SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat is er inso?quote:
moet je wat etenquote:
dan verveel ik me minderquote:
weet nietquote:
Supersofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zou het ijsje uit de OP naar smaken?
ik heb hem er niet in gedaanquote:
ja ben wel lekker dus is wel goed ijsjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan die nog wel naar jou smaken
Wow wow wowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ben wel lekker dus is wel goed ijsje
ja nu niet want ben post-ziek ofzoquote:
Vinger in de keel en kotsen. Voordat je die ervaring verwerkt heb is het bijna bedtijd.quote:
Apart dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinger in de keel en kotsen. Voordat je die ervaring verwerkt heb is het bijna bedtijd.
Dit heb ik in De Brugklas geleerd
Hmm. Op school at ze enkel een cracker met smeerkaas en paar plakjes komkommer. Geen idee of dit bevorderlijk voor je kots is. Ik hoopte eigenlijk dat jij mij dit kon vertellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apart dit.
Ik ga het zo proberen, werd er ook eten aangeraden in dat programma?
Brugklas zet aan tot anorexiaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinger in de keel en kotsen. Voordat je die ervaring verwerkt heb is het bijna bedtijd.
Dit heb ik in De Brugklas geleerd
Van de week was het nog 'Brugklasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Brugklas zet aan tot anorexiawalgelijk programma
quote:
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaanquote:
Beter dan dat je forel moest eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan dat je forel moest eten.
zondequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Wel hoop stokbrood met aioli en kruidenboter #niksmismee
Een wegwerp bbq is dat. En ja klopt, soms doen ze het en sosm niet.. Ik koop daar standaard extra aanmaak spul bijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaan
Hoezo?quote:
Als we deze zomer nou nog gewoon een big-ass bbq organiseren kan ik het inhalenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een wegwerp bbq is dat. En ja klopt, soms doen ze het en sosm niet.. Ik koop daar standaard extra aanmaak spul bij.. Maar dan zijn ze soms weer kei snel op
Ja inderdaad. Maar ja, niemand hier houdt van bbqen dusquote:
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.quote:
Ook zorgt het programma voor stuklopende relaties.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zorgt het programma voor stuklopende relaties.
Slaap lekkerrquote:
slaap lekkerquote:
quote:
Ja, echt niet uit te houden. Zo druk ook daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
wtf ik luister tomorrowland en zie soms die beelden
zo warmen al die mensen dansen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook vrienden uitgenodigd voor een bbq zonder zeker te weten of ik nog een bbq heb.
Bedankt voor de reminder Fikkie
Ik ookquote:
jaquote:
Dat was sowieso een fucked up aflevering. Broertjes die foto's maken van hun douchende zussen en deze verspreiden. Het ergste was nog wel dat het geeneens als schok voor de zus in kwestie kwam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.
En anders gewoon tenminste 2, maar volgens mij moet ik nog wel een oude hebben liggen. Ooit van de postcodeloterij gekregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En koop niet het goedkoopste rotding in de winkel, kan je echt niks fatsoenlijks op klaarmaken
Moet je wel echt ruim op tijd kaarten voor hebben, dus als je serieus wilt ff in de gaten houdenquote:
wow vetquote:
Dat zijn de drugs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaa echt bizar. Alsof je 4 dagen op een andere planeet loopt :p
oh ja dacht al zoietsquote:
Dat komt meer door de pillen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaa echt bizar. Alsof je 4 dagen op een andere planeet loopt :p
quote:
quote:
Nee, nichtjes en neven+aanhang gaan ook bijna elk jaar en zijn ook heilige boontjes dus.quote:
Nee heb 2x gedaan, maar heb altijd gezegd van dat ik het een keer wilde proberen. Nou gedaan dus nu mooi geweest. Ben altijd de enige die nuchter is.quote:
Vooral niet uit te houden, van sochtneds tot savonds dagen lang.quote:
Omdat streams van zulke dingen kijken echt saaier is dan gras zien groeien.quote:
hoezoquote:
uh is gewoon muziek luisterenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat streams van zulke dingen kijken echt saaier is dan gras zien groeien.
omdat die muziek 9 van de 10 keer niet te luisteren is zonder drugs en drankquote:
Kan je alweer of nog altijd een beroerde connectie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat streams van zulke dingen kijken echt saaier is dan gras zien groeien.
Ook zo iemandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat die muziek 9 van de 10 keer niet te luisteren is zonder drugs en drank
ja dan moet je niet gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat die muziek 9 van de 10 keer niet te luisteren is zonder drugs en drank
Kan weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je alweer of nog altijd een beroerde connectie?
quote:
Hoeft niet. Al is het op Tomorrowland wel handig aangezien de rest wel strak staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan moet je niet gaanje moet wel van de muziek houden
Inderdaadquote:
nee hoor hoeft nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan moet je niet gaanje moet wel van de muziek houden
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was sowieso een fucked up aflevering. Broertjes die foto's maken van hun douchende zussen en deze verspreiden. Het ergste was nog wel dat het geeneens als schok voor de zus in kwestie kwam.
gaat het niet door?quote:
ik doe geen drugsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
Sof wanneer molly poppen op masters of hardcore?
Mwa... op een metalfestival waar jij de muziek kut vindt zou jij je ook echt wel vermaken al is het maar de campingspace, maar daar is iedereen hooguit kacheltje lam. Het lijkt mij dat je op een Tomorrowland dan tussen strak staande mensen staat, dat maakt hetzelf nuchter aankloten toch lastiger.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me daar prima kunnen vermaken maar die muziek is 9 van de 10 keer ruk.
En ik ben bij lange na niet de enige die daar zo over denkt op zo'n event.
ja ik zag op fbquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou vanavond iets leuks doen, maar dat gaat nu niet meer door voor mij
misschien moet je je vacht eraf scheren knijntjequote:
nu pas van werkquote:
omdat ik mij zorgen maakte over een van die meiden die zou komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik zag op fb
klonk wel tof
hoezo gaat het niet door?
waarom kwam ze dan niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik mij zorgen maakte over een van die meiden die zou komen
uiteindelijk dus tijd verspilt waardoor ik het nu te laat vind om alleen met de bus te gaan
en ik zou anders met haar fietsen, en alleen dat pokke end fietsen ga ik niet doen
Ja was te warmquote:
Deze snitchquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat Etsu en Mortaxx een stelletje zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
ben helemaal CLEAN
geen drugs
geen sigaretten
beetje alcohol
ja pff, zeker met werkquote:
straks studentenleef toch xdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
ben helemaal CLEAN
geen drugs
geen sigaretten
beetje alcohol
wtfquote:
ga echt niet roken en drugs doen als ik student ben hoorquote:
Daarom hou ik van jequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ga echt niet roken en drugs doen als ik student ben hoorwat denk je wel niet
ja wanneer kan je trutquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Allemaal jelly gewoonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja pff, zeker met werk
ks zei ook al dat hij stelletje was met jou
Jij gaat helemaal los #yoloquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
idkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wanneer kan je trut
ik stel elke keer dingen voor en jij kan nooit
Ik ben blij dat er nog mannen zijn zoals inso die dat accepteren en respecterenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is fijn dat er nog vrouwen als Sof zijn.
Dat doet mijn gemoedstoestand goed.
als je denkt dat ik ga roken of drugs ga doen heb je echt een verkeerd beeld van mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal jelly gewoon
[..]
Jij gaat helemaal los #yolo
volgende week zaterdag of zondagquote:
Dat zeg je nuquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
als je denkt dat ik ga roken of drugs ga doen heb je echt een verkeerd beeld van mij
daarom ventilator aan, geen pyjama en geen dekenquote:
In Zuid Korea denken ze dat je dood gaat aan een ventilator tijdens het slapenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
daarom ventilator aan, geen pyjama en geen deken
dan ga ik naar ezelldorp om vervolgens de volgende dag naar de andere kant van de wereld te vliegenquote:
tc? :$quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
jij moet op je tellen passen gek :squote:
Whut?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid Korea denken ze dat je dood gaat aan een ventilator tijdens het slapen
Ja en ik ga dat nooit doenquote:
True Story.quote:
Ja, moet toch mijn slaap pakken Inso. Anders gaat dat trekoog nooit weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie gaat er dan nu ook al slapen haha die is gek
Heb geen ventilator.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan ga ik naar ezelldorp om vervolgens de volgende dag naar de andere kant van de wereld te vliegen
eind augustusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
uh
ik kan de rest van de week niet
wanneer ben je terug?
zeg niet dat ik nu in die situatie verkeer ;s heb gewoon kleren aan, wel ventilatorquote:
oh nouquote:
Ik dacht al dat ik iets had gemistquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg niet dat ik nu in die situatie verkeer ;s heb gewoon kleren aan, wel ventilator
oh laat dan maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg niet dat ik nu in die situatie verkeer ;s heb gewoon kleren aan, wel ventilator
dan moet je zorgen voor vrouwen met van die bladeren die wapperenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, moet toch mijn slaap pakken Inso. Anders gaat dat trekoog nooit weg.
[..]
Heb geen ventilator.
Pyjama is uit (rawr) en deken is naast me.
quote:
heb al week lang alleen zwembroek aan maar het is niet zo heel warm hier op het eiland wel in portugalquote:
Ohja zij wel hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Ezell het volgende:
je kan na de vakantie desnoods mee sushi eten met je papa en mij
pap en mam betalen altijd hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Ezell het volgende:
je kan na de vakantie desnoods mee sushi eten met je papa en mij
leuke oudersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
pap en mam betalen altijd hezo zijn ouders
met uit eten hequote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
zekerquote:
zij is ons kindquote:
maar jij bent adoptiekindquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
pap en mam betalen altijd hezo zijn ouders
Goed idee. Ik zal wat hosselenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je zorgen voor vrouwen met van die bladeren die wapperen
Ik ben pleegvaderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
zij is ons kind
[..]
maar jij bent adoptiekind
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_death
fok-it
Lose my mind is zo tofquote:
wat is er btquote:
Ga maar weer weg,quote:
ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ze zijn er wel gekker dan Neil Warnock, maar ze zijn met weinig. De trainer stopt bij alle verkeerslichten na een zege, ongeacht of het licht nu op groen of op rood staat. De dag voor een wedstrijd kijkt hij de film ‘When Saturday Comes’. Zijn plas houdt hij zo lang mogelijk op tot het écht niet meer gaat pas als iedereen de kleedkamer uit is, wil Warnock weg.
Haha, houd je vast! David James sprak vanaf vrijdagavond tot de aftrap van de wedstrijd met niemand, want… ja, waarom? Alleen James zelf weet het. Ook ging hij naar het toilet in het stadion, waar hij wachtte tot iedereen weg was. Daarna spuugde hij op de muur en ging hij weer weg. Man, man, man…
![]()
![]()
![]()
Bedankt dat jij wel reageerde.quote:
jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
is dit wat jullie kijken
familie > mattiesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar weer weg,
anti-matties inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |