meissie toch, who cares? en condooms zijn sowieso klotequote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee? jammer. je mist wat.
condoom met aardbei of banaan smaak?
dus jij kiest aids?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
meissie toch, who cares? en condooms zijn sowieso klote
Met scharen hoeft dat toch niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee? jammer. je mist wat.
condoom met aardbei of banaan smaak?
is dat een engelse setter?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mijn hond
[ afbeelding ]
verkeerde conclusie my dearquote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef isax het volgende:
[..]
dus jij kiest aids?
dat is wel diepgang ja
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik al zoiezo een
dus ik kies hond!
Sorry: WEL GODVERDOMME, IK WIL GEEN BILLY GIFJES!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit soort taal hoef ik niet in mijn SC.
wij hebben een gordon. mijn ouders hadden een engelse die wereld kampioen was maar die is overleden toen ik een jaar was.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je bent een kenner.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem jullie 2 wel onder mn hoede en dan komt het allemaal wel goed
JUISTquote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sorry: WEL GODVERDOMME, IK WIL GEEN BILLY GIFJES!
Die is mooi.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mijn hond
[ afbeelding ]
Ik dacht amerikaans, weet niet zeker hoor. Zal wel op de site van de kennel staan http://www.kennelfanchon.com/ maar heb geen zin het uit te pluizen. Ik weet wel dat de mensen van die kennel met familieleden van onze hond naar zulke shows gaan, of ze ook wereldkampioen zijn dat weet ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben een gordon. mijn ouders hadden een engelse die wereld kampioen was maar die is overleden toen ik een jaar was.
engelse of amerikaanse lijn?![]()
nee grapje dat weten de meeste niet. mooie beesten
Echt heel leuk! Ik heb in lange tijd niet zo gelachenquote:
Weet je zeker waar je aan begint?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt heel leuk! Ik heb in lange tijd niet zo gelachen
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
Wesp gevangen in glas, nu ga ik m uitroken. Dat zal m leren!
Nee! Foei! Vangen en buiten zettenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
Wesp gevangen in glas, nu ga ik m uitroken. Dat zal m leren!
We hebben een wespen plaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee! Foei! Vangen en buiten zettenJe weet niet half wat voor een gevoel het geeft als je een ander levend wezen de vrijheid gunt
Als ze dood zijn kunnen ze niet prikken. Waterdicht plan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon naar buiten laten, is juist goede karma zodat ze je niet prikken.
Er zijn dit jaar juist bijzonder weinig wespen!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hebben een wespen plaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Egnie! Zolang die baby er niet op gaat liggen geneurt er nietsquote:
Als ze allemaal dood zijn is het niet erg nee. Gaat hem alleen niet worden nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze dood zijn kunnen ze niet prikken. Waterdicht plan.
FC Hollywood.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Joezi het volgende:
Maar goed, omdat ie een Vitesse shirtje aan heeft, zal ik m een snelle dood geven.
engelse zijn leuk. onze hond is heel beroemt in die wereld nog steeds.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht amerikaans, weet niet zeker hoor. Zal wel op de site van de kennel staan http://www.kennelfanchon.com/ maar heb geen zin het uit te pluizen. Ik weet wel dat de mensen van die kennel met familieleden van onze hond naar zulke shows gaan, of ze ook wereldkampioen zijn dat weet ik niet.
Dit is trouwens al onze derde Engelse setter
Alsof ze elkaar appen dat ik z'n vriendjes heb vermoord.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ze allemaal dood zijn is het niet erg nee. Gaat hem alleen niet worden nog.
We hebben een mensenplaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hebben een wespen plaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Begin jij?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We hebben een mensenplaag, us ze mogen legaal uitgeroeid worden
Dat doen ze echt wel jonguhquote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof ze elkaar appen dat ik z'n vriendjes heb vermoord.
Waar is jouw Uzi?quote:
geef jij jezelf vrijwillig op?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We hebben een mensenplaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Oppervlakkigquote:
Ik zou minstens voor een massa sterilisatie zijn, om te beginnen in alle geloofsgemeenschappenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We hebben een mensenplaag, dus ze mogen legaal uitgeroeid worden
Ik zou ook wel meerdere honden willen hebben alhoewel ik op dit moment makkelijk praten heb aangezien ik meestal niet thuis ben omdat ik studeer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef isax het volgende:
[..]
engelse zijn leuk. onze hond is heel beroemt in die wereld nog steeds.
was een bijzonder mooi beestje. ik zal morgen even foto zoeken.
die blonde vrouw ken ik![]()
die kwam ik keer tegen op zo'n show.
wij hebben heel veel honden gehad.
engelse setter daarna bearded collie, toen een bruine lab, toen een witte lab toen de bearded overleed. toen kwam er nog ergens een chihuahua bij die van mij is. toen de bruine lab overleed hebben we dus een gordon er weer bij genomen. (die hebben mijn ouders ook al 1 gehad)
beetje gekkenhuis hier met al die honden![]()
onze gordon was vandaag weer weg gelopen omdat hij een eend zag
Als het moet uh ik weet het niet. Maar wij beslissen heel makkelijk over het leven van andere soorten omdat het een "plaag" zou zijn. Lekker makkelijk als je zelf een plaag bentquote:
Go Ferngully on yo ass.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als het moet uh ik weet het niet. Maar wij beslissen heel makkelijk over het leven van andere soorten omdat het een "plaag" zou zijn. Lekker makkelijk als je zelf een plaag bent
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou minstens voor een massa sterilisatie zijn, om te beginnen in alle geloofsgemeenschappen
ik heb geen idee waar je het over hebt maar het is vast heel grappigquote:
ik heb er zelf ook geen in amsterdam, waar ik woon, vind ik zielig.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel meerdere honden willen hebben alhoewel ik op dit moment makkelijk praten heb aangezien ik meestal niet thuis ben omdat ik studeer.
Zoveel verschillende rassen hebben wij dus niet gehad, altijd engelse setters. Wel verschillende kleuren, de eerste was bruin-wit, de tweede zwart-wit en deze weer bruin-wit.
Ik bekijk nu even de foto's van het nestje
http://www.kennelfanchon.com/puppies-july-2011-part-i.html
maar het lukt me niet met zekerheid vast te stellen welke van die hondjes nou precies de onze is, ze lijken daar nog allemaal enorm op elkaar.
Ja dat wel, het is geen vrije keuze het is een ingeplante hersenziekte, kun je weinig aan doen toch.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?
Kom op, je kan vast wel beter dan dit. Je hebt ook niks beters te doen, dus doe eens je best.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt maar het is vast heel grappig
dit heeft niets met utopia te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?
Het huis van mijn ouders is ook maar gewoon een huis in een nieuwbouwwijk, ook niet echt ruimte voor nog een tweede hondquote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er zelf ook geen in amsterdam, waar ik woon, vind ik zielig.
want jachthonden zijn toch echt mijn ding. stook wel altijd mijn ouders op voor nog een hond.
wat een snoesjes![]()
dit was de onze toen die klein was:
https://picasaweb.google.(...)tjeAzoraCedric201302
reutje groen is onze pup. maar daar lijkt hij dus niets meer op. beest is al 29 kilo
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom op, je kan vast wel beter dan dit. Je hebt ook niks beters te doen, dus doe eens je best.
Waar maak je je allemaal druk om dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Niks beters te doen maar geen idee wat "Go Ferngully on yo ass" betekent. Is het belangrijk dan? In het licht van ons (in verhouding) korte leven hier op aarde heb ik dat gemist
Shit!
onze gordon is een reus want die is nog niet eens uitgegroeit en mega smal. ik vind red white niet zo. iers is kapot gefokt. dus ik hoop een rode gordon setter te scoren op een dag.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het huis van mijn ouders is ook maar gewoon een huis in een nieuwbouwwijk, ook niet echt ruimte voor nog een tweede hond
Haha wel handig met die kleurtjesIk vind alle setters mooi, maar zoals je begrijpt word ik van de engelse setter het meest sentimenteel. Onze hond is ook aardig opgegroeid, maar is toch wel redelijk slank, ik weet het exacte gewicht niet, ik dacht rond de 25 kg.
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijnquote:
Slaap lekker drama queen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef chufi het volgende:
Ok dames .. Ik maak er een eind aan bij deze .... EIND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |