Je heb gelijkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Je druk maken om dt fouten om 4 uur 's ochtends op zondag
Oost Oekraïne schijnt economisch helemaal niets waard te zijn en daarom is er geen steun in Rusland om het te annexeren, tenminste, dat werd beweerd in nieuwsuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Grote hap uit Oekraïne is volgens mij wel aardig wat waard.
iddquote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef Xan21 het volgende:
Ja want die TWA800 is ook uit de lucht geschoten
En dan zelf taalfouten maken in je andere posts.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al de gekste dt-fouten gezien in dit topic. De strijd is allang verloren, vrees ik. Dáár zou Putin eens wat aan moeten doen.
Op CNN? Lekker gekleurd dus.quote:
wel eens van dislectie gehoordquote:Op zondag 20 juli 2014 04:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"seprertitsen" of wat je er ook van maakte.
Het is natuurlijk vervelend je eigen domheid in de spiegel te zien die ik je voorhoud.
Dyslectie welquote:Op zondag 20 juli 2014 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel eens van dislectie gehoord
mr perfect??
Op hem ingaan is ook wel behoorlijk beschamend b_engeltjequote:Op zondag 20 juli 2014 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mr perfect??
Separer (fr) = scheiden, dus je hebt separisten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"seprertitsen" of wat je er ook van maakte.
Het is natuurlijk vervelend je eigen domheid in de spiegel te zien die ik je voorhoud.
Ik denk dat dit enkel meer overtuigend zal werken om juist wél voor die 'wanstaltige' EU te gaan, ondanks dat ditzelfde apparaat ook een groot deel verantwoordelijkheid draagt voor het ontstaan van deze situatie. Probleem (boeman) is al gecreëerd en de oplossing (geredeneerd vanuit angst en 'wij vs zij) is om de vereniging van de staten te versnellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:59 schreef El_Matador het volgende:
Het zou hopelijk die gekke politici eens ervan overtuigen:
- niet voor die wanstaltige EU te gaan, maar zelfstandigheid en zelfvoorzienendheid aan te leren
- schaliegas aan te boren (schoner dan kolen)
- alternatieve verwarmingsmiddelen dan "makkelijk" Russisch gas te laten ontwikkelen
Oh echt?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:03 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
En dan zelf taalfouten maken in je andere posts.
godverdomme een van de grootste steenkool- en schaliegasgebieden van Europa. Naast de graanschuur van de Sovjet-Unie, hell, dat kan je zelfs op die foto's zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Oost Oekraïne schijnt economisch helemaal niets waard te zijn [...] tenminste, dat werd beweerd in nieuwsuur.
Invloed op grond is macht - of minder macht bij de ander (EU) is ook meer macht voor je eigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
Oost Oekraïne schijnt economisch helemaal niets waard te zijn en daarom is er geen steun in Rusland om het te annexeren, tenminste, dat werd beweerd in nieuwsuur.
Als dat zo is dan wil ik mijn excuses maken voor het verbeteren van jouw schrijven.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mr perfect??
Nou, daar heb je het dan, Mata... Blokker geeft hen een mes zodat ze met dat mes (gas/land/macht/invloed) kunnen terug betalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:04 schreef El_Matador het volgende:
godverdomme een van de grootste steenkool- en schaliegasgebieden van Europa. Naast de graanschuur van de Sovjet-Unie, hell, dat kan je zelfs op die foto's zien.
nou jah beschamend, wijzer zou zijn negeren mee eens, maar soms is het menselijk te reageren als je naam wordt genoemdquote:Op zondag 20 juli 2014 04:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Op hem ingaan is ook wel behoorlijk beschamend b_engeltjelagaanjoh
Zijn al die mensen nu al weg dan btw?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Strani het volgende:
Zojuist op Facebook nadat ik reageerde op een artikel van nu.nl (ik wond me er over op dat de lijken niet eens een beetje geordend neergelegd werden in die vrachtwagen), iemand die blijkbaar vond dat ik hypocriet bezig was omdat dit overal ter wereld gebeurt.
Nou vond ik niet dat die vrouw genoeg van mij wist om dat te concluderen maar de stelling is niet geheel onterecht. Vinden we dit erger omdat het Nederlanders zijn?
Mata, zit je nou alweer te stoken?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou jah beschamend, wijzer zou zijn negeren mee eens, maar soms is het menselijk te reageren als je naam wordt genoemd
Ik geloof niet dat het zo werkt, maar zowel, dan is toch nog steeds degene die op een burgervliegtuig vuurt, fout, toch niet degene die dat wapentuig -al dan niet gratiesj- regelt?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou, daar heb je het dan, Mata... Blokker geeft hen een mes zodat ze met dat mes (gas/land/macht/invloed) kunnen terug betalen.
Tuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Strani het volgende:
Vinden we dit erger omdat het Nederlanders zijn?
Ik vind het erg omdat het nu wel héél dichtbij komt (true story)quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Strani het volgende:
Zojuist op Facebook nadat ik reageerde op een artikel van nu.nl (ik wond me er over op dat de lijken niet eens een beetje geordend neergelegd werden in die vrachtwagen), iemand die blijkbaar vond dat ik hypocriet bezig was omdat dit overal ter wereld gebeurt.
Nou vond ik niet dat die vrouw genoeg van mij wist om dat te concluderen maar de stelling is niet geheel onterecht. Vinden we dit erger omdat het Nederlanders zijn?
Dat mens is te dom om te poepen of heeft het empatisch vermogen van een psychopaat of autist.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Strani het volgende:
Da's een goede vraag met geen sluitend antwoord. Verantwoordelijkheid is een lastig concept.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik geloof niet dat het zo werkt, maar zowel, dan is toch nog steeds degene die op een burgervliegtuig vuurt, fout, toch niet degene die dat wapentuig -al dan niet gratiesj- regelt?
Beiden uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo werkt, maar zowel, dan is toch nog steeds degene die op een burgervliegtuig vuurt, fout, toch niet degene die dat wapentuig -al dan niet gratiesj- regelt?
Dat is misschien voor de hand liggend ja, maar is dat terecht? Of in dit specifieke geval: Is het terecht dat ik mij bijvoorbeeld meer zorgen maak over hoe Nederlandse lijken in het buitenland behandeld worden, puur omdat ik weet dat het in Nederland zelf veel netter zou gebeuren?quote:
Ik kan best met domme mensen omgaan, maar niet als ze zichzelf presenteren als waren ze de hoofddocent van Einstein zelf.quote:
Dat is waar. Bekenden, in jouw geval?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:09 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Ik vind het erg omdat het nu wel héél dichtbij komt (true story)
En dat is ook waar, waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat mens is te dom om te poepen of heeft het empatisch vermogen van een psychopaat of autist.
Ik denk dat je opvolging na ',omdat..', niet klopt. Ik denk dat je meer zorgen maakt om Nederlandse lijken omdat je meer verbonden voelt met die lijken én een Nederlandse standaard hanteert vwb de afhandeling van lijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:10 schreef Strani het volgende:
Dat is misschien voor de hand liggend ja, maar is dat terecht? Of in dit specifieke geval: Is het terecht dat ik mij bijvoorbeeld meer zorgen maak over hoe Nederlandse lijken in het buitenland behandeld worden, puur omdat ik weet dat het in Nederland zelf veel netter zou gebeuren?
Ik zou het net zo erg vinden als het een ander land gebeurde. Er zijn 298 mensen vermoord en daar moet een sanctie op staan. Omdat Nederland het grootste slachtoffer is, vind ik dat juist Nederland wat initiatief moet tonen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Strani het volgende:
Ja precies, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat je opvolging na ',omdat..', niet klopt. Ik denk dat je meer zorgen maakt om Nederlandse lijken omdat je meer verbonden voelt met die lijken én een Nederlandse standaard hanteert vwb de afhandeling van lijken.
ik.vind alles daar respectloos er aan toe gaan...quote:Op zondag 20 juli 2014 04:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik reageerde alleen op de foto van bodybags in een vrachtwagen.
Er zijn honderden wetenschappelijke artikelen geschreven over waarom we dat erger vinden, een ieder die nog steeds met dat soort argumenten komt aanzetten is onwaarschijnlijk dom en wereldvreemd.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Strani het volgende:
Ik heb het even teruggezocht. Hubert Smeets zei dat het gebied dat door de rebellen gecontroleerd wordt er economisch slecht aan toe is.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
godverdomme een van de grootste steenkool- en schaliegasgebieden van Europa. Naast de graanschuur van de Sovjet-Unie, hell, dat kan je zelfs op die foto's zien.
"Nieuwsuur", welke producent is dat? NOS??
Dan ben jij een geavanceerde wereldburger. Ik geef toe dat het mij meer raakt omdat het Nederlanders zijn en een deel van mij maakt zich daar lichte zorgen om.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik zou het net zo erg vinden als het een ander land gebeurde. Er zijn 298 mensen vermoord en daar moet een sanctie op staan. Omdat Nederland het grootste slachtoffer is, vind ik dat juist Nederland wat initiatief moet tonen.
Als er 193 doden uit Duitsland waren geweest dan was de situatie anders geweest.
Jammer dat er nog zo een onderscheid wordt gemaakt tussen (west)Europese landen. Als we in dezen niet volledig samen kunnen staan dan zal de EU niets dan een farce blijken te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik zou het net zo erg vinden als het een ander land gebeurde. Er zijn 298 mensen vermoord en daar moet een sanctie op staan. Omdat Nederland het grootste slachtoffer is, vind ik dat juist Nederland wat initiatief moet tonen.
Als er 193 doden uit Duitsland waren geweest dan was de situatie anders geweest.
Misschien moet ik mezelf ook maar eens gaan verdiepen in die artikelenquote:Op zondag 20 juli 2014 04:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn honderden wetenschappelijke artikelen geschreven over waarom we dat erger vinden, een ieder die nog steeds met dat soort argumenten komt aanzetten is onwaarschijnlijk dom en wereldvreemd.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jammer dat er nog zo een onderscheid wordt gemaakt tussen (west)Europese landen. Als we in dezen niet volledig samen kunnen staan dan zal de EU niets dan een farce blijken te zijn.
ik dacht dat ze doelde op de indrukken /emoties die rampen op je kunnen hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 04:12 schreef Clashy het volgende:
[..]
dat telt niet, immers zijn de -meeste- slachtoffers geen westerlingen.
Het had mij meer gedaan als er bekenden tussen zaten natuurlijk, maar dan qua verdriet, niet qua boosheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben jij een geavanceerde wereldburger. Ik geef toe dat het mij meer raakt omdat het Nederlanders zijn en een deel van mij maakt zich daar lichte zorgen om.
Is het niet vreemd dat zelfs jij en ik daar last van hebben terwijl we toch in meerdere landen gewoond hebben? Hoewel ik wel moet zeggen dat de aanslagen van Madrid me ook erg raakten.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:15 schreef El_Matador het volgende:
De feiten veranderen niet met een andere nationaliteit. Maar als er Nederlanders omkomen grijpt dat bij een Nederlander toch net ff wat sterker aan dan als een stel Oegandezen uit de lucht geknald worden.
Alleen Japie77 kan met die volstrekt normale logica (die in andere landen nog veel harder geldt, tot zelfs het benadrukken in Britse media dat er "Newcastle Unitedfans aan boord waren"; over irrelevant gesproken) niet leven, maar die bleek dan ook geband te zijn voor zijn gezuig hier.
Eens, dat is nu het belangrijkst.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Het had mij meer gedaan als er bekenden tussen zaten natuurlijk, maar dan qua verdriet, niet qua boosheid.
Ik hoop ook echt dat Rutte het niet bij woorden laat als er morgen geen verandering is op de crashsite.
Het gaat in dit geval niet eens om een schuldige aan te wijzen, dat wordt allemaal nog wel uitgezocht. Hoe dan ook.
Maar laat in godsnaam de lijken geborgen worden en opgestuurd naar de nabestaanden, want weten dat je familielid of vriend al 48 uur weg ligt te rotten is ondraaglijk.
is het niet ook persoonlijk, de een trek dingen zich meer aan dan een anderquote:Op zondag 20 juli 2014 04:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn honderden wetenschappelijke artikelen geschreven over waarom we dat erger vinden, een ieder die nog steeds met dat soort argumenten komt aanzetten is onwaarschijnlijk dom en wereldvreemd.
Het is voor mij een mix van wat jij zegt, en het mentale plaatje van hoe die mensen aan hun eind zijn gekomen. Ik denk dat iedereen die regelmatig vliegt, zich die voorstelling wel maakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is het niet ook persoonlijk, de een trek dingen zich meer aan dan een ander
ik ken niemand bij deze vlucht, ook niemand bij de tsunami, en ook niet bij 9/11toch trek ik het me aan wel niet in de mate als de werkelijke nabestaande
*maar het zal je kind , broer , zus, oom ,tante enz maar zijn*
je vergeet de factor, opkomen voor een zwakkere groepquote:Op zondag 20 juli 2014 04:19 schreef LelijKnap het volgende:
Dit is bijvoorbeeld ook erg tekenend. Verbinding (empathie) kan wel of niet aanwezig zijn door een heel scala aan diverse factoren. Uiterlijk, nationalisme, (fysieke) nabijheid, ideologieën (gedeelde normen en waarden), religie, tijdsbestek (historisch evenement tov recente gebeurtenis), vorm van de gebeurtenis, et cetera.
Medelijden kan inderdaad ook een factor zijn. Maar in het voorbeeldfilmpje wat ik gaf zijn er nog veel meer factoren aanwezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
je vergeet de factor, opkomen voor een zwakkere groep
gelukkig geen vrienden van mij maar via facebook bleek ik wel enkelen via via te kennenquote:
Logisch. Heel confronterend.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:27 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
gelukkig geen vrienden van mij maar via facebook bleek ik wel enkelen via via te kennen
dit in combinatie met alle foto's & filmpjes die gelekt worden heeft het toch wel impact.
Ik waardeer jouw reflectieve geest en hang naar een moreel gebalanceerd oordeel, stemt tot nadenken.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat zelfs jij en ik daar last van hebben terwijl we toch in meerdere landen gewoond hebben? Hoewel ik wel moet zeggen dat de aanslagen van Madrid me ook erg raakten.
Tja ik ben toevallig bekend met één van de slachtoffers. Een vader van twee meisjes, waarvan er een bij mij in de klas op de basisschool zat. Beide nu volwassen met kinderen. De vader had een nieuwe vrouw en twee jonge kinderen. Alle vier zaten in het vliegtuig. Op facebook zie je van die twee meisjes dan de kinderen, die hun opa kwijt zijn, zij hun vader. Lachend en trots op de foto, nog niet wetend welk onheil hen te deel zal vallen. Heb ze al meer dan 20 jaar niet gezien of gesproken. Maar het maakt het menselijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is het niet ook persoonlijk, de een trek dingen zich meer aan dan een ander
ik ken niemand bij deze vlucht, ook niemand bij de tsunami, en ook niet bij 9/11toch trek ik het me aan wel niet in de mate als de werkelijke nabestaande
*maar het zal je kind , broer , zus, oom ,tante enz maar zijn*
Dat is waar. Zelfde geldt een beetje voor de Air France-crash. Dat hakte er bij mij ook aardig in.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw reflectieve geest en hang naar een moreel gebalanceerd oordeel, stemt tot nadenken.
Maar nee, ik blijf Nederlander. Madrid raakte me ook heel erg, met name omdat ik er gewoond heb en vrienden van vrienden zijn omgekomen toen.
Nog iets wat in dit geval (en ook die MH370) meehelpt; het is een "unieke" ramp (TWA800 en dat Iraanse vliegtuig zijn de enige andere incidenten die ik zo even uit het warme hoofd -al schijnt het hier minder warm te zijn dan nu in Nederland- kan opnoemen).
Uniek in de zin van?quote:]Op zondag 20 juli 2014 04:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw reflectieve geest en hang naar een moreel gebalanceerd oordeel, stemt tot nadenken.
Maar nee, ik blijf Nederlander. Madrid raakte me ook heel erg, met name omdat ik er gewoond heb en vrienden van vrienden zijn omgekomen toen.
Nog iets wat in dit geval (en ook die MH370) meehelpt; het is een "unieke" ramp (TWA800 en dat Iraanse vliegtuig zijn de enige andere incidenten die ik zo even uit het warme hoofd -al schijnt het hier minder warm te zijn dan nu in Nederland- kan opnoemen).
Die soortgelijkig was aan de mh370?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Zelfde geldt een beetje voor de Air France-crash. Dat hakte er bij mij ook aardig in.
Wat voor vak geeft Rutte?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tja ik ben toevallig bekend met één van de slachtoffers. Een vader van twee meisjes, waarvan er een bij mij in de klas op de basisschool zat. Beide nu volwassen met kinderen. De vader had een nieuwe vrouw en twee jonge kinderen. Alle vier zaten in het vliegtuig. Op facebook zie je van die twee meisjes dan de kinderen, die hun opa kwijt zijn, zij hun vader. Lachend en trots op de foto, nog niet wetend welk onheil hen te deel zal vallen. Heb ze al meer dan 20 jaar niet gezien of gesproken. Maar het maakt het menselijk.
Rutte geeft les op het Johan de witte college, niet ver vandaar ligt het Segbroek college, daar is een van de leerlingen omgekomen bij deze aanslag.
Wat je ook van Rutte mag vinden, iedere week staat hij voor een klas, en hij ziet de zelfde beelden als wij hebben gezien. Mensen die onrespectvol omgaan met de spullen van overleden mensen. Leerlingen zoals hij die iedere week ziet, dan kan je ook begrijpen waarom hij zo pissig was in zijn bewoordingen. Ook voor hem komt het "dichtbij".
Massamoord op 298 onschuldigen die geen partij zijn in een militair conflict (Iran-Irak) of oefening (vermoedelijk TWA800).quote:
Op dat moment niet want MH370 was nog niet gecrashed, maar crashes vanuit cruising altitude zijn sowieso vrij zeldzaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die soortgelijkig was aan de mh370?
Kun je wel zitten te jammeren dat je dyslectie hebt, maar wij moeten die klotekul allemaal lezen, denk je dat wij dat leuk vinden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mr perfect??
Oh, ja zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Massamoord op 298 onschuldigen die geen partij zijn in een militair conflict (Iran-Irak) of oefening (vermoedelijk TWA800).
Zat een zoontje (7) van een collega (die ik verder niet kende trouwens) aan boord.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Zelfde geldt een beetje voor de Air France-crash. Dat hakte er bij mij ook aardig in.
Nee maar je hebt het toch over diegene die midden in de zee was neergestort nadat de piloten foute informatie verkregen van hun apparatuur doordat er iets bevroren was dat die info correct moet weergeven?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Op dat moment niet want MH370 was nog niet gecrashed, maar crashes vanuit cruising altitude zijn sowieso vrij zeldzaam.
Ik kon het me ook heel goed indenken, hoe de sfeer was net voordat het fout ging in dat vliegtuig van Air France. Ik heb zelf ook vaak genoeg van die nachtvluchten gehad.
lees je er toch omheen, staat nergens dat je moet lezen wat ik schrijf toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kun je wel zitten te jammeren dat je dyslectie hebt, maar wij moeten die klotekul allemaal lezen, denk je dat wij dat leuk vinden dan?
Ah, die kende ik nog niet, als ik terug ben van vakantie es in verdiepen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oh, ja zo.
Kun je ook bijv. een Air India Flight 182 in 1985 opnoemen, 320+ doden door bombing.
quote:Op zondag 20 juli 2014 04:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kun je wel zitten te jammeren dat je dyslectie hebt, maar wij moeten die klotekul allemaal lezen, denk je dat wij dat leuk vinden dan?
Precies. Ik vloog drie dagen na die crash van Air France ook in een A330 van Zuid Amerika naar Europa, en je zit er dan toch een beetje anders in. Niet alleen omdat je misschien banger bent, maar omdat je weet dat die mensen precies hetzelfde meemaakten. Tot het fout ging.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zat een zoontje (7) van een collega (die ik verder niet kende trouwens) aan boord.
Ja, als frequent flyer grijpen bizarre ongelukken (AF447), onopgehelderde zaken (MH370) en volkomen plotselinge aanslagen (MH17) ook nog extra aan.
Ah zo, ja diequote:Op zondag 20 juli 2014 04:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee maar je hebt het toch over diegene die midden in de zee was neergestort nadat de piloten foute informatie verkregen van hun apparatuur doordat er iets bevroren was dat die info correct moet weergeven?
Die heeft ze maanden gekost voordat ze die vonden en ook miljoenen met de sonar technologie. In die zin wel soortgelijk met mh370, want ze wisten niks van de verdwijning af.
Banger juist niet tochquote:Op zondag 20 juli 2014 04:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Ik vloog drie dagen na die crash van Air France ook in een A330 van Zuid Amerika naar Europa, en je zit er dan toch een beetje anders in. Niet alleen omdat je misschien banger bent, maar omdat je weet dat die mensen precies hetzelfde meemaakten. Tot het fout ging.
Ah ja, dat scheeltquote:Op zondag 20 juli 2014 04:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ook, omdat de reden van die crash nog niet bekend was.
Eigenlijk is je angst dan dubbel niet reëel, normaal gesproken is vliegangst al niet reëel, maar statisch gezien is het nooit voorgekomen dat een vliegtuigmaatschappij 2x in dezelfde dag/week/maand gecrashed is.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Ik vloog drie dagen na die crash van Air France ook in een A330 van Zuid Amerika naar Europa, en je zit er dan toch een beetje anders in. Niet alleen omdat je misschien banger bent, maar omdat je weet dat die mensen precies hetzelfde meemaakten. Tot het fout ging.
Bang is misschien niet het juiste woord, maar als je die Air Crash Investigation video zo ziet, vind ik het wel erg bizar dat een of ander jong broekie stiekem dat vliegtuig kon laten stallen.quote:
Ja maar dit was een andere maatschappij hèquote:Op zondag 20 juli 2014 04:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eigenlijk is je angst dan dubbel niet reëel, normaal gesproken is vliegangst al niet reëel, maar statisch gezien is het nooit voorgekomen dat een vliegtuigmaatschappij 2x in dezelfde dag/week/maand gecrashed is.
Maargoed.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_moeder_aller_p.htmlquote:Op zondag 20 juli 2014 04:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dit trouwens nog ergens te zien? Heb ik gemist.
''Dus wat doet de minister eh... wat nou precies?''quote:Op zondag 20 juli 2014 04:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Grappig, de MP zal maar je docent zijn.
Ik vind statistiek niet zo heel relevant bij dat soort dingen en zo werkt het voor de meeste mensen ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eigenlijk is je angst dan dubbel niet reëel, normaal gesproken is vliegangst al niet reëel, maar statisch gezien is het nooit voorgekomen dat een vliegtuigmaatschappij 2x in dezelfde dag/week/maand gecrashed is.
Maargoed.
Tja aan VMBO klassen he, het meerendeel wist dan ook niet dat hij de minister president was.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grappig, de MP zal maar je docent zijn.
Oh, zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dit was een andere maatschappij hèWel zelfde type toestel.
Hopen dat je dan ook een kort vliegtuig hebt!quote:Op zondag 20 juli 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind statistiek niet zo heel relevant bij dat soort dingen en zo werkt het voor de meeste mensen ook niet.
Maandagochtend landen op de kortste commerciele landingsbaan ter wereld, wordt ook spannend.
Ik denk dat je dan het beste een Oekraiense wodkastokerij kan vergiftigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:43 schreef Prospera het volgende:
als ik daar de separatisten een schop onder hun ballen mag geven, welke route qua vlieglijnen en welke tv-host kan ik het best nemen?
Nee eigenlijk niet nee, zo´n ongeluk kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind statistiek niet zo heel relevant bij dat soort dingen en zo werkt het voor de meeste mensen ook niet.
Maandagochtend landen op de kortste commerciele landingsbaan ter wereld, wordt ook spannend.
Ik snap je vraag niet maar als je iemand richting Oost Ukraine wilt sturen, doe dan Gordon maar.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:43 schreef Prospera het volgende:
als ik daar de separatisten een schop onder hun ballen mag geven, welke route qua vlieglijnen en welke tv-host kan ik het best nemen?
Joah, zelfs als die kleine dingetjes doorschieten in de zee rond Saba denk ik dat je het best overleeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopen dat je dan ook een kort vliegtuig hebt!
Je begrijpt me verkeerdquote:Op zondag 20 juli 2014 04:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan het beste een Oekraiense wodkastokerij kan vergiftigen.
Mwah, grote trein- en bootongelukken zijn in de westerse wereld ook relatief zeldzaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet nee, zo´n ongeluk kan altijd gebeuren.
Maar dan nog blijft vliegen de veiligste manier van transport.
Ah sorry. Vliegen naar Rostov aan de Don lijkt me?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd
Welke route naar het rampgebied?
Linksaf bij Kiev. En dan even vragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd
Misschien snappen jullie het nietquote:Op zondag 20 juli 2014 04:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd
Zegt jal 123 je iets?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah sorry. Vliegen naar Rostov aan de Don lijkt me?
Nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |