abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2014 @ 14:24:09 #61
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_142512204
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat een onzin ! De sharia heeft er ook al niks mee te maken. Beschaving betekend niet dat je opeens niet meer als mens mag reageren. Je kind beschermen is een normale menselijke reactie.

Dit is dus geen eigen rechter spelen maar gewoon een mens die op en heel menselijke manier meteen reageerde.
:') :') :')
pi_142512295
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat een onzin ! De sharia heeft er ook al niks mee te maken. Beschaving betekend niet dat je opeens niet meer als mens mag reageren. Je kind beschermen is een normale menselijke reactie.

Dit is dus geen eigen rechter spelen maar gewoon een mens die op en heel menselijke manier meteen reageerde.
Mensen die hun emoties niet onder controle hebben - hoe begrijpelijk ook - zijn nooit volwassen geworden, een gevaar voor de samenleving, mentaal niet in orde of een combinatie van die 3.

Ik begrijp best dat mensen woest en zeer geëmotioneerd zijn als één van hun kinderen wat ernstigs overkomt, maar normaal gesproken moeten volwassen mensen kunnen overzien dat een verdachte of dader overdragen aan justitie met afstand de meest verstandige en beste methode is om het recht z'n beloop te laten krijgen en om genoegdoening te krijgen - zover mogelijk.

Geweld lost werkelijk he-le-maal niets op en is slechts een primitieve uiting van mensen die niet in staat zijn hun emoties op een andere manier te uiten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142512384
Begrijpelijke reactie, maar "Wat een baas" vind ik echt heel erg niet van toepassing. :{
pi_142512414
quote:
Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen die hun emoties niet onder controle hebben - hoe begrijpelijk ook - zijn nooit volwassen geworden, een gevaar voor de samenleving, mentaal niet in orde of een combinatie van die 3.

Ik begrijp best dat mensen woest en zeer geëmotioneerd zijn als één van hun kinderen wat ernstigs overkomt, maar normaal gesproken moeten volwassen mensen kunnen overzien dat een verdachte of dader overdragen aan justitie met afstand de meest verstandige en beste methode is om het recht z'n beloop te laten krijgen en om genoegdoening te krijgen - zover mogelijk.

Geweld lost werkelijk he-le-maal niets op.
Natuurlijk wel;
Zie jij maar 's zonder geweld een spijker in de muur te krijgen. :{w
pi_142512446
Je kunt beter met zuur gooien. Dat lost wel iets op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 20 juli 2014 @ 14:32:06 #66
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_142512454
WAT EEN BAAS. _O_
pi_142512758
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is zo want dan had ze zich daar schuldig door gevoeld. Maar het is wel triest dat men in Nederland een zo volkomen begrijpelijke reactie van een vader van een misbruikt kind niet accepteert.

Ik vind dat de man gewoon het volste recht had om die misbruiker op zijn gezicht te meppen. Daar verdient hij geen straf voor.
Dit. In Nederland zou die pa de bak in gaan. Ik hoop dat ze daar ter plaatse andere gedachtes hebben.
Er vanuitgaande dat die pedofiel er geen blijvende schade aan over houdt. Paar goeie klappen zal hem in de bak wel vaker overkomen.
Professioneel gifmenger.
  zondag 20 juli 2014 @ 14:47:15 #68
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142512891
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
Walgelijke actie om voor eigen rechter te spelen. Vader 20 jaar de gevangenis in smijten voor poging tot moord.
Mwoah, ik snap de reactie van de vader wel (zou het zelf ook gedaan hebben ;)), maar je kunt natuurlijk (zeker als agent niet) goedkeuren dat iemand voor eigen rechter speelt. Dus dat bevreemdt me een beetje.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 20 juli 2014 @ 14:55:18 #69
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_142513146
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geweld lost werkelijk he-le-maal niets op en is slechts een primitieve uiting van mensen die niet in staat zijn hun emoties op een andere manier te uiten.
Ik denk dat het kind zich wellicht erg opgelucht voelde toen hij zag hoe zijn vader voor hem op kwam. Dat vind ik persoonlijk belangrijker dan maar af te wachten of een rechter keurig netjes een verdiende straf gaat uitdelen.
Hier in Nederland hoef je daar idg al niet op te rekenen.
Ik ben een voorstander van zelfbeheersing en een tegenstander van geweld maar om het in dit geval te veroordelen vind ik toch echt wel wat vreemd.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_142514760
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lekker zwart - wit denken. :')

Wat zal je leventje simpel zijn.

Al die mensen die het spelen van eigen rechter en het - min of meer - uitvoeren van 'lijfstraffen' een goed idee vinden. Is een shariastaat als Saoudi-Arabië of Iran niets voor jullie? Hier kennen we iets meer beschaving en vooruitgang dacht ik.
Die man verdient ook een veroordeling, helemaal mee eens. Maar wel bovenop de straf die hij nu heeft gekregen. Verder vind ik het toontje wat mensen hierbij gebruiken altijd een beetje denigrerend. Ik ben niet raar ofzo, ik heb alleen een andere mening en vind je dat je je eigen kinderen (ook fysiek) mag verdedigen. Prima dat jij hierin een andere mening hebt, maar ga dan niet net doen alsof jij verheven bent omdat ik een andere mening heb in deze kwestie.
pi_142514833
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Net een hamster die laatste foto
Lijkt eerder op iemand die meegedaan heeft aan het Rotterdamse Zomercarnaval... ;)
pi_142514848
Wat een held inderdaad _O_
  zondag 20 juli 2014 @ 15:51:05 #73
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_142515057
Begrijpelijke reactie van pa, maar wel een strafbare reactie. Voor eigen rechter spelen is nooit, onder geen enkele voorwaarde, goed te keuren.

En nee ik heb geen kinderen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_142515137
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik denk dat het kind zich wellicht erg opgelucht voelde toen hij zag hoe zijn vader voor hem op kwam. Dat vind ik persoonlijk belangrijker dan maar af te wachten of een rechter keurig netjes een verdiende straf gaat uitdelen.
Hier in Nederland hoef je daar idg al niet op te rekenen.
Ik ben een voorstander van zelfbeheersing en een tegenstander van geweld maar om het in dit geval te veroordelen vind ik toch echt wel wat vreemd.
Ik denk dat een dergelijke reactie van de vader juist helemaal niet opluchtend voor een kind uitpakt. Ik denk juist dat het extra traumatisch is voor een kind, en bovendien helemaal niet het beste voor een kind indien er later gerechterlijke stappen volgen tegen die vader van dat kind.

Daarom is het ook juist helemaal niet in het belang van het kind en zo dom om zo te reageren in mijn ogen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 20 juli 2014 @ 15:54:29 #75
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_142515171
Geweld gaan goedpraten. :')

Proleten die niet eerst praten, de situatie onderzoeken, maar direct beginnen te slaan. :')

Dan ben je niet veel beter dan een dronken Rus die in een dronken bui al zijn vrienden neerslaat en de volgende dag het weer goed probeert te maken. :')
pi_142515186
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:42 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Die man verdient ook een veroordeling, helemaal mee eens. Maar wel bovenop de straf die hij nu heeft gekregen. Verder vind ik het toontje wat mensen hierbij gebruiken altijd een beetje denigrerend. Ik ben niet raar ofzo, ik heb alleen een andere mening en vind je dat je je eigen kinderen (ook fysiek) mag verdedigen. Prima dat jij hierin een andere mening hebt, maar ga dan niet net doen alsof jij verheven bent omdat ik een andere mening heb in deze kwestie.
Een verstandige, beheersde en rationele reactie is altijd verheven boven een impulsieve primitieve reactie.
pi_142515319
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een verstandige, beheersde en rationele reactie is altijd verheven boven een impulsieve primitieve reactie.
Zo werkt het in de praktijk echter niet. Ons strafrecht biedt ook ruimte voor dit doet emotie.
Overigens maak ik uit dit verhaal juist op dat de man vrij kalm en berekenend heeft gehandeld.
pi_142515488
quote:

[..]

Juist :') . Ik spreek weer als ze je dochter pakken. Sowieso ben je te min om vader te zijn als je dan gewoon met een telefoon in je handen een belletje staat te plegen.
pi_142515585
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Juist :') . Ik spreek weer als ze je dochter pakken. Sowieso ben je te min om vader te zijn als je dan gewoon met een telefoon in je handen een belletje staat te plegen.
Ach flikker toch op. :')

Als je je zoon of dochter een extra trauma bezorgt door nog eens los te gaan op de dader ben je het juist niet waard om vader te zijn.

Ik zeg overigens nergens dat die reacties niet begrijpelijk zijn vanuit de emotie. Maar een verstandig, volwassen, mens moet beter weten dan zich te verlagen tot Tokkiegedrag.
pi_142515833
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach flikker toch op. :')

Als je je zoon of dochter een extra trauma bezorgt door nog eens los te gaan op de dader ben je het juist niet waard om vader te zijn.

Ik zeg overigens nergens dat die reacties niet begrijpelijk zijn vanuit de emotie. Maar een verstandig, volwassen, mens moet beter weten dan zich te verlagen tot Tokkiegedrag.
Je hebt helemaal gelijk, übermens ^O^ .
pi_142515891
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, übermens ^O^ .
Zo is dat, wordt eerst maar eens volwassen. :W
  zondag 20 juli 2014 @ 16:17:37 #82
152789 karr-1
pi_142516190
Ik ben het volledig eens met Tomatenboer. De reactie is zeker begrijpelijk, maar een extra trauma bovenop het al bestaande trauma lijkt me nog minder verstandig.

Volwassen mensen verlagen zich niet tot geweld, maar reageren op een normale en verstandige manier.
pi_142516237
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zo is dat, wordt eerst maar eens volwassen. :W
Dit dus. Kluns. Net of je zoon of dochter minder verkracht is als jij er even op los slaat. Is het niet belangrijker dat je daar bent voor je zoon of dochter dan dat je mogelijk mishandeling als aanklacht krijgt en de bak in kan. Woehoe, pappa heeft de pedofiel verlamd geslagen en heeft daarna 7 jaar vastgezeten.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:20:17 #84
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_142516290
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat een dergelijke reactie van de vader juist helemaal niet opluchtend voor een kind uitpakt. Ik denk juist dat het extra traumatisch is voor een kind, en bovendien helemaal niet het beste voor een kind indien er later gerechterlijke stappen volgen tegen die vader van dat kind.

Daarom is het ook juist helemaal niet in het belang van het kind en zo dom om zo te reageren in mijn ogen.
Dat jij zo'n probleem hebt met een pa die voor zijn zoon opkomt wil nog niet zeggen dat het kind er ook zo over denkt. Natuurlijk kun je best ook gelijk hebben net zo goed als ik gelijk kan hebben. We weten het gewoon niet. Tegen de vader worden er géén gerechtelijke stappen ondernomen. Het is Amerika tenslotte.
En dom reageren ? Tsja dat vind ik nu ook van jouw reactie.....
Sommige mensen reageren gewoon meteen van uit hun hart en gaan niet eerst ff de voors en tegens afwegen van hun natuurlijke reactie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_142516330
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben het volledig eens met Tomatenboer. De reactie is zeker begrijpelijk, maar een extra trauma bovenop het al bestaande trauma lijkt me nog minder verstandig.

Volwassen mensen verlagen zich niet tot geweld, maar reageren op een normale en verstandige manier.
Ik vind het een beetje onzinnig om te doen of volstrekt rationeel handelen (wat an sich al niet echt een houdbaar concept is vanuit wetenschappelijk oogpunt) per definitie 'volwassen' is. Emotioneel of instinctief reageren is, zeker in noodsituaties, vrij normaal gedrag.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:22:50 #86
152789 karr-1
pi_142516374
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje onzinnig om te doen of volstrekt rationeel handelen (wat an sich al niet echt een houdbaar concept is vanuit wetenschappelijk oogpunt) per definitie 'volwassen' is. Emotioneel of instinctief reageren is, zeker in noodsituaties, vrij normaal gedrag.
En daarom zeggen we ook, begrijpelijk, maar wel verwerpelijk. Dat je zo iemand een klap geeft, vooruit. Maar iemand compleet in puin stampen is echt nergens voor nodig en heeft niets meer met emotioneel gedrag te maken.
pi_142516684
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En daarom zeggen we ook, begrijpelijk, maar wel verwerpelijk. Dat je zo iemand een klap geeft, vooruit. Maar iemand compleet in puin stampen is echt nergens voor nodig en heeft niets meer met emotioneel gedrag te maken.
Het is inderdaad geen wenselijk gedrag. Het idee achter een rechtssysteem is dat eigenrichting niet meer nodig is.
Echter zoals je stelt leek het een redelijk koele reactie, ook al kan die natuurlijk ook gewoon worden ingegeven door woede en een gevoel van onrecht.

De goedkeuring van dit soort gedrag vindt m.i. ook deels haar oorsprong in het gevoel van proportionaliteit mbt de strafmaat. Zo'n kind kan hier de rest van zijn leven door getraumatiseerd zijn. Als de dader dan na twee jaar weer vrij zou komen bijvoorbeeld, kan ik me voorstellen dat er een gevoel van onrecht ontstaat en men eigenrichting toejuicht.
pi_142517365
Als iemand zoiets doet met je kind vind ik dat de voogd van dat kind ook mag beslissen wat er met de dader gaat gebeuren.

Keurig opgelost dus.
Conscience do cost.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:15:27 #89
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_142518217
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef betyar het volgende:

[..]

Te laf of gewoon fatsoenlijk op opgevoed?
Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
pi_142518266
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Kresj het volgende:

[..]

Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' wil behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
Dit gedrag heeft verder vrij weinig van doen met het kind beschermen natuurlijk.
pi_142518383
quote:
Wat een nonsens _O- . Wie bepaald wat 'beter/verheven' is? Of verstandig?
  zondag 20 juli 2014 @ 17:23:59 #92
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142518531
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat een nonsens _O- . Wie bepaald wat 'beter/verheven' is? Of verstandig?
Dat bepalen mensen die goed Nederlands kunnen :Y
And eternity in an hour.
pi_142518583
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:23 schreef _Dido_ het volgende:
Dat bepalen mensen die goed Nederlands kunnen
Ik kan mij maar één interessante ethicus herinneren die deze walgelijke taal sprak.

Volgens mij ben je trouwens het woordje 'spreken' of 'schrijven' vergeten.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 17:26:42 ]
  zondag 20 juli 2014 @ 17:25:54 #94
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_142518613
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ook ooit in mijn directe omgeving meegemaakt dat een pedo actief was en vervolgens aangegeven werd.
Bij gebrek aan bewijs werd meneer vrijgesproken en vervolgens van bewaking voorzien tegen boze buurtbewoners.

Top oplossing en vooral heel rechtvaardig voor de slachtoffers. |:(
Als dit soort 'rechtvaardigheid' niet zoveel zou voorkomen zouden mensen ook wat meer vertrouwen in justitie hebben.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:28:21 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142518706
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik kan mij maar één interessante ethicus herinneren die deze walgelijke taal sprak.

:')
And eternity in an hour.
pi_142518798
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ga iemand anders pesten, dikkie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 17:30:47 ]
  zondag 20 juli 2014 @ 17:31:36 #97
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142518838
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ga iemand anders pesten, dikkie.
Sorry, wist niet dat ik je kwetste. Ook zwakzinnigen hebben recht op een bestaan :*
And eternity in an hour.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:34:05 #98
152789 karr-1
pi_142518914
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah we hebben weer een Godwin te pakken. Je kon er op wachten natuurlijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 17:34:36 #99
152789 karr-1
pi_142518936
quote:

[..]

Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
Dus je kind nog een extra trauma geven is wel gewoon normaal?
pi_142518986
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef karr-1 het volgende:
Ah we hebben weer een Godwin te pakken. Je kon er op wachten natuurlijk.
Wat? Waar zie jij een Godwin?
pi_142519038
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef _Dido_ het volgende:
Sorry, wist niet dat ik je kwetste. Ook zwakzinnigen hebben recht op een bestaan
''Sorry, wist niet dat ik je kwetste.''

''Belediging.''

Wees op zijn minst consistent in je gebral, dikzak.
pi_142519100
:') die geweldsverheerlijking hier. En dan beweren sommige mensen nog een kind te hebben ook. Ik hoop maar dat jeugdzorg meeleest.
-
  zondag 20 juli 2014 @ 17:40:26 #103
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142519132
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

''Sorry, wist niet dat ik je kwetste.''

''Belediging.''

Wees op zijn minst consistent in je gebral, dikzak.
Haha, damn, jij moet wel een van de meest sneue en onzekere Fokkers ooit zijn :') Grow some balls, die ga je straks nodig hebben als je de echte wereld ingaat! ^O^
And eternity in an hour.
pi_142519218
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ach, altijd hetzelfde met dit soort topics. de ene helft zegt prima, de andere helft zegt not done op deze manier en laten liever hun kinderen verkrachten. Oops daar ga ik alweer.. :'(
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.
Door toe te geven aan je innerlijke instincten ben je wat dat betreft net zo' lafaard als die pedoseksueel.
pi_142519221
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef _Dido_ het volgende:
Haha, damn, jij moet wel een van de meest sneue en onzekere Fokkers ooit zijn Grow some balls, die ga je straks nodig hebben als je de echte wereld ingaat!

pi_142519350
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Deckard het volgende:
Door toe te geven aan je innerlijke instincten ben je wat dat betreft net zo' lafaard als die pedoseksueel.
Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig. Het lijkt ook volledig arbitrair te zijn wanneer het wél en niet op zijn plaats is er naar te handelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 17:46:48 ]
pi_142519407
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ah, juist. Dan kunnen we vervolging ook meteen laten zitten want daar wordt het leed ook niet minder door.
Conscience do cost.
pi_142519525
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig.
Dus als jij zin hebt om te neuken grijp jij de eerste de beste vrouw?

Ik denk van niet. Kennelijk heeft dat te maken met dat je jezelf hoger inschat dan dat.

Als je een beetje een hoge pet op van jezelf hebt ga je niet over tot dat soort acties met het slaan van een pedoseksueel. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
pi_142519560
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
Als je een beetje een hoge pet op van jezelf hebt ga je niet over tot dat soort acties met het slaan van een pedoseksueel. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Wat een gelul van achter je toetsenbord. Als jij iemand betrapt die je kind misbruikt blijf jij zeker rustig en redelijk? Right...
pi_142519628
quote:

[..]

. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Al die beweringen zonder argumenten.
Conscience do cost.
pi_142519631
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Ah, juist. Dan kunnen we vervolging ook meteen laten zitten want daar wordt het leed ook niet minder door.
Maar brengt wel weer andere voordelen met zich mee.
pi_142519634
quote:

[..]

Is iemands gezicht tot pulp slaan de enige manier om je kind te beschermen?
Цой жив
  zondag 20 juli 2014 @ 17:53:24 #114
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142519661
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mag ook! :) Nu uitgespeeld? Dan kunnen we weer OT gaan ^O^

Wij mensen willen graag doen alsof we boven andere diersoorten verheven zijn, maar uiteindelijk winnen onze instincten het toch. Wil niet zeggen dat het niet goed is dat we een objectieve partij aanwijzen om onze geschillen op te lossen, maar toch ;) Pesten idem: je kunt het wel proberen uit te roeien, maar het is heel natuurlijk dat mensen die er niet bij passen weggepest worden.
And eternity in an hour.
pi_142519664
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:50 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wat een gelul van achter je toetsenbord. Als jij iemand betrapt die je kind misbruikt blijf jij zeker rustig en redelijk? Right...
*gaap*
pi_142519676
quote:
Dus als jij zin hebt om te neuken grijp jij de eerste de beste vrouw?

Ik denk van niet. Kennelijk heeft dat te maken met dat je jezelf hoger inschat dan dat.

Alsof de innerlijke instincten (angst) er ook niet zijn om mij te weerhouden zoiets te doen. Alsof ze weg zijn wanneer ik op een gewillige dame spring (na 'geciviliseerd' geflirt te hebben).
pi_142519742
Dit gaat overduidelijk verder dan het beschermen van je kind en is pure vergelding. Dat dit hier nog wordt toegejuicht ook geeft wel weer aan hoe de doorsnee NWS'er in elkaar zit.
pi_142519782
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Al die beweringen zonder argumenten.
Goed, jij hecht niets aan eigenwaarde en moraal. Wat jij wil.
pi_142519837
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alsof de innerlijke instincten (angst) er ook niet zijn om mij te weerhouden zoiets te doen. Alsof ze weg zijn wanneer ik op een gewillige dame spring (na 'geciviliseerd' geflirt te hebben).
Dus het enige wat jou tegen houdt om vrouwen te bespringen is angst? wow.
pi_142519870
Die dader is ook nog maar 18, amper zelf kind af. Begrijpelijk dat je een tik geeft, maar zo iemand bijna dood slaan is imo geen heldendaad, nog eerder gewoon laf.
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')