quote:
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaanquote:
Beter dan dat je forel moest eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan dat je forel moest eten.
zondequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Wel hoop stokbrood met aioli en kruidenboter #niksmismee
Een wegwerp bbq is dat. En ja klopt, soms doen ze het en sosm niet.. Ik koop daar standaard extra aanmaak spul bijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaan
Hoezo?quote:
Als we deze zomer nou nog gewoon een big-ass bbq organiseren kan ik het inhalenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een wegwerp bbq is dat. En ja klopt, soms doen ze het en sosm niet.. Ik koop daar standaard extra aanmaak spul bij.. Maar dan zijn ze soms weer kei snel op
Ja inderdaad. Maar ja, niemand hier houdt van bbqen dusquote:
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.quote:
Ook zorgt het programma voor stuklopende relaties.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zorgt het programma voor stuklopende relaties.
Slaap lekkerrquote:
slaap lekkerquote:
quote:
Ja, echt niet uit te houden. Zo druk ook daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
wtf ik luister tomorrowland en zie soms die beelden
zo warmen al die mensen dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |