quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Nu verwar je GGMM met Lange_Lans.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weerquote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je krijgt de verkeerde indruk van VladiGod, hij is juist heel zorgzaam.
[ afbeelding ]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weer
Niet zo doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is een goed onderwerp volgens jou?
Liever alleen die borstkas dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.
[ afbeelding ]
gore sletquote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ssst, ik doe mee met de andere uit deze SC, dat is normaal hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je wil dat er nieuwe mensen blijven moet je wat minder zeuren.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een actieve wesp (weps voor sommigen) in de kamer![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook overdreven, voor je het weet is ze erg hygiënisch.quote:
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.
Je moet gewoon altijd voor je mening uitkomen, want mensen met een mening die heb je niet zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, ik doe mee met de andere uit deze SC, dat is normaal hier.
Ik durf niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd voor je mening uitkomen, want mensen met een mening die heb je niet zoveel.
Inhoud ipv oppervlakkigheidquote:
Ik heb het volste vertrouwen dat je zolang je jezelf blijft en je niets aantrekt van het keurslijf van de SC je jezelf het beste kunt ontplooien.quote:
Kijkertje he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben een keer in mijn bil gestoken door een wesp.
Maar jij wint weer.![]()
dansen ?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen dat je zolang je jezelf blijft en je niets aantrekt van het keurslijf van de SC je jezelf het beste kunt ontplooien.
Deze post in het kader van de inhoudelijke reacties.
Ik heb nergens gezegd dat je dom lijkt hoor. En zelfs al zou ik dat zeggen kan ik daar na een paar uurtjes met je posten nauwelijks over oordelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.
Sloten weet ik ook alles van.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.
Tijd voor een zwarte piet discussie.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef isax het volgende:
zit die kijkertje nou te lurke zo dat ze de sc kan afzeiken?
*Ik wordquote:
Ik dacht dat jij Alba zo adoreerde.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mn excuses ..
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.
Denk het ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.
Ik heb het ook niet over jou. En dom noemen ze me ook niet maar ze geven me wel die indruk. En toch vind ik ze lief. Hoe lelijk ze ook doen tegen me.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dom lijkt hoor. En zelfs al zou ik dat zeggen kan ik daar na een paar uurtjes met je posten nauwelijks over oordelen.
Ze pakken al onze banen af!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zwarte pieten moeten terug naar hun eigen land!!
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sloten weet ik ook alles van.
Ik ben wel een keer in de brandnetels gevallen. Mijn handen waren er het ergste aan toe.
Ja ja denk dan ook eens na voordat je iets plaatst.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mn excuses ..
Ik ben ook wel eens in een brandnetelveld gevallen. Ik ben toen in bad gegooid met azijn. Ik herinner me vooral nog dat ik toen verschrikkelijk naar azijn rook en dat ik rood was en overal enorme bulten had.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.
ik ging toch maar weer met zijwieltjes verder![]()
wij hadden dan ook van die MEGA brede sloten over het algemeen.
meeste zijn nu weg.
Oh echt wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef isax het volgende:
zit die kijkertje nou te lurke zo dat ze de sc kan afzeiken?
ja hey wil je nou neuken of niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]tuurlijk, ik blijf me verbazen waar mensen zich mee bezig kunnen houden
Lijkt je het erg om dom te zijn dan? Ik zou willen dat ik dom was, ik word gek van mijn intelligentie.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fietsen was ik niet goed in maar deed ik heel vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.
ik ging toch maar weer met zijwieltjes verder![]()
wij hadden dan ook van die MEGA brede sloten over het algemeen.
meeste zijn nu weg.
I feel your pain, bro.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt je het erg om dom te zijn dan? Ik zou willen dat ik dom was, ik word gek van mijn intelligentie.
Waarschijnlijk kunnen minder intelligente mensen minder goed uitleggen hoe gek ze worden van hun domheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt je het erg om dom te zijn dan? Ik zou willen dat ik dom was, ik word gek van mijn intelligentie.
quote:
Ik ook, alleen maak ik me er niet meer druk om maar doe gewoon mee, is ook best leuk hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]tuurlijk, ik blijf me verbazen waar mensen zich mee bezig kunnen houden
nee? jammer. je mist wat.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]ik heb geen idee
met jou? Nog niet nee
Ik neem jullie 2 wel onder mn hoede en dan komt het allemaal wel goedquote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fietsen was ik niet goed in maar deed ik heel vaak.
Ik kwam vaak onder het bloed thuis.![]()
Jij bent gewoon mijn kleine zusje.
ik neem gewoon de tram.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem jullie 2 wel onder mn hoede en dan komt het allemaal wel goed
Nee absoluut niet, ik zou dat ook graag willen, of een uitknop. Maar het is wel een gevoelig puntje bij mij, dat geef ik gerust toe. Ik vind dom gewoon een kut woord want iedereen heeft wel iets waar je veel verstand van kan hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |