SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben een keer in mijn bil gestoken door een wesp.
Maar jij wint weer.![]()
dansen ?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen dat je zolang je jezelf blijft en je niets aantrekt van het keurslijf van de SC je jezelf het beste kunt ontplooien.
Deze post in het kader van de inhoudelijke reacties.
Ik heb nergens gezegd dat je dom lijkt hoor. En zelfs al zou ik dat zeggen kan ik daar na een paar uurtjes met je posten nauwelijks over oordelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.
Sloten weet ik ook alles van.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik woonde dan ook op het platte land met overal sloten.
Tijd voor een zwarte piet discussie.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef isax het volgende:
zit die kijkertje nou te lurke zo dat ze de sc kan afzeiken?
*Ik wordquote:
Ik dacht dat jij Alba zo adoreerde.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mn excuses ..
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontplooi me prima en zie dit ook als een goede leerschool voor sommige dingen alleen ben ik gewoon vaak te lief en dan lijk je schijnbaar dom. Zeker als ik dan ook nog bepaalde foutjes maak. En dat vind ik dan niet zo vaak lief, maar dat geeft niet. Als ik zelf maar weet hoe ik ben.
Denk het ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt prima over hoor. Denk dat er niemand is die denkt dat je dom bent.
Ik heb het ook niet over jou. En dom noemen ze me ook niet maar ze geven me wel die indruk. En toch vind ik ze lief. Hoe lelijk ze ook doen tegen me.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dom lijkt hoor. En zelfs al zou ik dat zeggen kan ik daar na een paar uurtjes met je posten nauwelijks over oordelen.
Ze pakken al onze banen af!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zwarte pieten moeten terug naar hun eigen land!!
ik ben de sloot met brandnetels in gefietst.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sloten weet ik ook alles van.
Ik ben wel een keer in de brandnetels gevallen. Mijn handen waren er het ergste aan toe.
Ja ja denk dan ook eens na voordat je iets plaatst.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mn excuses ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |