SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat is er inso?quote:
moet je wat etenquote:
dan verveel ik me minderquote:
weet nietquote:
Supersofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zou het ijsje uit de OP naar smaken?
ik heb hem er niet in gedaanquote:
ja ben wel lekker dus is wel goed ijsjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan die nog wel naar jou smaken
Wow wow wowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ben wel lekker dus is wel goed ijsje
ja nu niet want ben post-ziek ofzoquote:
Vinger in de keel en kotsen. Voordat je die ervaring verwerkt heb is het bijna bedtijd.quote:
Apart dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinger in de keel en kotsen. Voordat je die ervaring verwerkt heb is het bijna bedtijd.
Dit heb ik in De Brugklas geleerd
Hmm. Op school at ze enkel een cracker met smeerkaas en paar plakjes komkommer. Geen idee of dit bevorderlijk voor je kots is. Ik hoopte eigenlijk dat jij mij dit kon vertellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apart dit.
Ik ga het zo proberen, werd er ook eten aangeraden in dat programma?
Brugklas zet aan tot anorexiaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinger in de keel en kotsen. Voordat je die ervaring verwerkt heb is het bijna bedtijd.
Dit heb ik in De Brugklas geleerd
Van de week was het nog 'Brugklasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Brugklas zet aan tot anorexiawalgelijk programma
quote:
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaanquote:
Beter dan dat je forel moest eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan dat je forel moest eten.
zondequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Wel hoop stokbrood met aioli en kruidenboter #niksmismee
Een wegwerp bbq is dat. En ja klopt, soms doen ze het en sosm niet.. Ik koop daar standaard extra aanmaak spul bijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben geen bbq dus we moesten zo`n goedkope halen bij de supermarkt, met zilverfolie ofzo, geen idee hoe die heette. nou dat werkte voor geen meter. dus moesten we het vlees apart opbakken, waardoor niemand echt zin had om lang door te gaan
Hoezo?quote:
Als we deze zomer nou nog gewoon een big-ass bbq organiseren kan ik het inhalenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een wegwerp bbq is dat. En ja klopt, soms doen ze het en sosm niet.. Ik koop daar standaard extra aanmaak spul bij.. Maar dan zijn ze soms weer kei snel op
Ja inderdaad. Maar ja, niemand hier houdt van bbqen dusquote:
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.quote:
Ook zorgt het programma voor stuklopende relaties.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zorgt het programma voor stuklopende relaties.
Slaap lekkerrquote:
slaap lekkerquote:
quote:
Ja, echt niet uit te houden. Zo druk ook daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
wtf ik luister tomorrowland en zie soms die beelden
zo warmen al die mensen dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |