de dader voor en na
SPOILER2 camera1 links
raymond-frolander-skinny.jpg
frolander19n-1-web.jpg
ik denk dat het voor elke man in die situatie lastig is om zichzelf onder controle houden al klonk hij wel beheerst aan de telefoonquote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met een lafaard zijn te maken. Dat ben ik ook niet, maar ik kan me ook als mens gedragen. En nee natuurlijk ga je niet bellen terwijl het bezig is. We begrijpen allemaal dat je zo iemand een klap geeft. Maar dit is gewoon iemand compleet lens slaan en dat is echt overbodig en niet goed te praten.
Tja ik denk dat je dat pas weet op het moment dat je er zelf voor staat. We kunnen nu allemaal zeggen "Ik zou dit" of "Ik zou dat" maar als het echt gebeurt reageer je toch anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat het voor elke man in die situatie lastig is om zichzelf onder controle houden al klonk hij wel beheerst aan de telefoon
Het is een uiting van machteloosheid omdat je het niet hebt kunnen doen en iemand jouw kind heeft aangevallen en pijn heeft gedaan, daar bovenop nog jouzelf. Bovendien: het is een verkrachter. Wie geeft daar ene neuk om?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Iemand compleet lens slaan heeft niets, maar dan ook helemaal niets met beschermen van je kind te maken. Dat je iemand een klap geeft snappen we allemaal, maar dit gaat veel en veel te ver. Het enige wat je er mee bereikt is dat je zelf word afgevoerd en aangeklaagd en je kind er nog een extra trauma bij heeft.
De wetgever, aangezien we allemaal onder dezelfde wetten vallen in dit land. Gepast geweld prima, dit heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een uiting van machteloosheid omdat je het niet hebt kunnen doen en iemand jouw kind heeft aangevallen en pijn heeft gedaan, daar bovenop nog jouzelf. Bovendien: het is een verkrachter. Wie geeft daar ene neuk om?
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De wetgever, aangezien we allemaal onder dezelfde wetten vallen in dit land. Gepast geweld prima, dit heeft daar niets mee te maken.
Ik bedoel als dat hier zou gebeuren.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nope. De politie heeft al verklaard dat ze die man niet gaan vervolgen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan.
Compleet lens slaan ? Kom op zeg, een paar blauwe ogen en een dikke lip.....quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met een lafaard zijn te maken. Dat ben ik ook niet, maar ik kan me ook als mens gedragen. En nee natuurlijk ga je niet bellen terwijl het bezig is. We begrijpen allemaal dat je zo iemand een klap geeft. Maar dit is gewoon iemand compleet lens slaan en dat is echt overbodig en niet goed te praten.
Geweld is nooit, onder geen enkele omstandigheid de oplossingquote:Op zondag 20 juli 2014 20:34 schreef havanagila het volgende:
Tsja, geweld (zonder het te verheerlijken) is soms nou eenmaal de enige juiste oplossing. Vroegah kreeg je dit soort klappen dan ook gewoon van de agenten in kwestie.
In ieder geval meer dan nodig isquote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Compleet lens slaan ? Kom op zeg, een paar blauwe ogen en een dikke lip.....
Iemand doelbewust kapotslaan? Neuh dat denk ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
Behalve zelfverdediging.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geweld is nooit, onder geen enkele omstandigheid de oplossing
Uiteraard, als kind heb je liever dat je pa in de gevangenis komt.................................quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
Als kind in de kont geneukt worden is dan prettiger inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, als kind heb je liever dat je pa in de gevangenis komt.................................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |