SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Colinda ligt helemaal tegen de muur aan, omgedraaid, haar voeten naast het hoofd van Lotquote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb het nu gezien. Dacht dat dat Colinda was.
Als je naar het haar kijkt, is het net of dat lichter is in het midden. Daarom herkende ik haar niet. Haar dikke kont wordt gecamoufleerd door haar deken. (is ook camouflagekleur he?)quote:
Ja, ik hoopte nog een betere cap van haar te kunnen maken maar ze ligt erg stil, doet ze anders nooitquote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Als je naar het haar kijkt, is het net of dat lichter is in het midden. Daarom herkende ik haar niet. Haar dikke kont wordt gecamoufleerd door haar deken. (is ook camouflagekleur he?)
Wow. Ja, 3400 en in 1 keer geluktquote:
Meestal ligt zij toch op haar rug? En? zijn jullie er al achter, waarom Marije tussen de liefjes in ligt?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte nog een betere cap van haar te kunnen maken maar ze ligt erg stil, doet ze anders nooit
hebben ze daar geen koeien dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef spapaars het volgende:
Het spel is nieuw, en de volgende uitzending daarover meer
[ afbeelding ]
Dat wilde Lot, anders leek het zo dat ze iets met elkaar hadden als ze direct naast elkaar lagenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Meestal ligt zij toch op haar rug? En? zijn jullie er al achter, waarom Marije tussen de liefjes in ligt?
Op haar rug? Volgens mij danst ze haar hele bed door als ze de kans krijgt.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Meestal ligt zij toch op haar rug? En? zijn jullie er al achter, waarom Marije tussen de liefjes in ligt?
Haha. Ga je niet menen? Ze bedoelt, dat ze steeds banger wordt voor haar eigen gevoelens.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat wilde Lot, anders leek het zo dat ze iets met elkaar hadden als ze direct naast elkaar lagen
Seppuku (切腹) is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.quote:
maar dit spel heeft Gio echt niet bedacht hoor want ik dacht dat ik die ook wel nog es gezien had in Survivor (amerikaanse expeditie robinson)quote:
Ivanquote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Haha. Ga je niet menen? Ze bedoelt, dat ze steeds banger wordt voor haar eigen gevoelens.
En by the way? Wie loopt er toch nog steeds rond daar? Ik hoor iemand lopen, maar zie niemand.
Harakiri is er toch ook zo 1? Een zwaard rechtop zetten en jezelf daar in laten vallen?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Seppuku (切腹) is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.
Seppuku had tot doel om schande en verlies van eer te voorkomen. Het idee erachter is dat door het opensnijden van de buik het slachtoffer zich volledig bloot geeft. Volgens Japanse traditie zit de ziel van een persoon in diens onderbuik (hara).
Kijk, jij kan googlen. Brohug!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Seppuku (切腹) is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.
Seppuku had tot doel om schande en verlies van eer te voorkomen. Het idee erachter is dat door het opensnijden van de buik het slachtoffer zich volledig bloot geeft. Volgens Japanse traditie zit de ziel van een persoon in diens onderbuik (hara).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |