quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Nu verwar je GGMM met Lange_Lans.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weerquote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je krijgt de verkeerde indruk van VladiGod, hij is juist heel zorgzaam.
[ afbeelding ]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weer
Niet zo doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is een goed onderwerp volgens jou?
Liever alleen die borstkas dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.
[ afbeelding ]
gore sletquote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ssst, ik doe mee met de andere uit deze SC, dat is normaal hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je wil dat er nieuwe mensen blijven moet je wat minder zeuren.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een actieve wesp (weps voor sommigen) in de kamer![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook overdreven, voor je het weet is ze erg hygiënisch.quote:
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.
Je moet gewoon altijd voor je mening uitkomen, want mensen met een mening die heb je niet zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, ik doe mee met de andere uit deze SC, dat is normaal hier.
Ik durf niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd voor je mening uitkomen, want mensen met een mening die heb je niet zoveel.
Inhoud ipv oppervlakkigheidquote:
Ik heb het volste vertrouwen dat je zolang je jezelf blijft en je niets aantrekt van het keurslijf van de SC je jezelf het beste kunt ontplooien.quote:
Kijkertje he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben een keer in mijn bil gestoken door een wesp.
Maar jij wint weer.![]()
dansen ?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen dat je zolang je jezelf blijft en je niets aantrekt van het keurslijf van de SC je jezelf het beste kunt ontplooien.
Deze post in het kader van de inhoudelijke reacties.
Ik heb nergens gezegd dat je dom lijkt hoor. En zelfs al zou ik dat zeggen kan ik daar na een paar uurtjes met je posten nauwelijks over oordelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.
Sloten weet ik ook alles van.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.
Tijd voor een zwarte piet discussie.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef isax het volgende:
zit die kijkertje nou te lurke zo dat ze de sc kan afzeiken?
*Ik wordquote:
Ik dacht dat jij Alba zo adoreerde.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mn excuses ..
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.
Denk het ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.
Ik heb het ook niet over jou. En dom noemen ze me ook niet maar ze geven me wel die indruk. En toch vind ik ze lief. Hoe lelijk ze ook doen tegen me.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dom lijkt hoor. En zelfs al zou ik dat zeggen kan ik daar na een paar uurtjes met je posten nauwelijks over oordelen.
Ze pakken al onze banen af!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zwarte pieten moeten terug naar hun eigen land!!
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sloten weet ik ook alles van.
Ik ben wel een keer in de brandnetels gevallen. Mijn handen waren er het ergste aan toe.
Ja ja denk dan ook eens na voordat je iets plaatst.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mn excuses ..
Ik ben ook wel eens in een brandnetelveld gevallen. Ik ben toen in bad gegooid met azijn. Ik herinner me vooral nog dat ik toen verschrikkelijk naar azijn rook en dat ik rood was en overal enorme bulten had.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.
ik ging toch maar weer met zijwieltjes verder![]()
wij hadden dan ook van die MEGA brede sloten over het algemeen.
meeste zijn nu weg.
Oh echt wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef isax het volgende:
zit die kijkertje nou te lurke zo dat ze de sc kan afzeiken?
ja hey wil je nou neuken of niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]tuurlijk, ik blijf me verbazen waar mensen zich mee bezig kunnen houden
Lijkt je het erg om dom te zijn dan? Ik zou willen dat ik dom was, ik word gek van mijn intelligentie.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fietsen was ik niet goed in maar deed ik heel vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.
ik ging toch maar weer met zijwieltjes verder![]()
wij hadden dan ook van die MEGA brede sloten over het algemeen.
meeste zijn nu weg.
I feel your pain, bro.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt je het erg om dom te zijn dan? Ik zou willen dat ik dom was, ik word gek van mijn intelligentie.
Waarschijnlijk kunnen minder intelligente mensen minder goed uitleggen hoe gek ze worden van hun domheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt je het erg om dom te zijn dan? Ik zou willen dat ik dom was, ik word gek van mijn intelligentie.
quote:
Ik ook, alleen maak ik me er niet meer druk om maar doe gewoon mee, is ook best leuk hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]tuurlijk, ik blijf me verbazen waar mensen zich mee bezig kunnen houden
nee? jammer. je mist wat.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]ik heb geen idee
met jou? Nog niet nee
Ik neem jullie 2 wel onder mn hoede en dan komt het allemaal wel goedquote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fietsen was ik niet goed in maar deed ik heel vaak.
Ik kwam vaak onder het bloed thuis.![]()
Jij bent gewoon mijn kleine zusje.
ik neem gewoon de tram.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem jullie 2 wel onder mn hoede en dan komt het allemaal wel goed
Nee absoluut niet, ik zou dat ook graag willen, of een uitknop. Maar het is wel een gevoelig puntje bij mij, dat geef ik gerust toe. Ik vind dom gewoon een kut woord want iedereen heeft wel iets waar je veel verstand van kan hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
meissie toch, who cares? en condooms zijn sowieso klotequote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee? jammer. je mist wat.
condoom met aardbei of banaan smaak?
dus jij kiest aids?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
meissie toch, who cares? en condooms zijn sowieso klote
Met scharen hoeft dat toch niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee? jammer. je mist wat.
condoom met aardbei of banaan smaak?
is dat een engelse setter?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mijn hond
[ afbeelding ]
verkeerde conclusie my dearquote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef isax het volgende:
[..]
dus jij kiest aids?
dat is wel diepgang ja
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik al zoiezo een
dus ik kies hond!
Sorry: WEL GODVERDOMME, IK WIL GEEN BILLY GIFJES!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit soort taal hoef ik niet in mijn SC.
wij hebben een gordon. mijn ouders hadden een engelse die wereld kampioen was maar die is overleden toen ik een jaar was.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je bent een kenner.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem jullie 2 wel onder mn hoede en dan komt het allemaal wel goed
JUISTquote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sorry: WEL GODVERDOMME, IK WIL GEEN BILLY GIFJES!
Die is mooi.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mijn hond
[ afbeelding ]
Ik dacht amerikaans, weet niet zeker hoor. Zal wel op de site van de kennel staan http://www.kennelfanchon.com/ maar heb geen zin het uit te pluizen. Ik weet wel dat de mensen van die kennel met familieleden van onze hond naar zulke shows gaan, of ze ook wereldkampioen zijn dat weet ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben een gordon. mijn ouders hadden een engelse die wereld kampioen was maar die is overleden toen ik een jaar was.
engelse of amerikaanse lijn?![]()
nee grapje dat weten de meeste niet. mooie beesten
Echt heel leuk! Ik heb in lange tijd niet zo gelachenquote:
Weet je zeker waar je aan begint?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt heel leuk! Ik heb in lange tijd niet zo gelachen
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
Wesp gevangen in glas, nu ga ik m uitroken. Dat zal m leren!
Nee! Foei! Vangen en buiten zettenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
Wesp gevangen in glas, nu ga ik m uitroken. Dat zal m leren!
We hebben een wespen plaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee! Foei! Vangen en buiten zettenJe weet niet half wat voor een gevoel het geeft als je een ander levend wezen de vrijheid gunt
Als ze dood zijn kunnen ze niet prikken. Waterdicht plan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon naar buiten laten, is juist goede karma zodat ze je niet prikken.
Er zijn dit jaar juist bijzonder weinig wespen!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hebben een wespen plaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Egnie! Zolang die baby er niet op gaat liggen geneurt er nietsquote:
Als ze allemaal dood zijn is het niet erg nee. Gaat hem alleen niet worden nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze dood zijn kunnen ze niet prikken. Waterdicht plan.
FC Hollywood.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Joezi het volgende:
Maar goed, omdat ie een Vitesse shirtje aan heeft, zal ik m een snelle dood geven.
engelse zijn leuk. onze hond is heel beroemt in die wereld nog steeds.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht amerikaans, weet niet zeker hoor. Zal wel op de site van de kennel staan http://www.kennelfanchon.com/ maar heb geen zin het uit te pluizen. Ik weet wel dat de mensen van die kennel met familieleden van onze hond naar zulke shows gaan, of ze ook wereldkampioen zijn dat weet ik niet.
Dit is trouwens al onze derde Engelse setter
Alsof ze elkaar appen dat ik z'n vriendjes heb vermoord.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ze allemaal dood zijn is het niet erg nee. Gaat hem alleen niet worden nog.
We hebben een mensenplaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hebben een wespen plaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Begin jij?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We hebben een mensenplaag, us ze mogen legaal uitgeroeid worden
Dat doen ze echt wel jonguhquote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof ze elkaar appen dat ik z'n vriendjes heb vermoord.
Waar is jouw Uzi?quote:
geef jij jezelf vrijwillig op?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We hebben een mensenplaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Oppervlakkigquote:
Ik zou minstens voor een massa sterilisatie zijn, om te beginnen in alle geloofsgemeenschappenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We hebben een mensenplaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Ik zou ook wel meerdere honden willen hebben alhoewel ik op dit moment makkelijk praten heb aangezien ik meestal niet thuis ben omdat ik studeer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef isax het volgende:
[..]
engelse zijn leuk. onze hond is heel beroemt in die wereld nog steeds.
was een bijzonder mooi beestje. ik zal morgen even foto zoeken.
die blonde vrouw ken ik![]()
die kwam ik keer tegen op zo'n show.
wij hebben heel veel honden gehad.
engelse setter daarna bearded collie, toen een bruine lab, toen een witte lab toen de bearded overleed. toen kwam er nog ergens een chihuahua bij die van mij is. toen de bruine lab overleed hebben we dus een gordon er weer bij genomen. (die hebben mijn ouders ook al 1 gehad)
beetje gekkenhuis hier met al die honden![]()
onze gordon was vandaag weer weg gelopen omdat hij een eend zag
Als het moet uh ik weet het niet. Maar wij beslissen heel makkelijk over het leven van andere soorten omdat het een "plaag" zou zijn. Lekker makkelijk als je zelf een plaag bentquote:
Go Ferngully on yo ass.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als het moet uh ik weet het niet. Maar wij beslissen heel makkelijk over het leven van andere soorten omdat het een "plaag" zou zijn. Lekker makkelijk als je zelf een plaag bent
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou minstens voor een massa sterilisatie zijn, om te beginnen in alle geloofsgemeenschappen
ik heb geen idee waar je het over hebt maar het is vast heel grappigquote:
ik heb er zelf ook geen in amsterdam, waar ik woon, vind ik zielig.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel meerdere honden willen hebben alhoewel ik op dit moment makkelijk praten heb aangezien ik meestal niet thuis ben omdat ik studeer.
Zoveel verschillende rassen hebben wij dus niet gehad, altijd engelse setters. Wel verschillende kleuren, de eerste was bruin-wit, de tweede zwart-wit en deze weer bruin-wit.
Ik bekijk nu even de foto's van het nestje
http://www.kennelfanchon.com/puppies-july-2011-part-i.html
maar het lukt me niet met zekerheid vast te stellen welke van die hondjes nou precies de onze is, ze lijken daar nog allemaal enorm op elkaar.
Ja dat wel, het is geen vrije keuze het is een ingeplante hersenziekte, kun je weinig aan doen toch.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?
Kom op, je kan vast wel beter dan dit. Je hebt ook niks beters te doen, dus doe eens je best.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt maar het is vast heel grappig
dit heeft niets met utopia te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?
Het huis van mijn ouders is ook maar gewoon een huis in een nieuwbouwwijk, ook niet echt ruimte voor nog een tweede hondquote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er zelf ook geen in amsterdam, waar ik woon, vind ik zielig.
want jachthonden zijn toch echt mijn ding. stook wel altijd mijn ouders op voor nog een hond.
wat een snoesjes![]()
dit was de onze toen die klein was:
https://picasaweb.google.(...)tjeAzoraCedric201302
reutje groen is onze pup. maar daar lijkt hij dus niets meer op. beest is al 29 kilo
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom op, je kan vast wel beter dan dit. Je hebt ook niks beters te doen, dus doe eens je best.
Waar maak je je allemaal druk om dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Niks beters te doen maar geen idee wat "Go Ferngully on yo ass" betekent. Is het belangrijk dan? In het licht van ons (in verhouding) korte leven hier op aarde heb ik dat gemist
Shit!
onze gordon is een reus want die is nog niet eens uitgegroeit en mega smal. ik vind red white niet zo. iers is kapot gefokt. dus ik hoop een rode gordon setter te scoren op een dag.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het huis van mijn ouders is ook maar gewoon een huis in een nieuwbouwwijk, ook niet echt ruimte voor nog een tweede hond
Haha wel handig met die kleurtjesIk vind alle setters mooi, maar zoals je begrijpt word ik van de engelse setter het meest sentimenteel. Onze hond is ook aardig opgegroeid, maar is toch wel redelijk slank, ik weet het exacte gewicht niet, ik dacht rond de 25 kg.
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijnquote:
Slaap lekker drama queen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef chufi het volgende:
Ok dames .. Ik maak er een eind aan bij deze .... EIND
Start anders een petitie ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijn
Eigenlijk vind ik het ook een beetje apart, toen met dat nestje waar uit onze pup uit kwam waren er ook mensen die per se zo'n zwart-wit hondje wilden en geen bruin-wit. Ik snap dat nooit zo goed, waarschijnlijk past bruin-wit niet goed bij hun mobilair ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:04 schreef isax het volgende:
[..]
onze gordon is een reus want die is nog niet eens uitgegroeit en mega smal. ik vind red white niet zo. iers is kapot gefokt. dus ik hoop een rode gordon setter te scoren op een dag.
een engelse wil ik met tricolormaar eigenlijk maakt dat allemaal nooit zo uit.
Waarom volg je dan het meest oppervlakkige programma ooit op de voet? Omdat lot afzeiken hoog niveau is? Kom op zeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijn
Heb je een bepaalde tijd die je wil halen ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet wel maar ben over mijn dooie punt heen, komt straks wel weer.
Nee hoor, ik heb gewoon heel veel energie de laatste tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een bepaalde tijd die je wil halen ofzo?
Ik ook wel, maar ik heb niet echt een goed ritme. Komt ook door die hitte, dan heeft het pas laat zin om naar bed te gaan en dan slaap ik ook lang uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon heel veel energie de laatste tijd.
Wij kiezen nooit op kleurquote:Op zondag 20 juli 2014 04:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook een beetje apart, toen met dat nestje waar uit onze pup uit kwam waren er ook mensen die per se zo'n zwart-wit hondje wilden en geen bruin-wit. Ik snap dat nooit zo goed, waarschijnlijk past bruin-wit niet goed bij hun mobilair ofzo?
Klopt, klopt, klopt en klopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik heb niet echt een goed ritme. Komt ook door die hitte, dan heeft het pas laat zin om naar bed te gaan en dan slaap ik ook lang uit.
Wij ook niet, maar er zijn dus blijkbaar mensen die wel zo denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:17 schreef isax het volgende:
[..]
Wij kiezen nooit op kleur
Vind het belachelijk. De hond heeft er geen last van
Waarom verdedig jij je? Gewoon knalluhhhhh meidquote:Op zondag 20 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit hier voornamelijk als afleiding van mijn eigen hersens.
Echte leven is al moeilijk genoeg en hier vind ik ontspanning.
Meestal dan.![]()
En dat ik hier veel zit wil niet zeggen dat ik niets doe.
En ik denk dat dat voor de meeste wel een beetje geld.
Verschillende mensen, verschillende meningen, verschillende gesprekken.
Helemaal top.
Je kunt dan toch proberen de plekken op te zoeken waar het minder oppervlakkig is? Soms is het hier minder oppervlakkig, maar meestal gaat het hier nergens over en dat is prima.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet als verdediging, ik leg een stukje van mezelf bloot.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:19 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij je? Gewoon knalluhhhhh meid
Dat zijn de soort mensen die hun hond wegbrengen als de hond teveel kapot maakt maar dat hoort er bij. Pups ze vreten nou eenmaal je schoenen opquote:Op zondag 20 juli 2014 04:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar er zijn dus blijkbaar mensen die wel zo denken.
Heb je wel eens risperdal geslikt?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef isax het volgende:
Ik kan nog wel keer psychoses uitleggen
Diepgaaaaaaang
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef isax het volgende:
Diepgaaaaaaang
Wij hadden vroeger een soort houten hobbelpaardje staan, dat was op ideale bijthoogte voor de hond, de hele oortjes waren afgeknaagd.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:21 schreef isax het volgende:
[..]
Dat zijn de soort mensen die hun hond wegbrengen als de hond teveel kapot maakt maar dat hoort er bij. Pups ze vreten nou eenmaal je schoenen op
Wij hadden een plant. Papa 10 jaar over gedaan. Nu is er niets meer van overquote:Op zondag 20 juli 2014 04:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een soort houten hobbelpaardje staan, dat was op ideale bijthoogte voor de hond, de hele oortjes waren afgeknaagd.
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:27 schreef isax het volgende:
[..]
Wij hadden een plant. Papa 10 jaar over gedaan. Nu is er niets meer van over
Mijn behang in de slaapkamer is redelijk zwaar beschadigd door oppaskatten. Ze hadden door dat ik echt wakker werd als ze de nagels in het behang zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
Jonge katten geven dezelfde shit. Momenteel hebben ze ontdekt dat behang leuk is om je nagels in te zetten. En nu zijn ze als een stel idioten aan het heen en weer rennen en knallen overal tegenop.
Nu even niet want het is al laat en ik ga zo echt slapen maar ik heb daar grote interesse in: hoe is het mogelijk dat de één de werkelijkheid heel anders ervaart als de ander. Het is de werking van ons brein zowel in wat we geloven als wat we ervaren.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef isax het volgende:
Diepgaaaaaaang
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn behang in de slaapkamer is redelijk zwaar beschadigd door oppaskatten. Ze hadden door dat ik echt wakker werd als ze de nagels in het behang zetten.
Tja, ze waren wel fan van me. Ik gaf ze voedsel...quote:Op zondag 20 juli 2014 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Best wel erg maar toch ook wel grappig.
Dan vinden ze je tof ja...quote:Op zondag 20 juli 2014 04:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze waren wel fan van me. Ik gaf ze voedsel...
Dan hier maar hequote:Op zondag 20 juli 2014 04:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol cos je daar ook over? Ik raakte eens in minecraft streams/filmpje verzeild, vage shizzle
Klopt en als je het ze niet gelijk geeft en weer weg loopt dan proberen ze je ook nog te laten vallen door voor je voeten te gaan lopen... Lijken zo onschuldig die poesies.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, en dan doen ze afentoe of ze je lief vinden. Maar vooral: FOOD!!!!
Of door steeds langs te lopen en te miauwen vanaf een uur voor etenstijd en dan uiteindelijk je klauwen in mijn broek te zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als je het ze niet gelijk geeft en weer weg loopt dan proberen ze je ook nog te laten vallen door voor je voeten te gaan lopen... Lijken zo onschuldig die poesies.Cold hard killers gewoon.
Ja echt niet normaal wat ze daar allemaal gebouwd hebben blokje voor blokjequote:Op zondag 20 juli 2014 04:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan hier maar he![]()
Nee geen actieve cos van hier, hoewel daar op andere forums wel livereport threads van zijn.
Minecraft kan ook wel grappig zijn om te kijken idd
Tuurlijk wl! Is leuk! Heb je het nog eenss over iets anders dan dat wat vertrouwd isquote:
Allemaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu je het zegt: welk boek heb jij gelezen?
Of door op je armen of toetsenbord te gaan liggen voor aandacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Of door steeds langs te lopen en te miauwen vanaf een uur voor etenstijd en dan uiteindelijk je klauwen in mijn broek te zetten.
quote:
Meid ik lees ongeveer 200 boeken per jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wl! Is leuk! Heb je het nog eenss over iets anders dan dat wat vertrouwd is
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:38 schreef isax het volgende:
[..]
Meid ik lees ongeveer 200 boeken per jaar.
Er zijn ook wel toffe youtubers die minecraften. Maargoed, dat was vooral in de begintijd leuk, denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal wat ze daar allemaal gebouwd hebben blokje voor blokje
quote:
Dat hebben mijn kids ook jaren gedaan en zo heeft mijn dochter haar vriend ontmoet. Via haar broer, dus als ie zeikt over hem zeg ik, eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn ook wel toffe youtubers die minecraften. Maargoed, dat was vooral in de begintijd leuk, denk ik.
Haha, dus je zoon had een minecraftserver en daar heeft je dochter haar vriend ontmoet?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hebben mijn kids ook jaren gedaan en zo heeft mijn dochter haar vriend ontmoet. Via haar broer, dus als ie zeikt over hem zeg ik, eigen schuld dikke bult.
Jip.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dus je zoon had een minecraftserver en daar heeft je dochter haar vriend ontmoet?
Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:27 schreef isax het volgende:
[..]
Wij hadden een plant. Papa 10 jaar over gedaan. Nu is er niets meer van over
Ik kom bijna nooit in de zon maar vandaag ben ik weggeweest en tja, dat het dan weer 1 van de warmste dagen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op de warmste dag van het jaar in de zon zitten?
Slaap lekker.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.
Nu ga ik trouwens naar bed, tot ziens
Maar je dochter is nu geen gamer meer? Is minecraft nu weer uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip.![]()
En hij zat ook in de klas van mijn zoon, maar daardoor wel contact gekregen met elkaar.
Mijn dochter was vroeger ook een gamer en ik heb vaak hard moeten roepen dat ze nog te jong was voor sommige taal die de mannen uitriepen als ze ze weer eens versloeg.
Geen gamer meer en geen idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je dochter is nu geen gamer meer? Is minecraft nu weer uit?
Ik ben meestal wel een uur per dag buiten als het weer een beetje ok is. Maar vandaag ben ik wel uit de zon gebleven.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in de zon maar vandaag ben ik weggeweest en tja, dat het dan weer 1 van de warmste dagen is.
Erg verstandig.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel een uur per dag buiten als het weer een beetje ok is. Maar vandaag ben ik wel uit de zon gebleven.
Toen minecraft vrij nieuw was, heb ik wel eens op multiplayer servers rondgekeken en dat was vrij verontrustend.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:51 schreef Joezi het volgende:
Snap nooit dat die gamers helemaal verslaafd aan 1 spel raken, en dat online gedoe is helemaal vage shizzle. Ik deed alleen veel fifa online.
Kusje erop.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erg verstandig.![]()
Maar het was een leuke dag dus het boeit me niet alleen gaat het nu een beetje kriebelen. En ik krabte uiteraard en nu doet het pijn.
Ik speel een spel uit en hop naar de volgende, althans vroeger.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:51 schreef Joezi het volgende:
Snap nooit dat die gamers helemaal verslaafd aan 1 spel raken, en dat online gedoe is helemaal vage shizzle. Ik deed alleen veel fifa online.
Had het gedownload maar werkte niet. Maar echt niet normaal he, De minecraft wereld is groter dan de hele aardequote:Op zondag 20 juli 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen minecraft vrij nieuw was, heb ik wel eens op multiplayer servers rondgekeken en dat was vrij verontrustend.Echt enorme bouwwerken met allerlei verborgen tunnels etc.
Ik ben meestal helemaal niet gemotiveerd genoeg om een spel uit te spelen. Ik was ook meestal aan het prutsen met de grafische instellingen en als ik dan een beetje tevreden was, ging ik pitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik speel een spel uit en hop naar de volgende, althans vroeger.
Ik zou het bijna zeggen, zal ik het zeggen, ja ik zeg het, ik bedoel het wel goed en herken het alleen maar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben meestal helemaal niet gemotiveerd genoeg om een spel uit te spelen. Ik was ook meestal aan het prutsen met de grafische instellingen en als ik dan een beetje tevreden was, ging ik pitten.
Er is ook een gast naar het einde van de minecraftwereld aan het lopen op youtube. Die is volgens de berekeningen nog wel een paar jaar bezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had het gedownload maar werkte niet. Maar echt niet normaal he, De minecraft wereld is groter dan de hele aardeMaar snap t ook niet hoe ze het verzinnen: dat bij dat bij dat bij dat, en je hebt een achtbaankarretje?
Autist bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou het bijna zeggen, zal ik het zeggen, ja ik zeg het, ik bedoel het wel goed en herken het alleen maar.
Echt weer een man.![]()
Ik snapte er ook geen reet van maar die kinderen gingen als gekken met dat spel en maar uitleggen aan mij en ik maar ja knikken. Maar ik snapte er geen reet van en ook niet omdat het zo blokkig was, ja het is een mooi en ingewikkeld spel en ja het is grafisch mooi, maar blokkig hoort bij de jaren 80 games. Jip ik wordt ouder.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had het gedownload maar werkte niet. Maar echt niet normaal he, De minecraft wereld is groter dan de hele aardeMaar snap t ook niet hoe ze het verzinnen: dat bij dat bij dat bij dat, en je hebt een achtbaankarretje?
Ik hoop het niet, het blijft hier namelijk nog vreselijk warm buiten en er is geen onweer in zicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
Het gaat donderen hier, zou het dan eindelijk gaan afkoelen.
Hoeveel km/u kan ie?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook een gast naar het einde van de minecraftwereld aan het lopen op youtube. Die is volgens de berekeningen nog wel een paar jaar bezig.De wereld houdt ook niet echt op, maar dingen worden steeds raarder, totdat het echt niet meer speelbaar is.
Dat klopt dus niet helemaal, omdat de onnauwkeurigheid al veel eerder zo erg wordt, dat je niets meer kunt. Die regio wordt de farlands genoemd en daar is die gast naartoe aan het lopen met z'n wolf.quote:
Ik dacht dat het hier ook niet meer zou komen maar het is er toch, althans het komt dichterbij.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het blijft hier namelijk nog vreselijk warm buiten en er is geen onweer in zicht.
owja zie het, je kunt je er ook gewoon naar toe spawnen coördinaat X/Z 32,000,000quote:Op zondag 20 juli 2014 05:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet helemaal, omdat de onnauwkeurigheid al veel eerder zo erg wordt, dat je niets meer kunt. Die regio wordt de farlands genoemd en daar is die gast naartoe aan het lopen met z'n wolf.
Ik ben te bang voor onweer. Wacht ik ga het ff doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Grmbl, ik zou in mijn shirt op straat of balkon gaan staan.
quote:Op zondag 20 juli 2014 05:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben te bang voor onweer. Wacht ik ga het ff doen.
Nope, ik durfde niet. Ik vind onweer nog steeds eng en het knalde voordat ik buiten stond.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik durfde niet. Ik vind onweer nog steeds eng en het knalde voordat ik buiten stond.![]()
Maar het regent niet naar binnen dus de deur en het raam hoeven niet dicht.
Ik geloof dat het inderdaad weer voorbij is, wtf waar is mijn afkoeling.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:19 schreef Recce het volgende:
[..]Maargoed, stelt vast niet veel voor, dat onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |