Start anders een petitie ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijn
Eigenlijk vind ik het ook een beetje apart, toen met dat nestje waar uit onze pup uit kwam waren er ook mensen die per se zo'n zwart-wit hondje wilden en geen bruin-wit. Ik snap dat nooit zo goed, waarschijnlijk past bruin-wit niet goed bij hun mobilair ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:04 schreef isax het volgende:
[..]
onze gordon is een reus want die is nog niet eens uitgegroeit en mega smal. ik vind red white niet zo. iers is kapot gefokt. dus ik hoop een rode gordon setter te scoren op een dag.
een engelse wil ik met tricolormaar eigenlijk maakt dat allemaal nooit zo uit.
Waarom volg je dan het meest oppervlakkige programma ooit op de voet? Omdat lot afzeiken hoog niveau is? Kom op zeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijn
Heb je een bepaalde tijd die je wil halen ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet wel maar ben over mijn dooie punt heen, komt straks wel weer.
Nee hoor, ik heb gewoon heel veel energie de laatste tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een bepaalde tijd die je wil halen ofzo?
Ik ook wel, maar ik heb niet echt een goed ritme. Komt ook door die hitte, dan heeft het pas laat zin om naar bed te gaan en dan slaap ik ook lang uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon heel veel energie de laatste tijd.
Wij kiezen nooit op kleurquote:Op zondag 20 juli 2014 04:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook een beetje apart, toen met dat nestje waar uit onze pup uit kwam waren er ook mensen die per se zo'n zwart-wit hondje wilden en geen bruin-wit. Ik snap dat nooit zo goed, waarschijnlijk past bruin-wit niet goed bij hun mobilair ofzo?
Klopt, klopt, klopt en klopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik heb niet echt een goed ritme. Komt ook door die hitte, dan heeft het pas laat zin om naar bed te gaan en dan slaap ik ook lang uit.
Wij ook niet, maar er zijn dus blijkbaar mensen die wel zo denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:17 schreef isax het volgende:
[..]
Wij kiezen nooit op kleur
Vind het belachelijk. De hond heeft er geen last van
Waarom verdedig jij je? Gewoon knalluhhhhh meidquote:Op zondag 20 juli 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit hier voornamelijk als afleiding van mijn eigen hersens.
Echte leven is al moeilijk genoeg en hier vind ik ontspanning.
Meestal dan.![]()
En dat ik hier veel zit wil niet zeggen dat ik niets doe.
En ik denk dat dat voor de meeste wel een beetje geld.
Verschillende mensen, verschillende meningen, verschillende gesprekken.
Helemaal top.
Je kunt dan toch proberen de plekken op te zoeken waar het minder oppervlakkig is? Soms is het hier minder oppervlakkig, maar meestal gaat het hier nergens over en dat is prima.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet als verdediging, ik leg een stukje van mezelf bloot.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:19 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij je? Gewoon knalluhhhhh meid
Dat zijn de soort mensen die hun hond wegbrengen als de hond teveel kapot maakt maar dat hoort er bij. Pups ze vreten nou eenmaal je schoenen opquote:Op zondag 20 juli 2014 04:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar er zijn dus blijkbaar mensen die wel zo denken.
Heb je wel eens risperdal geslikt?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef isax het volgende:
Ik kan nog wel keer psychoses uitleggen
Diepgaaaaaaang
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef isax het volgende:
Diepgaaaaaaang
Wij hadden vroeger een soort houten hobbelpaardje staan, dat was op ideale bijthoogte voor de hond, de hele oortjes waren afgeknaagd.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:21 schreef isax het volgende:
[..]
Dat zijn de soort mensen die hun hond wegbrengen als de hond teveel kapot maakt maar dat hoort er bij. Pups ze vreten nou eenmaal je schoenen op
Wij hadden een plant. Papa 10 jaar over gedaan. Nu is er niets meer van overquote:Op zondag 20 juli 2014 04:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een soort houten hobbelpaardje staan, dat was op ideale bijthoogte voor de hond, de hele oortjes waren afgeknaagd.
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:27 schreef isax het volgende:
[..]
Wij hadden een plant. Papa 10 jaar over gedaan. Nu is er niets meer van over
Mijn behang in de slaapkamer is redelijk zwaar beschadigd door oppaskatten. Ze hadden door dat ik echt wakker werd als ze de nagels in het behang zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:26 schreef ChocoFan het volgende:
Jonge katten geven dezelfde shit. Momenteel hebben ze ontdekt dat behang leuk is om je nagels in te zetten. En nu zijn ze als een stel idioten aan het heen en weer rennen en knallen overal tegenop.
Nu even niet want het is al laat en ik ga zo echt slapen maar ik heb daar grote interesse in: hoe is het mogelijk dat de één de werkelijkheid heel anders ervaart als de ander. Het is de werking van ons brein zowel in wat we geloven als wat we ervaren.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef isax het volgende:
Diepgaaaaaaang
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn behang in de slaapkamer is redelijk zwaar beschadigd door oppaskatten. Ze hadden door dat ik echt wakker werd als ze de nagels in het behang zetten.
Tja, ze waren wel fan van me. Ik gaf ze voedsel...quote:Op zondag 20 juli 2014 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Best wel erg maar toch ook wel grappig.
Dan vinden ze je tof ja...quote:Op zondag 20 juli 2014 04:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze waren wel fan van me. Ik gaf ze voedsel...
Dan hier maar hequote:Op zondag 20 juli 2014 04:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol cos je daar ook over? Ik raakte eens in minecraft streams/filmpje verzeild, vage shizzle
Klopt en als je het ze niet gelijk geeft en weer weg loopt dan proberen ze je ook nog te laten vallen door voor je voeten te gaan lopen... Lijken zo onschuldig die poesies.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, en dan doen ze afentoe of ze je lief vinden. Maar vooral: FOOD!!!!
Of door steeds langs te lopen en te miauwen vanaf een uur voor etenstijd en dan uiteindelijk je klauwen in mijn broek te zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als je het ze niet gelijk geeft en weer weg loopt dan proberen ze je ook nog te laten vallen door voor je voeten te gaan lopen... Lijken zo onschuldig die poesies.Cold hard killers gewoon.
Ja echt niet normaal wat ze daar allemaal gebouwd hebben blokje voor blokjequote:Op zondag 20 juli 2014 04:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan hier maar he![]()
Nee geen actieve cos van hier, hoewel daar op andere forums wel livereport threads van zijn.
Minecraft kan ook wel grappig zijn om te kijken idd
Tuurlijk wl! Is leuk! Heb je het nog eenss over iets anders dan dat wat vertrouwd isquote:
Allemaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu je het zegt: welk boek heb jij gelezen?
Of door op je armen of toetsenbord te gaan liggen voor aandacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Of door steeds langs te lopen en te miauwen vanaf een uur voor etenstijd en dan uiteindelijk je klauwen in mijn broek te zetten.
quote:
Meid ik lees ongeveer 200 boeken per jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wl! Is leuk! Heb je het nog eenss over iets anders dan dat wat vertrouwd is
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:38 schreef isax het volgende:
[..]
Meid ik lees ongeveer 200 boeken per jaar.
Er zijn ook wel toffe youtubers die minecraften. Maargoed, dat was vooral in de begintijd leuk, denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal wat ze daar allemaal gebouwd hebben blokje voor blokje
quote:
Dat hebben mijn kids ook jaren gedaan en zo heeft mijn dochter haar vriend ontmoet. Via haar broer, dus als ie zeikt over hem zeg ik, eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn ook wel toffe youtubers die minecraften. Maargoed, dat was vooral in de begintijd leuk, denk ik.
Haha, dus je zoon had een minecraftserver en daar heeft je dochter haar vriend ontmoet?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hebben mijn kids ook jaren gedaan en zo heeft mijn dochter haar vriend ontmoet. Via haar broer, dus als ie zeikt over hem zeg ik, eigen schuld dikke bult.
Jip.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dus je zoon had een minecraftserver en daar heeft je dochter haar vriend ontmoet?
Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:27 schreef isax het volgende:
[..]
Wij hadden een plant. Papa 10 jaar over gedaan. Nu is er niets meer van over
Ik kom bijna nooit in de zon maar vandaag ben ik weggeweest en tja, dat het dan weer 1 van de warmste dagen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op de warmste dag van het jaar in de zon zitten?
Slaap lekker.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.
Nu ga ik trouwens naar bed, tot ziens
Maar je dochter is nu geen gamer meer? Is minecraft nu weer uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip.![]()
En hij zat ook in de klas van mijn zoon, maar daardoor wel contact gekregen met elkaar.
Mijn dochter was vroeger ook een gamer en ik heb vaak hard moeten roepen dat ze nog te jong was voor sommige taal die de mannen uitriepen als ze ze weer eens versloeg.
Geen gamer meer en geen idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je dochter is nu geen gamer meer? Is minecraft nu weer uit?
Ik ben meestal wel een uur per dag buiten als het weer een beetje ok is. Maar vandaag ben ik wel uit de zon gebleven.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in de zon maar vandaag ben ik weggeweest en tja, dat het dan weer 1 van de warmste dagen is.
Erg verstandig.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel een uur per dag buiten als het weer een beetje ok is. Maar vandaag ben ik wel uit de zon gebleven.
Toen minecraft vrij nieuw was, heb ik wel eens op multiplayer servers rondgekeken en dat was vrij verontrustend.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:51 schreef Joezi het volgende:
Snap nooit dat die gamers helemaal verslaafd aan 1 spel raken, en dat online gedoe is helemaal vage shizzle. Ik deed alleen veel fifa online.
Kusje erop.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erg verstandig.![]()
Maar het was een leuke dag dus het boeit me niet alleen gaat het nu een beetje kriebelen. En ik krabte uiteraard en nu doet het pijn.
Ik speel een spel uit en hop naar de volgende, althans vroeger.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:51 schreef Joezi het volgende:
Snap nooit dat die gamers helemaal verslaafd aan 1 spel raken, en dat online gedoe is helemaal vage shizzle. Ik deed alleen veel fifa online.
Had het gedownload maar werkte niet. Maar echt niet normaal he, De minecraft wereld is groter dan de hele aardequote:Op zondag 20 juli 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen minecraft vrij nieuw was, heb ik wel eens op multiplayer servers rondgekeken en dat was vrij verontrustend.Echt enorme bouwwerken met allerlei verborgen tunnels etc.
Ik ben meestal helemaal niet gemotiveerd genoeg om een spel uit te spelen. Ik was ook meestal aan het prutsen met de grafische instellingen en als ik dan een beetje tevreden was, ging ik pitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik speel een spel uit en hop naar de volgende, althans vroeger.
Ik zou het bijna zeggen, zal ik het zeggen, ja ik zeg het, ik bedoel het wel goed en herken het alleen maar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben meestal helemaal niet gemotiveerd genoeg om een spel uit te spelen. Ik was ook meestal aan het prutsen met de grafische instellingen en als ik dan een beetje tevreden was, ging ik pitten.
Er is ook een gast naar het einde van de minecraftwereld aan het lopen op youtube. Die is volgens de berekeningen nog wel een paar jaar bezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had het gedownload maar werkte niet. Maar echt niet normaal he, De minecraft wereld is groter dan de hele aardeMaar snap t ook niet hoe ze het verzinnen: dat bij dat bij dat bij dat, en je hebt een achtbaankarretje?
Autist bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou het bijna zeggen, zal ik het zeggen, ja ik zeg het, ik bedoel het wel goed en herken het alleen maar.
Echt weer een man.![]()
Ik snapte er ook geen reet van maar die kinderen gingen als gekken met dat spel en maar uitleggen aan mij en ik maar ja knikken. Maar ik snapte er geen reet van en ook niet omdat het zo blokkig was, ja het is een mooi en ingewikkeld spel en ja het is grafisch mooi, maar blokkig hoort bij de jaren 80 games. Jip ik wordt ouder.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had het gedownload maar werkte niet. Maar echt niet normaal he, De minecraft wereld is groter dan de hele aardeMaar snap t ook niet hoe ze het verzinnen: dat bij dat bij dat bij dat, en je hebt een achtbaankarretje?
Ik hoop het niet, het blijft hier namelijk nog vreselijk warm buiten en er is geen onweer in zicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
Het gaat donderen hier, zou het dan eindelijk gaan afkoelen.
Hoeveel km/u kan ie?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook een gast naar het einde van de minecraftwereld aan het lopen op youtube. Die is volgens de berekeningen nog wel een paar jaar bezig.De wereld houdt ook niet echt op, maar dingen worden steeds raarder, totdat het echt niet meer speelbaar is.
Dat klopt dus niet helemaal, omdat de onnauwkeurigheid al veel eerder zo erg wordt, dat je niets meer kunt. Die regio wordt de farlands genoemd en daar is die gast naartoe aan het lopen met z'n wolf.quote:
Ik dacht dat het hier ook niet meer zou komen maar het is er toch, althans het komt dichterbij.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het blijft hier namelijk nog vreselijk warm buiten en er is geen onweer in zicht.
owja zie het, je kunt je er ook gewoon naar toe spawnen coördinaat X/Z 32,000,000quote:Op zondag 20 juli 2014 05:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet helemaal, omdat de onnauwkeurigheid al veel eerder zo erg wordt, dat je niets meer kunt. Die regio wordt de farlands genoemd en daar is die gast naartoe aan het lopen met z'n wolf.
Ik ben te bang voor onweer. Wacht ik ga het ff doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Grmbl, ik zou in mijn shirt op straat of balkon gaan staan.
quote:Op zondag 20 juli 2014 05:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben te bang voor onweer. Wacht ik ga het ff doen.
Nope, ik durfde niet. Ik vind onweer nog steeds eng en het knalde voordat ik buiten stond.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik durfde niet. Ik vind onweer nog steeds eng en het knalde voordat ik buiten stond.![]()
Maar het regent niet naar binnen dus de deur en het raam hoeven niet dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |