''Sorry, wist niet dat ik je kwetste.''quote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef _Dido_ het volgende:
Sorry, wist niet dat ik je kwetste. Ook zwakzinnigen hebben recht op een bestaan
Haha, damn, jij moet wel een van de meest sneue en onzekere Fokkers ooit zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Sorry, wist niet dat ik je kwetste.''
''Belediging.''
Wees op zijn minst consistent in je gebral, dikzak.
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ach, altijd hetzelfde met dit soort topics. de ene helft zegt prima, de andere helft zegt not done op deze manier en laten liever hun kinderen verkrachten. Oops daar ga ik alweer..![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef _Dido_ het volgende:
Haha, damn, jij moet wel een van de meest sneue en onzekere Fokkers ooit zijn Grow some balls, die ga je straks nodig hebben als je de echte wereld ingaat!
Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig. Het lijkt ook volledig arbitrair te zijn wanneer het wél en niet op zijn plaats is er naar te handelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Deckard het volgende:
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.
Door toe te geven aan je innerlijke instincten ben je wat dat betreft net zo' lafaard als die pedoseksueel.
Ah, juist. Dan kunnen we vervolging ook meteen laten zitten want daar wordt het leed ook niet minder door.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wordt het leed er minder door, door iemand neer te meppen? Nee.
Dus als jij zin hebt om te neuken grijp jij de eerste de beste vrouw?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die absolute weerzin jegens innerlijke instincten ontgaat mij volledig.
Wat een gelul van achter je toetsenbord. Als jij iemand betrapt die je kind misbruikt blijf jij zeker rustig en redelijk? Right...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
Als je een beetje een hoge pet op van jezelf hebt ga je niet over tot dat soort acties met het slaan van een pedoseksueel. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Al die beweringen zonder argumenten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Maar brengt wel weer andere voordelen met zich mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, juist. Dan kunnen we vervolging ook meteen laten zitten want daar wordt het leed ook niet minder door.
Is iemands gezicht tot pulp slaan de enige manier om je kind te beschermen?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als ik jouw kind was zou ik het je eeuwig kwalijk nemen dat jij de dader 'fatsoenlijk' behandelen belangrijker vind dan je eigen kind beschermen.
Mag ook!quote:
*gaap*quote:Op zondag 20 juli 2014 17:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat een gelul van achter je toetsenbord. Als jij iemand betrapt die je kind misbruikt blijf jij zeker rustig en redelijk? Right...
Alsof de innerlijke instincten (angst) er ook niet zijn om mij te weerhouden zoiets te doen. Alsof ze weg zijn wanneer ik op een gewillige dame spring (na 'geciviliseerd' geflirt te hebben).quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Deckard het volgende:
Dus als jij zin hebt om te neuken grijp jij de eerste de beste vrouw?
Ik denk van niet. Kennelijk heeft dat te maken met dat je jezelf hoger inschat dan dat.
Als je een beetje een hoge pet op van jezelf hebt ga je niet over tot dat soort acties met het slaan van een pedoseksueel. Het laat zien dat je een ontzettend zwak schepsel bent die het liefste in zijn eigen stront zit te spelen.
Dus het enige wat jou tegen houdt om vrouwen te bespringen is angst? wow.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alsof de innerlijke instincten (angst) er ook niet zijn om mij te weerhouden zoiets te doen. Alsof ze weg zijn wanneer ik op een gewillige dame spring (na 'geciviliseerd' geflirt te hebben).
? Die indruk wek jij juist.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Goed, jij hecht niets aan eigenwaarde en moraal. Wat jij wil.
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar brengt wel weer andere voordelen met zich mee.
Nee, jij houdt er eigenaardige ideeën op na. Moet je verder zelf ook maar weten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Goed, jij hecht niets aan eigenwaarde en moraal. Wat jij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |