Ohjaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was sowieso een fucked up aflevering. Broertjes die foto's maken van hun douchende zussen en deze verspreiden. Het ergste was nog wel dat het geeneens als schok voor de zus in kwestie kwam.
gaat het niet door?quote:
ik doe geen drugsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
Sof wanneer molly poppen op masters of hardcore?
Mwa... op een metalfestival waar jij de muziek kut vindt zou jij je ook echt wel vermaken al is het maar de campingspace, maar daar is iedereen hooguit kacheltje lam. Het lijkt mij dat je op een Tomorrowland dan tussen strak staande mensen staat, dat maakt hetzelf nuchter aankloten toch lastiger.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me daar prima kunnen vermaken maar die muziek is 9 van de 10 keer ruk.
En ik ben bij lange na niet de enige die daar zo over denkt op zo'n event.
ja ik zag op fbquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou vanavond iets leuks doen, maar dat gaat nu niet meer door voor mij
misschien moet je je vacht eraf scheren knijntjequote:
nu pas van werkquote:
omdat ik mij zorgen maakte over een van die meiden die zou komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik zag op fb
klonk wel tof
hoezo gaat het niet door?
waarom kwam ze dan niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik mij zorgen maakte over een van die meiden die zou komen
uiteindelijk dus tijd verspilt waardoor ik het nu te laat vind om alleen met de bus te gaan
en ik zou anders met haar fietsen, en alleen dat pokke end fietsen ga ik niet doen
Ja was te warmquote:
Deze snitchquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat Etsu en Mortaxx een stelletje zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
ben helemaal CLEAN
geen drugs
geen sigaretten
beetje alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |