quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Nu verwar je GGMM met Lange_Lans.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weerquote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je krijgt de verkeerde indruk van VladiGod, hij is juist heel zorgzaam.
[ afbeelding ]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weer
Niet zo doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is een goed onderwerp volgens jou?
Liever alleen die borstkas dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.
[ afbeelding ]
gore sletquote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |