quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
daarom ventilator aan, geen pyjama en geen deken
zekerquote:
zij is ons kindquote:
maar jij bent adoptiekindquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
pap en mam betalen altijd hezo zijn ouders
Goed idee. Ik zal wat hosselenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je zorgen voor vrouwen met van die bladeren die wapperen
Ik ben pleegvaderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
zij is ons kind
[..]
maar jij bent adoptiekind
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_death
fok-it
Lose my mind is zo tofquote:
wat is er btquote:
Ga maar weer weg,quote:
ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ze zijn er wel gekker dan Neil Warnock, maar ze zijn met weinig. De trainer stopt bij alle verkeerslichten na een zege, ongeacht of het licht nu op groen of op rood staat. De dag voor een wedstrijd kijkt hij de film ‘When Saturday Comes’. Zijn plas houdt hij zo lang mogelijk op tot het écht niet meer gaat pas als iedereen de kleedkamer uit is, wil Warnock weg.
Haha, houd je vast! David James sprak vanaf vrijdagavond tot de aftrap van de wedstrijd met niemand, want… ja, waarom? Alleen James zelf weet het. Ook ging hij naar het toilet in het stadion, waar hij wachtte tot iedereen weg was. Daarna spuugde hij op de muur en ging hij weer weg. Man, man, man…
![]()
![]()
![]()
Bedankt dat jij wel reageerde.quote:
jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
is dit wat jullie kijken
familie > mattiesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar weer weg,
anti-matties inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |