Whut?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid Korea denken ze dat je dood gaat aan een ventilator tijdens het slapen
Ja en ik ga dat nooit doenquote:
True Story.quote:
Ja, moet toch mijn slaap pakken Inso. Anders gaat dat trekoog nooit weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie gaat er dan nu ook al slapen haha die is gek
Heb geen ventilator.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
daarom ventilator aan, geen pyjama en geen deken
ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan ga ik naar ezelldorp om vervolgens de volgende dag naar de andere kant van de wereld te vliegen
eind augustusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
uh
ik kan de rest van de week niet
wanneer ben je terug?
zeg niet dat ik nu in die situatie verkeer ;s heb gewoon kleren aan, wel ventilatorquote:
oh nouquote:
Ik dacht al dat ik iets had gemistquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg niet dat ik nu in die situatie verkeer ;s heb gewoon kleren aan, wel ventilator
oh laat dan maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg niet dat ik nu in die situatie verkeer ;s heb gewoon kleren aan, wel ventilator
dan moet je zorgen voor vrouwen met van die bladeren die wapperenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, moet toch mijn slaap pakken Inso. Anders gaat dat trekoog nooit weg.
[..]
Heb geen ventilator.
Pyjama is uit (rawr) en deken is naast me.
quote:
heb al week lang alleen zwembroek aan maar het is niet zo heel warm hier op het eiland wel in portugalquote:
Ohja zij wel hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Ezell het volgende:
je kan na de vakantie desnoods mee sushi eten met je papa en mij
pap en mam betalen altijd hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Ezell het volgende:
je kan na de vakantie desnoods mee sushi eten met je papa en mij
leuke oudersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
pap en mam betalen altijd hezo zijn ouders
met uit eten hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |