quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook vrienden uitgenodigd voor een bbq zonder zeker te weten of ik nog een bbq heb.
Bedankt voor de reminder Fikkie
Ik ookquote:
jaquote:
Dat was sowieso een fucked up aflevering. Broertjes die foto's maken van hun douchende zussen en deze verspreiden. Het ergste was nog wel dat het geeneens als schok voor de zus in kwestie kwam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is alleen jammer dat een tv geen bescherming biedt tegen mensen die er nogal gevoelig voor zijn, zoals Littlerabbit. Daar kan het programma weinig aan doen.
En anders gewoon tenminste 2, maar volgens mij moet ik nog wel een oude hebben liggen. Ooit van de postcodeloterij gekregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En koop niet het goedkoopste rotding in de winkel, kan je echt niks fatsoenlijks op klaarmaken
Moet je wel echt ruim op tijd kaarten voor hebben, dus als je serieus wilt ff in de gaten houdenquote:
wow vetquote:
Dat zijn de drugs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaa echt bizar. Alsof je 4 dagen op een andere planeet loopt :p
oh ja dacht al zoietsquote:
Dat komt meer door de pillen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaa echt bizar. Alsof je 4 dagen op een andere planeet loopt :p
quote:
quote:
Nee, nichtjes en neven+aanhang gaan ook bijna elk jaar en zijn ook heilige boontjes dus.quote:
Nee heb 2x gedaan, maar heb altijd gezegd van dat ik het een keer wilde proberen. Nou gedaan dus nu mooi geweest. Ben altijd de enige die nuchter is.quote:
Vooral niet uit te houden, van sochtneds tot savonds dagen lang.quote:
Omdat streams van zulke dingen kijken echt saaier is dan gras zien groeien.quote:
hoezoquote:
uh is gewoon muziek luisterenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat streams van zulke dingen kijken echt saaier is dan gras zien groeien.
omdat die muziek 9 van de 10 keer niet te luisteren is zonder drugs en drankquote:
Kan je alweer of nog altijd een beroerde connectie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat streams van zulke dingen kijken echt saaier is dan gras zien groeien.
Ook zo iemandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat die muziek 9 van de 10 keer niet te luisteren is zonder drugs en drank
ja dan moet je niet gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat die muziek 9 van de 10 keer niet te luisteren is zonder drugs en drank
Kan weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je alweer of nog altijd een beroerde connectie?
quote:
Hoeft niet. Al is het op Tomorrowland wel handig aangezien de rest wel strak staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan moet je niet gaanje moet wel van de muziek houden
Inderdaadquote:
nee hoor hoeft nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan moet je niet gaanje moet wel van de muziek houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |