abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2014 @ 07:55:16 #101
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142505045
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk dat post nr 92 wel zo'n beetje gelijk heeft
Ja joh, moedig haar aan
pi_142505047
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja het is het mij niet waard.
of ik 700 euro betaal of 5000 is toch een knap verschil

kan ik wel hoor 10 uur stilzitten en slapen , slokjeotje wodka tussendoor , prima
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 20 juli 2014 @ 07:56:01 #103
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505049
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja het is het mij niet waard.
of ik 700 euro betaal of 5000 is toch een knap verschil

kan ik wel hoor 10 uur stilzitten en slapen , slokje wodka tussendoor , prima
ik upgrade meestal met punten voor lange vluchten.. en dan is het soort van bijna gratis.. en zoooo fijn.. en dan niet de KLM flut upgrade.. gewoon Emirates en Etihad.. met personal chef aan boord :)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 07:56:20 #104
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142505050
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:55 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja joh, moedig haar aan
Vond het wel een plausibel verhaal, wat had jij in gedachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 07:57:44 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_142505053
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:52 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nouja ik denk dat als dit met opzet is gedaan het wel iets zou zijn voor het wereld politieke toneel, niet iets voor bedrijfskundige concurrentie.

Maar goed ik zou het als nabestaande afschuwelijk vinden als er zo gespeculeerd zou worden maar toch mag je de mogelijkheid nooit weg laten.

Misschien te vroeg nog, blijf het een vreemd verhaal vinden.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:52 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nouja ik denk dat als dit met opzet is gedaan het wel iets zou zijn voor het wereld politieke toneel, niet iets voor bedrijfskundige concurrentie.

Maar goed ik zou het als nabestaande afschuwelijk vinden als er zo gespeculeerd zou worden maar toch mag je de mogelijkheid nooit weg laten.

Misschien te vroeg nog, blijf het een vreemd verhaal vinden.
Ik denk het niet.

Ik denk dat dit pure chaos is voortgekomen uit georganiseerde chaos.

Daarmee bedoel ik dat de rebellen inderdaad door Rusland worden gesteund, ze krijgen toegang tot een BUK systeem maar zijn gewoon niet capabel genoeg en voila, je krijgt domme fouten. Rusland heeft zijn eigen rebellen niet helemaal onder controle omdat het gewoon een stel huurlingen zijn met eigen agenda's.

Kijk, en dat landen dit gebruiken voor hun eigen politieke gewin geloof ik dan weer wel. Maar zo gaat dat heel vaak. Heel veel ongelukken worden direct ingezet in politieke gevechten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_142505054
quote:
13s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Walgelijk. :r

Het is GEEN ongeluk.

Als ik jou doodschiet waar ik eigenlijk Loekie1 had willen hebben, is het ook geen ongeluk.

De massamoord op 298 onschuldigen (terrorisme dus) eventjes als "foutje, bedankt" afdoen.

Jij bent echt niet goed wijs, maar gelukkig wist FOK! dat al langer.
Zo zegt ze het niet hoor.. alleen dat er sprake is van een knullige fout. Zo denk ik er ook over. Gewoon een stel schietgrage cowboys die, zonder al teveel verstand van zaken, maar al te graag de trekker overhalen en een kick krijgen van een vliegtuig uit de lucht knallen.
pi_142505060
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zo zegt ze het niet hoor.. alleen dat er sprake is van een knullige fout. Zo denk ik er ook over. Gewoon een stel schietgrage cowboys die, zonder al teveel verstand van zaken, maar al te graag de trekker overhalen en een kick krijgen van een vliegtuig uit de lucht knallen.
Ik kan met nog het filmpje herinneren van een verlaten Ukrainse tank, waar een pro-Russische separatist in gaat zitten en zo dwars door de straat begint te knallen. Verkeerde knopje gedrukt ofzo, iedereen schrok zich de tering.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:00:27 #108
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_142505062
Als men Poetin echt wil straffen dan halen ze volgende week Oekraine in de NATO , daar zou Poetin een vreselijke hartgrondige hekel aan hebben en hij kan er niets tegen doen

http://www.telegraaf.nl/b(...)uigend_bewijs__.html
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_142505064
Maargoed neemt niet weg dat je niet maar zo zo'n BUK lanceert.

Je moet eerst je target locken, en daarna lanceren.

Ik denk dat je de eerste 5 raketten nog geen 20 meter ver krijgt, dat is genoeg om jezelf op te blazen. En ik denk niet dat er een handleiding in zo'n ding ligt.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:01:21 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_142505066
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:59 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ik kan met nog het filmpje herinneren van een verlaten Ukrainse tank, waar een pro-Russische separatist in gaat zitten en zo dwars door de straat begint te knallen. Verkeerde knopje gedrukt ofzo, iedereen schrok zich de tering.
Zulke oorlogen trekken gewoon een hoop lui aan die het IQ van een drol hebben. VOORAL in die gebieden daar waar de halve bevolking vaak dronken op straat loopt. Het zou me niet een verbazen als er gewoon jongens tussen zitten van onder de 18 die geen idee hebben waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.
pi_142505067
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:00 schreef michaelmoore het volgende:
Als men Poetin echt wil straffen dan halen ze volgende week Oekraine in de NATO , daar zou Poetin een vreselijke hartgrondige hekel aan hebben en hij kan er niets tegen doen

dat is het doel! #hoedje-op
pi_142505070
quote:

Ik ga hier in mee. Dood door schuld, absoluut. Maar wel door een stomme fout, niet door de intentie om een passagiersvliegtuig vol burgers neer te halen. Ze kijken wel uit, dat is belachelijk veel negatieve publiciteit die ze niet kunnen gebruiken. Geen enkele partij ooit wil te boek staan als een stel kindermoordenaars van kinderen van landen die geen donder met jouw oorlog/ideaal te maken hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 juli 2014 @ 08:02:20 #113
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_142505072
quote:

[..]

nee het is slordig gedoe.men kan ook weten wat voor vliegtuig het is, door het transponder signaal in te lezen. gewoon slordig gedoe, prutsers

Geen tijd voor genomen
domme prutsers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_142505073
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:01 schreef b4kl4p het volgende:

Ik denk dat je de eerste 5 raketten nog geen 20 meter ver krijgt, dat is genoeg om jezelf op te blazen. En ik denk niet dat er een handleiding in zo'n ding ligt.
Het oekrainse leger heeft die dingen toch ook? Zullen er niet genoeg separatisten zijn die daar gediend hebben?
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 08:03:45 #115
pi_142505075
Er is wel eerder een ongeluk gebeurd door een raket op een passagiersvliegtuig te schieten, wat begrijpt men daar niet aan
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142505076
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:01 schreef b4kl4p het volgende:

Kan best dat de bemanning door Rusland was geleverd maar dat de installatie niet compleet was of zo.. ze hadden in ieder geval te weinig apparatuur om zeker te weten waar ze op mikten.
pi_142505079
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:02 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Het oekrainse leger heeft die dingen toch ook? Zullen er niet genoeg separatisten zijn die daar gediend hebben?
jawel, het zou goed kunnen dat het een overgelopen Ukrainse ex-militair is geweest

Komt nog wel het volgende: dit soort apparatuur lanceer je niet alleen, een RPG ofzo kun je nog eens in het heetst van de strijd zonder orders af gaan vuren

Dit ding heeft orders van bovenaf nodig, zeker voor dit soort toestellen. Ik ben benieuwd waar die hogere hand vandaan komt. Rusland of rebellen?
  zondag 20 juli 2014 @ 08:05:34 #118
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505084
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:04 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

jawel, het zou goed kunnen dat het een overgelopen Ukrainse ex-militair is geweest

Komt nog wel het volgende: dit soort apparatuur lanceer je niet alleen, een RPG ofzo kun je nog eens in het heetst van de strijd zonder orders af gaan vuren

Dit ding heeft orders van bovenaf nodig, zeker voor dit soort toestellen. Ik ben benieuwd waar die hogere hand vandaan komt. Rusland of rebellen?
ze belden toch met een russische general?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142505085
De verkeerde vermoorden is "een ongelukje" volgens de heldere denkers hier. Hoe trap je 298 onschuldige slachtoffers Van een terroristische daad nog eventjes na. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142505088
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:05 schreef Parzival het volgende:

[..]

ze belden toch met een russische general?
Nou dan lijkt me het duidelijk, verantwoordelijk is Rusland.
pi_142505094
quote:
8s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:05 schreef El_Matador het volgende:
De verkeerde vermoorden is "een ongelukje" volgens de heldere denkers hier. Hoe trap je 298 onschuldige slachtoffers Van een terroristische daad nog eventjes na. :r
Neemt niet weg dat het best een ongeluk geweest kan zijn, het aantal slachtoffers doet daar natuurlijk helemaal niets mee.

Verandert ook niets aan de consequenties, het moet gewoon als moord worden gezien. Maar dat het technisch gezien een ongeluk geweest kan zijn kan natuurlijk gewoon.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 08:07:52 #122
pi_142505098
quote:
Kijk naar nieuwsuur 18 juli, er zijn in het verleden meer van dit soort ongelukken geweest
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142505099
quote:
Jij bent niet juridisch geschoold denk ik.
pi_142505101
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:41 schreef b4kl4p het volgende:
Is er al wat meer bekend over die MH370 vlucht?

http://www.reddit.com/r/c(...)aft_not_matching_up/

Wel weer heel aluhoedje, maar wel iets om te onthouden. Dat ding werd ook in Israel gespot, en het is gewoon iets te toevallig dat het een Malaisian Airlines is, boven een kruidvat en een israelische invasie op het moment dat de wereld ergens anders naar kijkt.

Beetje smerig tov de nabestaanden misschien maar dit zaakje stinkt ook weer, net zoals die MH370.
MH370 ligt gewoon in zee hoor, alleen ze zoeken op de verkeerde plek, ergens bij Australie _O-
Logisch dat ze hem niet vinden
http://homment.com/yjJi9vUY3U
pi_142505105
quote:
13s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Walgelijk. :r

Het is GEEN ongeluk.

Als ik jou doodschiet waar ik eigenlijk Loekie1 had willen hebben, is het ook geen ongeluk maar keihard moord.

De massamoord op 298 onschuldigen (terrorisme dus) eventjes als "foutje, bedankt" afdoen.

Jij bent echt niet goed wijs, maar gelukkig wist FOK! dat al langer.
Ongeluk: crash, leed, accident, ongeval, onheil, rampspoed, catastrofe, malheur, pech, tegenslag, tegenspoed, mispunt
Moord: Opzettelijk en met voorbedachten rade iemand van het leven beroven.
Terrorisme: Georganiseerde geweldpleging (individuele of collectieve aan slagen gijzeling, verwoesting) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken

En lees met deze voor jou vernieuwende kennis je post eens opnieuw.
pi_142505116
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik heb schijt aan wat juridische taal betekent. Het betekent niets, het is jargon voor mensen die niet meer helder kunnen nadenken maar bedwelmd worden door een soort nieuwe religie compleet met "heilig" boek (Het Groote Wetboek Van Strafrecht).

Rechtsstaatjihadisten. :r

De verkeerde vermoorden is ook moord. Dat het doelwit het verkeerde was, maakt het niet opeens "slechts een ongelukje". Als die gast niet gevuurd had, waren er nu geen 298 onschuldigen dood.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142505118
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:58 schreef Prospera het volgende:
Als ik het geld had zou ik daar persoonlijk alle ballen van de mannen die me tegenhouden intrappen.
Zwakke sissies daar.
Nobel streven alleen niet erg realistisch.

Deze mannen houden, met behulp van Rusland, het Oekraïense leger al maanden op afstand, om ze te verdrijven zal er iets meer nodig zijn dan een trap tussen hun ballen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_142505121
Oekraine kan die plek niet beveiligen en geeft dat zelf ook aan.

Waarom kan die rampplek eigenlijk niet met dreiging van geweld veiliggesteld worden? Nu snap ik ook wel dat je volgens internationaal recht niet zomaar wat commando's in een ander land kunt droppen, maar in deze situatie willen zowel het westen als oekraine dat het onderzoek doorgaat en heeft zelfs lavrov gezegd dat het onderzoek niet gehinderd mag worden. In hoeverre dat oprecht is is natuurlijk vers twee, maar zolang dit het standpunt is zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om de onderzoekers te beveiligen.
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 08:13:15 #129
pi_142505127
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb schijt aan wat juridische taal betekent. Het betekent niets, het is jargon voor mensen die niet meer helder kunnen nadenken maar bedwelmd worden door een soort nieuwe religie compleet met "heilig" boek (Het Groote Wetboek Van Strafrecht).

De verkeerde vermoorden is ook moord. Dat het doelwit het verkeerde was, maakt het niet opeens "slechts een ongelukje". Als die gast niet gevuurd had, waren er nu geen 298 onschuldigen dood.
Oh op die manier bedoel je :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142505130
quote:

[..]

Als het niet het doelwit was, dan hebben ze toch per ongeluk de verkeerde neergeschoten? Dat heeft niks met jargon te maken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_142505139
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 07:59 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

"Trust me; I'm an enigeer!!"
;(
pi_142505140
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ongeluk: crash, leed, accident, ongeval, onheil, rampspoed, catastrofe, malheur, pech, tegenslag, tegenspoed, mispunt
Terrorisme: Georganiseerde geweldpleging (individuele of collectieve aan slagen gijzeling, verwoesting) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken

:')

Moord op onschuldigen met een oorlogsdoel = terrorisme
Ongeluk = iets wat per ongeluk misgaat

Een Buk die per ongeluk afgaat omdat je tegen een hendel leunt, dat is een ongeluk.
Iemand vermoorden die niet je uiteindelijke doel was is nog steeds moord.
298 mensen in 1 keer vermoorden = massamoord.

zondag 20 juli 2014 @ 08:15:15 #133
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505141
En is er nog nieuws..? of zijn we alleen maar aan het kibbelen..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142505149
quote:

[..]

Moord zal het niet zijn want dat is met voorbedachte rade.. het bekt alleen wel lekker. Ik vind het ook een stel domme idioten en zou hen ook wel moordenaars willen noemen, die ik een erg pijnlijke dood gun. Juridisch gezien zou er sprake kunnen zijn van 'aan opzet grenzende grove schuld', maar dan vergeet je voor het gemak dat er sprake is van een oorlogssituatie.
Uiteindelijk zullen de verantwoordelijken er wel mee wegkomen, net zoals dat tiefus Rusland ongestraft een Koreaans vliegtuig uit de lucht kon knallen in de jaren '80. 'Foutje, bedankt, moet je maar niet in ons luchtruim komen.' Frustrerend? Ja.. Kan je er wat aan doen? Nee.
pi_142505155
quote:

Waarom Poetin straffen? Zijn die Amerikaanse presidenten al gestraft voor burgerslachtoffers in bv Nederland, Irak, Afghanistan?
Het was een FOUT, geen opzet. Althans, alles wijst daar op. En de Amerikanen leveren hun militairen ook niet uit voor ondervragingen en rechtspraak. Waarom zou Rusland dat dan wel moeten doen?
pi_142505163
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zulke oorlogen trekken gewoon een hoop lui aan die het IQ van een drol hebben. VOORAL in die gebieden daar waar de halve bevolking vaak dronken op straat loopt. Het zou me niet een verbazen als er gewoon jongens tussen zitten van onder de 18 die geen idee hebben waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.
Leeftijd maakt daar niets uit wat dat betreft.

Ze werken alleen hard en zijn goedkoop. B-)
pi_142505169
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waarom Poetin straffen? Zijn die Amerikaanse presidenten al gestraft voor burgerslachtoffers in bv Nederland, Irak, Afghanistan?
Het was een FOUT, geen opzet. Althans, alles wijst daar op. En de Amerikanen leveren hun militairen ook niet uit voor ondervragingen en rechtspraak. Waarom zou Rusland dat dan wel moeten doen?
Is idd zo. Het doel van de EU/VS en de media eromheen is dan ook om Rusland als de boogieman af te schilderen. Het lijkt aardig te lukken als je al die reacties ziet.
pi_142505170
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Moord zal het niet zijn want dat is met voorbedachte rade..
Die knop is per ongeluk ingedrukt, de hendel per ongeluk overgehaald, de coordinaten van het target per ongeluk in het systeem gekomen?

De kans is klein omdat die lui niet ZO dom geweest zullen zijn, maar hij bestaat nog steeds, dat het WEL het beoogde doel was. Dan is het sowieso moord.

"massale doodslag" dan als er zonodig juridisch jargon gebruikt moet worden.

Een "ongeluk" is iets compleet anders. Pistolen die per ongeluk afgaan omdat 5-jarige VSAmerikaantjez met papa's schietijzer spelen, dát is een ongeluk.

zondag 20 juli 2014 @ 08:22:40 #139
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505173
Geen nieuws dus..
  zondag 20 juli 2014 @ 08:22:44 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142505174
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een Buk die per ongeluk afgaat omdat je tegen een hendel leunt, dat is een ongeluk.
er wordt wel vaker een verkeerde vermoord, bij een afrekening gebeurt zoiets ook wel eens.
Ik denk dat het niet de bedoeling was om een passagiersvliegtuig neer te halen (en dus de inzittenden te vermoorden).
pi_142505177
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Moord zal het niet zijn want dat is met voorbedachte rade.. het bekt alleen wel lekker.
Mwoah. Iemand die in een vlaag van passie, angst, verstandsverbijstering etc een pistool leegschiet in een ander is geen moordenaar nee.
Maar dit ? Het afvuren van een raket is niet iets wat je zonder nadenken eenvoudig voor elkaar krijgt.
Grensgeval.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_142505180
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee het is slordig gedoe.men kan ook weten wat voor vliegtuig het is, door het transponder signaal in te lezen. gewoon slordig gedoe, prutsers

Geen tijd voor genomen
domme prutsers
Of ze wisten gewoon echt niet waar ze mee bezig waren (in die contreien geen uitzondering) of ze waren idd extreem slordig (in die contreien ook geen uitzondering). Blijft in beide gevallen een fout en geen opzet.
pi_142505181
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die knop is per ongeluk ingedrukt, de hendel per ongeluk overgehaald, de coordinaten van het target per ongeluk in het systeem gekomen?

De kans is klein omda die lui niet ZO dom geweest zullen zijn, maar hij bestaat nog steeds, dat het WEL het beoogde doel was. Dan is het sowieso moord.

Een "ongeluk" is iets compleet anders. Pistolen die per ongeluk afgaan omdat 5-jarige VSAmerikaantjez met papa's schietijzer spelen, dát is een ongeluk.
Nouja ik kan me wel voorstellen dat je in zon ding gaat, even de systemen opstart.

Dan de radar checkt en denkt: vette shit! Even locken dit toestel.

Vervolgens ga je buiten kijken, en dan denk je: jo boii!!!1 dit is een antanov ukraine

Je stapt weer in, belt de majoor en vraagt toestemming om te knallen: deze zegt ja

Je drukt op de knop

Dit zal gok ik ongeveer de manier zijn hoe het gegaan is. Vraag is of die majoor (of weet ik wat qua hierarchie) Russisch was.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:24:10 #144
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_142505183
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

het is de opzet naar een post waarin ie gaat zeggen dat dat in zuid-amerika allemaal zo niet gezegd zou worden en dat europeanen, en met name nederlanders, idioten zijn denk ik.
dat is wat ie altijd doet :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_142505190
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is wel eerder een ongeluk gebeurd door een raket op een passagiersvliegtuig te schieten, wat begrijpt men daar niet aan
Wat bedoel je hiermee te zeggen?
pi_142505199
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:22 schreef Marrije het volgende:
gebeurt zoiets ook wel eens.
Alleen dit zinnetje al. Besef je nu werkelijk niet hoe vreselijk dit is voor de nabestaanden?

Wat ik zeg; "och, foutje, gebeurt wel eens [het leven gaat door]"

De grootste massaslachting in 1 keer van de afgelopen 19 jaar in Europa. :r

pi_142505201
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De kans is klein omdat die lui niet ZO dom geweest zullen zijn, maar hij bestaat nog steeds, dat het WEL het beoogde doel was. Dan is het sowieso moord.

En in andere oorlogsverleden worden door (onder andere) het westen geen burgerslachtoffers gemaakt? Dat zijn er wel meer dan 298 ondertussen. Daar hoor ik niemand over moord.
'And I called your name,
pi_142505202
quote:

Goed idee, hebben we oorlog in een NATO land
Die Oostblok landen moet je juist eruit trappen
pi_142505203
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

er wordt wel vaker een verkeerde vermoord, bij een afrekening gebeurt zoiets ook wel eens.
Ik denk dat het niet de bedoeling was om een passagiersvliegtuig neer te halen (en dus de inzittenden te vermoorden).
Dat denk ik ook niet.
Ik vermoed dat Poetin en de separatisten hier ook niet op zitten de wachten.

De bedoeling zal zijn geweest een vliegtuig van Oekraïne neer te halen, misschien was het personeel niet getraind genoeg, onervaren enz.

Ik ben alleen bang dat we het nooit zullen horen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_142505210
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:04 schreef b4kl4p het volgende:
Dit ding heeft orders van bovenaf nodig, zeker voor dit soort toestellen.
Hoe zie je dat voor je? Een soort slot dat alleen op afstand kan worden ontgrendeld?
En dan nog.. als ze 'opdracht' hadden een vliegtuig van de tegenpartij neer te halen kunnen ze om welke reden dan ook nog altijd per ongeluk het verkeerde vliegtuig raken.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:28:12 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142505215
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alleen dit zinnetje al. Besef je nu werkelijk niet hoe vreselijk dit is voor de nabestaanden?

Uh ja, ik typ niet alles met in het achterhoofd dat het niet kwetsend mag zijn voor de nabestaanden, dat deed ik bij dat vermiste vliegtuig ook niet. En jij ook niet trouwens :D
pi_142505216
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

zondag 20 juli 2014 @ 08:30:26 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142505227
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:25 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet.
Ik vermoed dat Poetin en de separatisten hier ook niet op zitten de wachten.

De bedoeling zal zijn geweest een vliegtuig van Oekraïne neer te halen, misschien was het personeel niet getraind genoeg, onervaren enz.

Ik ben alleen bang dat we het nooit zullen horen.
Ik denk het wel, duurt alleen even.
pi_142505228
quote:

[..]

Jemig man, je snapt toch zelf ook wel dat dat zo niet bedoeld is en dat het ook de bedoeling
niet was om dát toestel neer te knallen, dus als je het zo bekijkt is het een ongeluk,
een tragisch ongeluk, en heel verschrikkelijk, je zou het ook een vergissing kunnen noemen
maar dat klinkt net zo lullig..
pi_142505231
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? Een soort slot dat alleen op afstand kan worden ontgrendeld?
En dan nog.. als ze 'opdracht' hadden een vliegtuig van de tegenpartij neer te halen kunnen ze om welke reden dan ook nog altijd per ongeluk het verkeerde vliegtuig raken.
Nee tuurlijk kun je dat ding zomaar afschieten. Maar het lijkt me als je echt geen verstand van zaken hebt dat je toch even iemand in een hogere rang belt om te vragen of je vermoedens kloppen betreffende dat vliegtuig.

Het lijkt me te link, ook voor jezelf, om het heft in eigen hand te nemen.
pi_142505233
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:25 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En in andere oorlogsverleden worden door (onder andere) het westen geen burgerslachtoffers gemaakt? Dat zijn er wel meer dan 298 ondertussen. Daar hoor ik niemand over moord.
Ja, dat zijn altijd volledig andere burgers? NIETS met deze "oorlog" (is het niet, het is een politiek conflict) te maken hebbend?

Ja, ik zou Israel ook graag voor massamoord veroordeeld zien vanwege de massamoord op 343 Palestijnen. Maar dat zijn dan nog Palestijnen.

Er zaten 0 Oekrainers, 0 Russen en zelfs naar later bleek 0 VSAmerikanen op die vlucht. Oftewel, alle slachtoffers waren ongerelateerd aan dit conflict. En ook nog eens allemaal burgers, geen militairen. Duidelijk anders dan verreweg het meeste oorlogsleed in de wereld. En al helemaal geen "ongeluk".

pi_142505250
quote:

[..]

Dat is toch niet wat er wordt gezegd? Volgens mij kan jij niet zo goed lezen en geef je graag je eigen draai aan wat anderen zeggen. Wat mensen hier beweren is dat die tiefus Russen waarschijnlijk niet de intentie hadden om een passagiersvliegtuig uit de lucht te knallen, en er dus geen sprake was van opzet maar van een fout. Dat neemt niet weg dat de gevolgen rampzalig zijn en dat de daders moeten worden gestraft.
pi_142505256
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat zijn altijd volledig andere burgers? NIETS met deze "oorlog" (is het niet, het is een politiek conflict) te maken hebbend?

Ja, ik zou Israel ook graag voor massamoord veroordeeld zien vanwege de massamoord op 343 Palestijnen. Maar dat zijn dan nog Palestijnen.

Er zaten 0 Oekrainers, 0 Russen en zelfs naar later bleek 0 VSAmerikanen op die vlucht. Oftewel, alle slachtoffers waren ongerelateerd aan dit conflict. En ook nog eens allemaal burgers, geen militairen. Duidelijk anders dan verreweg het meeste oorlogsleed in de wereld. En al helemaal geen "ongeluk".
Ja, ze voeren waarschijnlijk een oorlogshandeling uit op een vliegtuig dat wel betrokken is bij het conflict. Daarbij raken ze de verkeerde. De intentie was dus geen moord, net zo min als twee soldaten die elkaar afschieten geen moord is. Per ongeluk wordt de verkeerde geraakt. Geen intentie. Geen opzet. Geen moord.
'And I called your name,
pi_142505259
Na ja zeg, er wordt hier eventjes gedaan of ik gek ben. :')

Persoon A doodschieten terwijl je persoon B wilde doodschieten is GEEN ongeluk.
Per ongeluk de trekker overhalen terwijl je je pistool wilde schoonmaken/laten zien/uit elkaar halen/whatever en zo persoon A of B doden is WEL een ongeluk.

Moderator zondag 20 juli 2014 @ 08:34:35 #160
pi_142505260
Iemand hier is een beetje emotioneel.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 20 juli 2014 @ 08:35:24 #161
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505261
quote:
8s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:34 schreef El_Matador het volgende:

Per ongeluk de trekker overhalen terwijl je je pistool wilde schoonmaken/laten zien/uit elkaar halen/whatever en zo persoon A of B doden is WEL een ongeluk.
dat is het verschil tussen doodslag en moord...en moord met voorbedachte raden
pi_142505263
quote:

Gek niet.. alleen heeft je emotie teveel invloed op je cognitieve vaardigheden.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:36:16 #163
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505264
quote:
Na ja zeg, er wordt hier eventjes gedaan of ik gek ben.
Dat ben je ook... :Y
pi_142505266
quote:

Het is misschien geen ongeluk dat je iemand doodschiet, het is wel een ongeluk dat je persoon A doodschiet. Dat verschil moet je zien.
'And I called your name,
pi_142505268
quote:

[..]

Waarom denk jij dat dat wetboek bestaat?

Juist ja, om te voorkomen dat mensen met onderbuik gevoelens zonder rationeel na te denken wraak nemen, puur om genoegdoening te krijgen voor hun gevoelens. Waarop de ander weer wraak gaat nemen en de boel escaleert, in dit geval wellicht tot een WOIII aan toe.

En of je nu met een bal tegen een muur wilt gooien maar per ongeluk de ruit van de buurman ingooit of een vliegtuig van een tegenstander wilt neerhalen en per ongeluk een lijnvlucht neerhaalt.. In beide gevallen is het geen opzettelijke daad. Geen moord dus en geen terrorisme.

Jouw methode gebruiken ze in Israël en Palestina.. en kijk eens wat dat hen gebracht heeft.
pi_142505271
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:34 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, ze voeren waarschijnlijk een oorlogshandeling uit op een vliegtuig dat wel betrokken is bij het conflict. Daarbij raken ze de verkeerde. De intentie was dus geen moord, net zo min als twee soldaten die elkaar afschieten geen moord is. Per ongeluk wordt de verkeerde geraakt. Geen intentie. Geen opzet. Geen moord.
Nog 1 keer; BEWUST de trekker overhalen is GEEN ongeluk.
Per ongeluk een ander doelwit raken dan je van plan bent is GEEN ongeluk.

Per ongeluk iemand raken terwijl je niet de intentie had de trekker over te halen is WEL een ongeluk.

pi_142505278
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Per ongeluk iemand raken terwijl je niet de intentie had de trekker over te halen is WEL een ongeluk.
Volgens mij is de definitie van per ongeluk dat het niet met opzet is gebeurt. Het is dus WEL een ongeluk.
pi_142505284
quote:

[..]

Ja, dat is het dus wel. Of raakten ze dat verkeersvliegtuig opzettelijk?
'And I called your name,
pi_142505289
quote:

[..]

hmmmmmm ja het blijft moord, maar ze hebben dus ''per ongeluk'' de verkeerde vermoord,
in dit geval dus het verkeerde vliegtuig naar beneden gehaald.
pi_142505290
Wat een skeere kankerdiscussie trouwens over het wel of niet zijn van een ongeluk in taaltechnische zin :')
pi_142505291
quote:

[..]

Je vergeet voor het gemak dat er sprake is van een oorlogssituatie en dan bestaat de kans dat men op een militair doel wilde mikken, lijkt me.

Als ik aan het jagen ben en denk een lekker dik zwijntje in het vizier te hebben, maar het blijkt mijn buurman te zijn met overgewicht die ik neer heb geknald, dan is er ook sprake van een ongeluk he.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:39:23 #172
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505292
Is er ook een bron voor dit alles..?
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 08:39:38 #173
pi_142505293
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:39 schreef b4kl4p het volgende:
Wat een skeere kankerdiscussie trouwens over het wel of niet zijn van een ongeluk in taaltechnische zin :')
Dit :') Beter stoppen we daarmee
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142505297
quote:
ja, beetje zinloos, iedereen weet wat er wordt bedoeld.
pi_142505300
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:37 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Volgens mij is de definitie van per ongeluk dat het niet met opzet is gebeurt. Het is dus WEL een ongeluk.
En dat is het punt; het SCHIETEN is geen ongeluk (maar bewust). Het RAKEN van dit vliegtuig (en niet een andere) is wel een ongeluk.

De handeling is bewust waardoor het al geen ongeluk meer KAN zijn.

Ik ben blij dat de media en Rutte in ieder geval niet zo achterlijk zijn om het woord "ongeluk" in de mond te nemen. Dat ze dat niet doen, geeft ook al aan dat niet ik, maar jullie het fout zien. :*

zondag 20 juli 2014 @ 08:40:24 #176
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505302
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:38 schreef FANN het volgende:

[..]

hmmmmmm ja het blijft moord, maar ze hebben dus ''per ongeluk'' de verkeerde vermoord,
298 keer doodslag (minimaal) versus 298 keer moord met voorbedachte rade.. volgens mij is het een paar jaar cel.. en in NL iets van 10 jaar cel met voorarrest aftrek, zieligheidsfactor aftrek, veroordeeld in de media aftrek.. blijft er een jaartje over gok ik zo
pi_142505305

Hier kunnen we ze even allemaal namens Nederland 'de groeten doen'
of in soortgelijke videos van ze, het is niet veel maar beter dan niks ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_142505306
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:

Dat zal nooit gebeuren, de joden hebben overal sterke lobbys en daar komt dan nog bij dat veel mensen in de westerse wereld inmiddels niet zo dol meer zijn op moslims met terroristische sympathieen.
Zelf lees ik het liever niet meer. De joden gedragen zich afschuwelijk maar het opnemen voor de Palestijnen, die allemaal innig bevriend zijn met terorristen en tasjesrovers gaat me ook te ver.
pi_142505310
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:38 schreef FANN het volgende:

[..]

Als ze de intentie hadden een militair toestel neer te halen is het geen moord.

Dat jagen is een mooi voorbeeld. Als ik een hert wel schieten maar jij loopt op het moment van schieten opeens in de baan van het schot, dan is dat ook geen moord.
'And I called your name,
  zondag 20 juli 2014 @ 08:41:39 #180
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505311
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:40 schreef incoherent het volgende:

[..]

Dat zal nooit gebeuren, de joden hebben overal sterke lobbys en daar komt dan nog bij dat veel mensen in de westerse wereld inmiddels niet zo dol meer zijn op moslims met terroristische sympathieen.
Zelf lees ik het liever niet meer. De joden gedragen zich afschuwelijk maar het opnemen voor de Palestijnen, die allemaal innig bevriend zijn met terorristen en tasjesrovers gaat me ook te ver.
dat is een goed voorbeeld van hoe de media gekleurd is.. hier in het midden oosten is iedereen voor de palestijnen..... en dat staat ook gewoon groots in de krant
  zondag 20 juli 2014 @ 08:41:42 #181
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505312
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat is het punt; het SCHIETEN is geen ongeluk (maar bewust). Het RAKEN van dit vliegtuig (en niet een andere) is wel een ongeluk.

Ik ben blij dat de media en Rutte in ieder geval niet zo achterlijk zijn om het woord "ongeluk" in de mond te nemen. Dat ze dat niet doen, geeft ook al aan dat niet ik, maar jullie het fout zien. :*
Zelf bedacht/verzonnen of heb je een bron?
  zondag 20 juli 2014 @ 08:43:18 #182
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505322
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:41 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat jagen is een mooi voorbeeld. Als ik een hert wel schieten maar jij loopt op het moment van schieten opeens in de baan van het schot, dan is dat ook geen moord.
het is dan geen moord.. maar doodslag..

als jij met een pistool speelt en het gaat perongeluk af.. en er gaat iemand dood=doodslag
als jij persoon A wil vermoorden, maar struikelt en je schiet persoon B neer = doodslag
Wanneer je met de auto in de slip raakt, en een persoon doodrijdt zonder dat je dat wilde, zonder dat je iets deed... =doodslag

"ongeluk" bestaat niet
  zondag 20 juli 2014 @ 08:43:37 #183
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142505324
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:38 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, dat is het dus wel. Of raakten ze dat verkeersvliegtuig opzettelijk?
Ik volg El_Matador wel een beetje hoor.

Zou je het minder erg vinden als ze wél een militair vliegtuig hadden geraakt op die hoogte? Dat maakt toch helemaal geen verschil? De intentie om te schieten blijft, en gaat dan (volgens mij) uit van een fictionele nieuwe "Volksrepubliek Donetsk" die door niemand in de wereld wordt erkend, waarvan het ook niet duidelijk is wie de leider is, en ga zo maar door.
pi_142505325
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:41 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is toch een verschil hoor, en hertje neerschieten wordt niet gezien als moord, als je de
boswachter had willen neerknallen en per ongeluk mij raakt ligt het misschien weer ietsje
anders...
pi_142505331
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:37 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Wat als Poetin in die vliegtuig zat en de rest alleen maar onschuldige burgers, dan was het voor de dood van Poetin een moord en de resterende onschuldige burgers een ongeluk? :')

Zo kan je elke vliegtuig wel gaan neerschieten en vervolgens roepen dat je perongeluk de verkeerde hebt geraakt. :')
pi_142505332
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:12 schreef CafeRoker het volgende:
Oekraine kan die plek niet beveiligen en geeft dat zelf ook aan.

Waarom kan die rampplek eigenlijk niet met dreiging van geweld veiliggesteld worden? Nu snap ik ook wel dat je volgens internationaal recht niet zomaar wat commando's in een ander land kunt droppen, maar in deze situatie willen zowel het westen als oekraine dat het onderzoek doorgaat en heeft zelfs lavrov gezegd dat het onderzoek niet gehinderd mag worden. In hoeverre dat oprecht is is natuurlijk vers twee, maar zolang dit het standpunt is zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om de onderzoekers te beveiligen.
Technisch is het zeker mogelijk. Alleen.. je noemt nu één partij in dat conflict.. de andere partij (de separatisten en Rusland) gaan stuiteren als je daar militairen neerzet met een mogelijke escalatie als gevolg. Dan hebben we dus een militair conflict tussen Rusland (die China als vaste bondgenoot lijkt te hebben) en Amerika/EU.
Dat lijkt me een groter probleem dat de nabestaanden van een dikke 300 burgers hun overledenen niet terug krijgen en niet bewezen wordt wie die raket nu exact heeft afgevuurd.
pi_142505336
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:43 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ik volg El_Matador wel een beetje hoor.

Zou je het minder erg vinden als ze wél een militair vliegtuig hadden geraakt op die hoogte? Dat maakt toch helemaal geen verschil? De intentie om te schieten blijft, en gaat dan (volgens mij) uit van een fictionele nieuwe "Volksrepubliek Donetsk" die door niemand in de wereld wordt erkend, waarvan het ook niet duidelijk is wie de leider is, en ga zo maar door.
Natuurlijk, maar als militairen elkaar afschieten in een conflictsituatie is dat geen moord. Wat dat betreft zit er zeker verschil tussen de intentie een militair toestel neer te halen versus een burgertoestel.
'And I called your name,
  zondag 20 juli 2014 @ 08:45:16 #188
28033 Pek
je moet wat
pi_142505340
quote:

[..]

Snap je zelf nog wel wat je zegt? Hoe vaak kun je jezelf tegenspreken _O- Het is dus een ongeluk ja.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_142505346
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:45 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar als militairen elkaar afschieten in een conflictsituatie is dat geen moord. Wat dat betreft zit er zeker verschil tussen de intentie een militair toestel neer te halen versus een burgertoestel.
Ja dit dus, hoe triest ook...
  zondag 20 juli 2014 @ 08:46:49 #190
54408 Parzival
Where it happens
pi_142505347
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:45 schreef Pek het volgende:

[..]

Snap je zelf nog wel wat je zegt? Hoe vaak kun je jezelf tegenspreken _O- Het is dus een ongeluk ja.
ik ga uit van een ongelukkige loop van omstandigheden.. geen ongeluk.. maar doodslag
pi_142505350
massadoodslag it is
pi_142505352
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:43 schreef Parzival het volgende:

[..]

het is dan geen moord.. maar doodslag..

als jij met een pistool speelt en het gaat perongeluk af.. en er gaat iemand dood=doodslag
als jij persoon A wil vermoorden, maar struikelt en je schiet persoon B neer = doodslag
Wanneer je met de auto in de slip raakt, en een persoon doodrijdt zonder dat je dat wilde, zonder dat je iets deed... =doodslag

"ongeluk" bestaat niet
Wat een onzin, doodslag is altijd met opzet. Moord is met opzet en voorbedachte rade.
'And I called your name,
  zondag 20 juli 2014 @ 08:47:48 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142505355
quote:

[..]

want nu opeens is de media de maatstaf?
  zondag 20 juli 2014 @ 08:48:06 #194
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142505357
Wat een geouwehoer. Het is een grove schande. Misdaad tegen de menselijkheid. Dat op zich lijkt en reden genoeg om hard op te treden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:48:31 #195
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_142505361
quote:
Dat is ECHT typisch zo'n puber dingetje. Als je geen goede argumenten meer hebt gaan discussiëren over de definitie van een woord. Echt zovaak meegemaakt in 1e en 2e klas :')

15 jaar na dato herinner ik me nog steeds een discussie tussen twee vrienden over dat de ander in de weg stond, maar volgens hem stond ie OP de weg, want zijn benen zaten tenslotte niet vast IN de weg. maar de weg is de plek waar de ander wil lopen, dus stond ie wel degelijk IN de weg, etc etc, en dit ging zo door voor 15 minuten. :')
  zondag 20 juli 2014 @ 08:49:05 #196
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505363
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:48 schreef star_gazer het volgende:
Wat een geouwehoer. Het is een grove schande. Misdaad tegen de menselijkheid. Dat op zich lijkt en reden genoeg om hard op te treden.
En wat was je zoal van plan..?
  zondag 20 juli 2014 @ 08:49:06 #197
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142505364
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:45 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja kom, maar hier in Nederland komen ook wel eens onaangekondigd Russische straaljagers overvliegen, is al verschillende keren in het nieuws geweest. Maar die schieten we niet neer, daar sturen we eerst zelf straaljagers op af en we verzoeken ze ons luchtruim te verlaten.

Dát is de normale gang van zaken. Niet meteen met de vinger aan de knop zitten en een raket afvuren.
pi_142505366
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Terrorisme is het angst zaaien onder een bevolking (groep) door het plegen van gerichte aanslagen om een politiek doel te bereiken.
Dan moet het vliegtuig dus ook het doel zijn geweest en niet een ander vliegtuig.
Moord is met voorbedachte rade. Het is dan het doel geweest die persoon te doden.
Ook dan moet het vliegtuig dus het doel geweest zijn en niet een ander vliegtuig.

Het was een FOUT, dus een tragisch ongeluk (geen ongelukje zoals jij het benoemt) en daarmee doodslag, geen moord en al helemaal geen terrorisme.
pi_142505372
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:15 schreef Snowballed het volgende:
En is er nog nieuws..? of zijn we alleen maar aan het kibbelen..?
De onderzoekers kunnen nog steeds het terrein niet op. Ondertussen worden sporen vernietigd en lichamen afgevoerd met onbekende bestemming.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:51:17 #200
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142505378
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:50 schreef Ouder1 het volgende:
De onderzoekers kunnen nog steeds het terrein niet op.
Linkje..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')