Ik vind de versie van mrstylo beter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een heel leuk gifje
Liesje smeekte bijna of je wilde komen, je wil je geliefde collega toch niet in de kou laten staan?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was een uur geleden praktisch naar bed met je tering DM's
Ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een heel leuk gifje
We hebben een fobo.quote:
Wel dat er interessantere gesprekken hier plaats vinden, ik weet niet of dat nu gebeurd.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef isax het volgende:
[..]
dat werd gevraagd toch?
your wish is my command
Lok die lui niet hierheen aubquote:Op zondag 20 juli 2014 02:01 schreef isax het volgende:
VBL is leuker om te lokken dan het ramadan topic/sc
Hollygodinquote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Die staat hier om de dag, niks nieuws.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Hopelijk heeft ze ook lekker perziksapquote:
Goeie gif. Jammer van die vlaggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Ik vind ik buitengewoon direct en kwetsend. Ik sta op het punt je een versleten tandenborstel te wensen maar ik besef het belang van een schoon en hygiënisch gebit en houd mij in.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel dat er interessantere gesprekken hier plaats vinden, ik weet niet of dat nu gebeurd.
Maar je hebt goed je best gedaan.![]()
![]()
Haten op een Mrstyloproductionquote:
Prachtige mrstyloproduction. Een meesterwerk.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
jij hebt een speciaal plekje in mijn hart hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Minder gasten meer kans voor mij om de dames te hosselen![]()
![]()
Nee sorry, ik heb geen idee wie jij bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
De meeste mannen hier weten inmiddels hoe ik werk![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb m'n gifs liever puur. Shoot me.
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind ik buitengewoon direct en kwetsend. Ik sta op het punt je een versleten tandenborstel te wensen maar ik besef het belang van een schoon en hygiënisch gebit en houd mij in.
Klopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef isax het volgende:
[..]
er was iemand boos uit de cos en die vond de sc een grote kliek
channing for presidentquote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
Lekkere wijfen, in balans met lekkere gasten, of ze nu homo zijn of niet![]()
Isax, voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waarom wordt ik wel altijd serieus genomen en de mannen niet.
Een beetje respect voor de maker kan geen kwaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb m'n gifs liever puur. Shoot me.
Waar blijft je pic dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Minder gasten meer kans voor mij om de dames te hosselen![]()
![]()
Dat is niet genoegquote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
jij hebt een speciaal plekje in mijn hart hoor
Pure genderdiscriminatie, ik vind dat je daar flink tegen moet ageren.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waarom wordt ik wel altijd serieus genomen en de mannen niet.
Hmmmm, kut, moet ik teruglezen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef isax het volgende:
[..]
er was iemand boos uit de cos en die vond de sc een grote kliek
Klopt, ik bedoel ook de mannen uit deze SCquote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb geen idee wie jij bent.
Is niet zijn gif.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de maker kan geen kwaad.
Wie ?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoel ook de mannen uit deze SC
Kırmızıquote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is juist het mooiste gedeelte.
Ik ben een mietjequote:Op zondag 20 juli 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pure genderdiscriminatie, ik vind dat je daar flink tegen moet ageren.
Als je niet in zo'n eng pak komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
spekje zullen we een keer een trip meet houden
Ik heb eventueel wel een paar mooie gifs van Cristiano Ronaldo voor je, interesse?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
Lekkere wijfen, in balans met lekkere gasten, of ze nu homo zijn of niet![]()
Isax, voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:
Denk dat je met Tommie Beugelsdijk al goed zit.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een paar mooie gifs van Cristiano Ronaldo voor je, interesse?
Niet te jong, ik ben bijna 40 en hou wel van wat rijpere mannen en nee geen ouwe lullen tonen, dat is niet lekker.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een paar mooie gifs van Cristiano Ronaldo voor je, interesse?
lol. niet naar mij kijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou hij er een watermerk overheen gooien als het niet zijn gif is?
Beetje raar dit.
het gifje is van johannes, baconbus heeft dus gelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou hij er een watermerk overheen gooien als het niet zijn gif is?
Beetje raar dit.
je bent zelf een ouwe lulquote:Op zondag 20 juli 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te jong, ik ben bijna 40 en hou wel van wat rijpere mannen en nee geen ouwe lullen tonen, dat is niet lekker.
mooi toch daarquote:Op zondag 20 juli 2014 02:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer dat er hier geen woestijn is. Of we moeten naar de Veluwe.
Geen gif maar wat vind je hiervan?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, een man die aan vrouwen denkt.Me like.
aangename kleur haar. ik hou wel van een ginger op zijn tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen gif maar wat vindt je hiervan?. Ik vind maar weinig medestanders die zijn perfectie durven te erkennen
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een soort van symmetrie gaande.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen gif maar wat vindt je hiervan?. Ik vind maar weinig medestanders die zijn perfectie durven te erkennen
[ afbeelding ]
Hopelijk is dit naar wensquote:Op zondag 20 juli 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te jong, ik ben bijna 40 en hou wel van wat rijpere mannen en nee geen ouwe lullen tonen, dat is niet lekker.
BAASquote:Op zondag 20 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen gif maar wat vind je hiervan?. Ik vind maar weinig medestanders die zijn perfectie durven te erkennen
[ afbeelding ]
homoquote:Op zondag 20 juli 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk is dit naar wens
[ afbeelding ]
Mooie ogen, mooie lach, vriendelijke lach, mooie oren, geil baardje, ik hou alleen meer van donker harige mannen maar voor de rest. Zeker weten een mooie man.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen gif maar wat vind je hiervan?. Ik vind maar weinig medestanders die zijn perfectie durven te erkennen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk is dit naar wens
[ afbeelding ]
Tweemaal bedankt. Zowel voor het compliment aan mijn donkere halflange haar als aan Niklas Edinquote:Op zondag 20 juli 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooie lach, vriendelijke lach, mooie oren, geil baardje, ik hou alleen meer van donker harige mannen maar voor de rest. Zeker weten een mooie man.![]()
Zelfs de rimpeltjes zijn lekker rond zijn ogen.
Ik heb ze in de bus waar ik bijna tegen aan reed naast het Bernabeu.. Met ook nog Bale inclusief ,,,quote:Op zondag 20 juli 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweemaal bedankt. Zowel voor het compliment aan mijn donkere halflange haar als aan Niklas Edin
Wat een godquote:Op zondag 20 juli 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lezen hè, is te jong voor mij. Is meer voor Isax dan dus het mag wel gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze in de bus waar ik bijna tegen aan reed naast het Bernabeu.. Met ook nog Bale inclusief ,,,
Maar Choco geeft daar niet om volgens mij
Ik dacht dat het hier gezellig wasquote:Op zondag 20 juli 2014 02:15 schreef isax het volgende:
[..]
die zag je niet aankomen zeker?
sorry als het te hard was.
quote:
Zoiets?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Te perfect voor mij trouwens, ik hou meer van een normale man die niet teveel tijd besteed in de sportschool.
even gegoogledquote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jazeker. Niklas Edin. Ik ben verliefd op hem sinds de Olympische winterspelen
Hij heeft een hele vriendelijke uitstraling, dat is echt wel belangrijk bij een man.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niklas is 100 procent puur natuur
[ afbeelding ]
Wat gaat te ver, misschien kunnen we er van leren zodat we de volgende keer niet dezelfde fout maken.quote:
Dat klopt, bovendien is hij nog bescheiden gebleven, wat altijd moeilijk is voor topsporters. Je zult de hamer maar zo goed weten te hanteren en dan tegelijkertijd niet naast je schoenen gaan lopenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij heeft een hele vriendelijke uitstraling, dat is echt wel belangrijk bij een man.
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
mijn post is geedit wacht maar gast modje
Hij noemde Niklas een lelijke manquote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat gaat te ver, misschien kunnen we er van leren zodat we de volgende keer niet dezelfde fout maken.
what did you do?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
mijn post is geedit wacht maar gast modje
Ik denk dat Niklas het zich niet zou aantrekken, hij heeft wel zwaardere lasten moeten dragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij noemde Niklas een lelijke man![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij noemde Niklas een lelijke man![]()
pleur op gozer en edit mijn posts nietquote:Op zondag 20 juli 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
FLITS
Het gaat onweren in omgeving Den Haag.
Einde bericht
Heel knap en dat zorgt er zeker voor dat ie nog aantrekkelijker wordt voor de dames.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, bovendien is hij nog bescheiden gebleven, wat altijd moeilijk is voor topsporters. Je zult de hamer maar zo goed weten te hanteren en dan tegelijkertijd niet naast je schoenen gaan lopen
Wat een vervelend stukje crewbash ditquote:Op zondag 20 juli 2014 02:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
pleur op gozer en edit mijn posts niet
Als je moest kiezen tussen Nickgod en Niklas, wie zou je dan kiezen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Niklas het zich niet zou aantrekken, hij heeft wel zwaardere lasten moeten dragen.
[ afbeelding ]
Die ene die met Ni begint.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen Nickgod en Niklas, wie zou je dan kiezen?
Weet je zeker dat je dit gevecht aan wil gaan? Ik kan je melden dat ik nog nooit heb verloren. Het draaide dan voornamelijk om knikkeren maar toch.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
pleur op gozer en edit mijn posts niet
Ja OKquote:Op zondag 20 juli 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel lezen hè, is te jong voor mij. Is meer voor Isax dan dus het mag wel gewoon.
BoonDockSaint zie ik er wel voor aan je knikkers door het toilet te spoelen. Dan heb je pas echt stront aan de knikker xd xdquote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit gevecht aan wil gaan? Ik kan je melden dat ik nog nooit heb verloren. Het draaide dan voornamelijk om knikkeren maar toch.
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je een Daley Blind look-a-like voorstellen![]()
Pleur toch op joh en doe maar een ban aanvraagquote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit gevecht aan wil gaan? Ik kan je melden dat ik nog nooit heb verloren. Het draaide dan voornamelijk om knikkeren maar toch.
Vindt Alba het leuk dat je haar naam gebruikt om 25 jarigen te hosselen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK
Isa kan mn dochter Alba zijn.. Als ze me nu eens een foto stuurt kan ik zeggen of ze J Alba waardig is en kan ik weer rustig verder ...
Ouwe viezerik.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK
Isa kan mn dochter Alba zijn.. Als ze me nu eens een foto stuurt kan ik zeggen of ze J Alba waardig is en kan ik weer rustig verder ...
Pak 'm aan LR.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
spekje zullen we een keer een trip meet houden
hij heeft een gasmasker. zal maar oppassen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hopelijk blijft er wat van mijn perfecte gezicht over na mijn confrontatie met BoonDockSaint
Nog een vrouw, hoi Gizmoquote:Op zondag 20 juli 2014 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
owwww knikkeren shit daar was ik heel erg slecht in
Oei, nu ik dat weet denk ik dat LR het maar zo'n 14-18 seconden uit gaat houden.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
hij heeft een gasmasker. zal maar oppassen.
Ik heb dr niet gehosseled , we hebben ooit wel eens wat gepraat, EN dat gat mn dochter verder niets aan.. Ik moet alles nalezen op dr FB...quote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vindt Alba het leuk dat je haar naam gebruikt om 25 jarigen te hosselen?
Ja dat wel, maar tijdens deze, tja hoe zal ik het noemen, geen idee, afijn, was je hier nog niet geweest volgens mij.quote:
ik was er wel, maar ik reageer niet continuquote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar tijdens deze, tja hoe zal ik het noemen, geen idee, afijn, was je hier nog niet geweest volgens mij.
Bijgelezen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat was mijn koosnaampje voor hem al.
Beetje druk ook ineens.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik was er wel, maar ik reageer niet continu
Wat is daar bijzonder aan dan? Dat is toch een mooie en lieve man?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:31 schreef mootie het volgende:
Anyway, Choco kan het op Niklas Edin. Dat is best bijzonder. Chapeau!
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:31 schreef mootie het volgende:
Anyway, Choco kan het op Niklas Edin. Dat is best bijzonder. Chapeau!
Dat zijn er wel meer ..quote:Op zondag 20 juli 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hoezo nou weer, is toch gewoon een mooie man.
Ik zag een patroontje.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat was mijn koosnaampje voor hem al.
Als dat onweer is. is het een bazenbui.quote:
Misschien schalt deze website door hun luidsprekers?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Als dat onweer is. is het een bazenbui.Maar volgens mij mijn bovenburen. Of toch onweer?
Alistairquote:Op zondag 20 juli 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hoezo nou weer, is toch gewoon een mooie man.
Edit zijn post met een glitterplaatje, dat zal hem leren!quote:Op zondag 20 juli 2014 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja al een klein halfuurtje aan het rommelen/flitsen nu.
[..]
Uh, oké
Daar heb ik stiekem al iets teveel waarschuwingen voor gekregenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Edit zijn post met een glitterplaatje, dat zal hem leren!
Shit ik was te laat met verbeteren, nu wordt ik weer vergeleken met een schuimpjequote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik streef naar het FOK! harmoniemodel.
Ik had ooit zulke bovenburen ,,,.. Dan hadden ze ruzie en leekt of er gebowlingballed werd door het hele huis heenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag een patroontje.
[..]
Als dat onweer is. is het een bazenbui.Maar volgens mij mijn bovenburen. Of toch onweer?
En ja, peace en lovequote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik streef naar het FOK! harmoniemodel.
wordt?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shit ik was te laat met verbeteren, nu wordt ik weer vergeleken met een schuimpje
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shit ik was te laat met verbeteren, nu wordt ik weer vergeleken met een schuimpje
Ik had het al extra warm gekregen van die J Alba plaatjes dus komt dit nu wel goed uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
rainymood.com is best een uitkomst op zo'n warme dag, voor mijn gevoel is het nu al kouder.
Wel terecht, als jij daar verantwoordelijk voor was.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een ban toen Gerard jolink optrad in utopio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van even een verfrissende douche of bui?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had het al extra warm gekregen van die J Alba plaatjes dus komt dit nu wel goed uit.
Kon je toch rustig kijken zonder te hoeven posten ..quote:Op zondag 20 juli 2014 02:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een ban toen Gerard jolink optrad in utopio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael, wat zijn gevoelens?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk is het iets van mastermovies.
Je kan niet echt goed tegen nieuwe mannen hier?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je je vriend in zijn kont plassen![]()
![]()
![]()
Volgens mij droom je nu dat je op FOK! post.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef isax het volgende:
[..]
het is bijna 3 uur snachts. waarscheinlijk lig ik gewoon te slapen
Uh, oké.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je je vriend in zijn kont plassen![]()
![]()
![]()
Die jongen doet wel een beetje raar inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan niet echt goed tegen nieuwe mannen hier?
Wil je erover praten.
Net als de rest hier iddquote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef isax het volgende:
[..]
het is bijna 3 uur snachts. waarscheinlijk lig ik gewoon te slapen
Eerst pics dan pratenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan niet echt goed tegen nieuwe mannen hier?
Wil je erover praten.
Michael je bent zo slecht in rijmen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees anders eens een boek
pannenkoek
denk het ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij droom je nu dat je op FOK! post.
Hij kan het niet helpen, alcohol en teveel mannen denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen doet wel een beetje raar inderdaad.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat was geen goede en ik sta al op fok dus hoef hier geen pic te plaatsen anders krijg ik weer te horen dat ik een aandachtshoerslet ben.
Waar dan? Ben jij ook al een fotomodel?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat was geen goede en ik sta al op fok dus hoef hier geen pic te plaatsen anders krijg ik weer te horen dat ik een aandachtshoerslet ben.
Fobo en nee man.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan? Ben jij ook al een fotomodel?
Rawr! Ik geloof wel dat je iets ouder bent dan ik.quote:
Uithuwelijken die handel.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rawr! Ik geloof wel dat je iets ouder bent dan ik.
Ik wil je eventueel wel voorstellen aan mijn vriend Drizzt als je nog vrijgezel bent.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rawr! Ik geloof wel dat je iets ouder bent dan ik.
Ik wil je eventueel wel voorstellen aan mijn vriend Drizzt als je nog vrijgezel bent.
vergeet niet dat mijn oud oud oud oud tante geraakt is door bliksemquote:Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt niet dichterbij te komen maar ik wacht nog even. Als een bui ga ik er in staan.
Ik ben 22, aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dank je denk ik.
Bijna 40![]()
![]()
![]()
Dat laatste weet ik momenteel even niet.
Hier is niets geweest en ik had dat ook gedaan, op mijn balkon, heerlijk regen met zulk weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt niet dichterbij te komen maar ik wacht nog even. Als een bui ga ik er in staan.
schilder je ook ?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben 22, aangenaam kennis te maken.
ik ga mij hier steeds ouder voelenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe nou voorzichtig, straks moeten de sjoeligans het zonder hun aanvoersters stellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wow, veels te jong inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze VBL mod René ook wel bekend als GGMM is 29, hopelijk wil je een uitzondering voor hem maken?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zijn de mannen van boven de 30
Ben je een kattenvrouw? Dan is Putin de man voor jou!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, en ik vind het een hele enge man.![]()
Die foto op dat paard staat in mijn geheugen gegrift.
Dan moet ie wel een Fokpik van 30 cm hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze VBL mod René ook wel bekend als GGMM is 29, hopelijk wil je een uitzondering voor hem maken?
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet ie wel een Fokpik van 30 cm hebben.
Ik ben wel een leeuw.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je een kattenvrouw? Dan is Putin de man voor jou!
[ afbeelding ]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet ie wel een Fokpik van 30 cm hebben.
Dat moet één woeste pener zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |