SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik dus ook! Had echt een alien verwacht, maar dit is toch echt wel een mini-baby met de brede neus vanquote:
Ik ben nu 17 weken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw mooie echo! Hoever ben je nu ook alweer SD?
Heel gezond alternatief!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Skittles het volgende:
Malteser welkom en gefeliciteerd!
Krijg ook gelijk trek in die balletjes.In plaats daarvan zit ik nu in mijn pauze aan een boterham met kaas en cup a soup
Nacht 3 van de 5 en nu begint opeens m'n bekken te trollen![]()
SD een jongetje! Wat een duidelijke foto al!
Het kan per dag verschillen, De ene dag voelde ik mij een opgeblazen ballon, en de andere dag weer helemaal niet, en dan had ik weet steekjes en wist ik zeker dat t niet goed zat...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Gevalletje het volgende:
Mooie echo stardust!
En nog helemaal vergeten Sunshine succes te wensen, dus bij deze!
Dus dat ik weinig voel is helemaal niet erg? Thanks, soms lees je dingen die je duidelijk niet moet lezen en dan voel ik me dankzij jullie zoveel beter weer! Zo nu en dan opgeblazen gevoel (vooral kort na NOD leek er in m'n hele buik veel lucht te zitten, nu veel minder) en gevoelige, opgezette tepels(vind vriend geweldig) soms klein pijntje in m'n buik maar verder niks! Mag ik nog blij mee zijn denk ik. Hoewel misselijkheid nog kan komen natuurlijk!
Tsja om 1 uur 's nachts is er ook niks anders meer dan mijn zelf meegebrachte bammetjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heel gezond alternatief!
Pijn in je bekken?
Jongen voor mij!quote:
ik kreeg als tip veel te lopen. Dan kan de zwaartekracht beter zijn werk doen. Bij mij ging het allemaal vrij snel met de ballon, mijn lichaam nam het daarna zelf over. Of het door het lopen kwam weet ik niet. Maar wilde het toch even als tip geven. Succesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja idd! Het is toch best een tegenvaller als je niet verder kan. Je stelt je er toch op in.
Ze gaan zo meer water in de ballon doen, dus misschien werkt het op zo'n manier.
Wel heel fijn personeel hier!
Progressie!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
!!! Ik moest dus een nieuwe ballon laten zetten, heb ik al ruim 3 cm ontsluiting! Lig hier met een infuus wachtend op vriend. En dan vliezen breken.
OMG!
Denk dat je dit nu al niet meer leest, maar zet m op meid! Bijna je kleine in je armen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
!!! Ik moest dus een nieuwe ballon laten zetten, heb ik al ruim 3 cm ontsluiting! Lig hier met een infuus wachtend op vriend. En dan vliezen breken.
OMG!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef Crumpette het volgende:
Kwak ik zou zowiezo eerst douchen en dan aankleden
Ja joh, je komt dan toch het meest voor de borrel met de koorleden nietwaar? Dat gaat zowiezo al niet doorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]toch wel?
Ik lig nu prinsheerlijk in beha en onderbroek op een wit katoensatijnen laken op de bank.deuren open, gordijnen dicht, en zodra ik t te heet krijg pak ik een koud voetenbad, doe zo min mogelijk. Ik eet waar ik zin in heb wanneer ik er zin in heb, zo is t wel te doen.
Jammer dan, dat concert...
Heb er normaal echt niet zoveel laat van overigens.
T was een strijkers concertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja joh, je komt dan toch het meest voor de borrel met de koorleden nietwaar? Dat gaat zowiezo al niet door![]()
Tis echt te rustig in de winkel
Wauw, de meisjesgolf van sept/okt wordt afgewisseld met een jongetjes tsunami!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:24 schreef Zolena het volgende:
Sun en fe spannend! En dat die arts meer even opschiet.![]()
voor de onzekere dagen tot echo.
LL![]()
En gisteren ook seo. Alles goeden hier ook een jongetje. Ik ben dus een echte jongensmama.
Awwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Dames, succes met deze hitte![]()
3 jaar geleden zat ik met mijn eerste weeën lekker buiten af te wachten... Morgen om 20:13 vieren we zijn verjaardag
Hij zat er bij mij maar twee van de twee keer naast dus ik heb vertrouwen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef Crumpette het volgende:
Zou de chinese geslachtskalender dan toch werken?dan krijg ik vast ook een jongen.
Die van mij is ook bezorgd. Ik kreeg juist geen afhaalbon. Prenatal moest ik wel halenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Krijgertje weet je zeker dat het de Etos doos was? Want die krijg je niet thuis bezorgd he, die moet je zelf op gaan halen. Zelfde geldt voor die van de Prenatal. En dan is er nog eentje .. weet even niet welke, die wel aan huis wordt bezorgd.
Hier staat nog een hele hippe snelle dure fiets van ex van vriend in de schuur. Gelukkig is dat pas 3 jaar al uit, zou ze het erg vinden als ik die tzt inruil voor een mamafiets?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, onder het motto "te heet om te werken" gaan we zo maar eens kijken of er een fietsenzaak is die een mooi inruilbod wil doen op de Sparta Cruiser van mijn echtgenoot (is al vier jaar de schuur niet meer uit geweest) voor een moederfiets. Een moederfiets!![]()
ja, vind ik ook, hoezo staat dat er uberhaupt nog?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hier staat nog een hele hippe snelle dure fiets van ex van vriend in de schuur. Gelukkig is dat pas 3 jaar al uit, zou ze het erg vinden als ik die tzt inruil voor een mamafiets?![]()
Als ze de fiets al 3 jaar niet mist kan best vind ik!
Jah dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, hoezo staat dat er uberhaupt nog?
Wil je het echt legaal doen. Ga je naar het politiebureau en zeg je ik heb deze fiets bij ons in het gangetje oid gevonden. Moet je hem een jaar bewaren en dan mag je hem verkopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah dat vraag ik me ook af
Iets met te goed voor de mensheid-vriend.
Maar serieus als ze 'm niet eens op komt halen is ie een keer weg!
Ik had vanmorgen ijsblokjes in de waterbak gedaan, normaal halen de honden die er uit en vreten ze ze op, maar nu had dr hond er 1 uitgehaald en de poes zat er mee te gooien... Om daarna intens tevreden dr poten te wassen en toe te kijken hoe manlief de vloer droogde...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb een coolpack in een doekje gedaan en die lag klaar op de bank voor mijn nek oid. Pousse heeft hem alleen ontdekt, en ligt er nu tevreden op te snurken
Oh dat klinkt wel als serious business idd met die buggy! Ik heb een fiets met framemaat 57 dus er zit behoorlijk wat ruimte tussen zadel en stuur, en het stuur is ook best wel breed. De fiets is ook nog maar een jaar oud dus ik hou hem voor nu nog welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoewel die dubbele standaard wel praktisch is, vind ik vooral het ruime stuk tussen kinderstoel en zadel en het gestabiliseerde brede stuur ideaal aan zo'n fiets. Het fietst zoveel lichter, stabieler en comfortabeler nu! Ik heb het stoeltje voorop en meestal een buggy erbij op de buggydrager achterop.
Framemaat 57quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als serious business idd met die buggy! Ik heb een fiets met framemaat 57 dus er zit behoorlijk wat ruimte tussen zadel en stuur, en het stuur is ook best wel breed. De fiets is ook nog maar een jaar oud dus ik hou hem voor nu nog wel. Straks maar aan de bakfiets als er een tweede komt
Er zit iig een veer op waardoor het stabiel stuurt en niet om kan klappen. En qua breedheid denk ik dat het misschien nog wel iets breder is dan de wat breder wordende normale sturen. Maar ik denk dat je ook normale fietsen hebt die prima werken met kind(eren) hoor. Ik ben alleen niet zo van het 1000dingen uitzoeken voor een goede aankoop, dat haat ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef Crumpette het volgende:
Wat is er zo byzonder aan een moederstuur dan? Behalve breed? Veel sturen zijn al breed tegenwoordig?
Hendig sjiek, zo'n vader!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er zit iig een veer op waardoor het stabiel stuurt en niet om kan klappen. En qua breedheid denk ik dat het misschien nog wel iets breder is dan de wat breder wordende normale sturen. Maar ik denk dat je ook normale fietsen hebt die prima werken met kind(eren) hoor. Ik ben alleen niet zo van het 1000dingen uitzoeken voor een goede aankoop, dat haat ik. Dus ik heb mijn zoekgebied beperkt tot enigszins betaalbare moederfietsen. En dan nog heb ik een tweedehands (die gaan wel echt heel hard op mp) want ik vind 900-1400 euro veel meer geld dan kk bereid ben uit te geven voor een fiets. Scheelt wel dat mijn vader de ultieme fietsenexpert is dus die heeft mee gezocht en gekeurd.
afstand tussen zadel en stuur is groterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef Crumpette het volgende:
Wat is er zo byzonder aan een moederstuur dan? Behalve breed? Veel sturen zijn al breed tegenwoordig?
+1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er zit iig een veer op waardoor het stabiel stuurt en niet om kan klappen. En qua breedheid denk ik dat het misschien nog wel iets breder is dan de wat breder wordende normale sturen. Maar ik denk dat je ook normale fietsen hebt die prima werken met kind(eren) hoor. Ik ben alleen niet zo van het 1000dingen uitzoeken voor een goede aankoop, dat haat ik. Dus ik heb mijn zoekgebied beperkt tot enigszins betaalbare moederfietsen. En dan nog heb ik een tweedehands (die gaan wel echt heel hard op mp) want ik vind 900-1400 euro veel meer geld dan kk bereid ben uit te geven voor een fiets. Scheelt wel dat mijn vader de ultieme fietsenexpert is dus die heeft mee gezocht en gekeurd.
+1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef mignonne het volgende:
en laat het ajb snel gaan onweren want ik heb me toch een pijn in mn harses![]()
Vond ik echt een geweldige fiets.. ik mis hem echt nog heel erg( gejatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik denk dat 't een Gazelle Bloom wordt.
nee, zou ik ook niet doen hoor, maar m'n huidige fiets rot weg waar je bij staat + dat het fietsenplan eind dit jaar ophoudtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Dyre het volgende:
Pfoe, ik houd me nog helemaal niet bezig met moederfietsen en ik ben potverdorie toch al wel moederduurt nog wel even voordat die kleine smurf in een zitje past
En dan ga ik ook hier even spammen: voor iedereen die 2 weken geleden net zo verbaasd was als ik; bij dezen het hele bevallingsverhaal
Vandaag vaak maar 1-3, normaal tussen de 1 en de 10.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als jullie babies schoppen, hoe veel bewegingen voel je dan gemiddeld achter elkaar?
(Ja, het blijft me boeien)
SQ dat varieert hier echt van 3 naar 100 keer. Kan er geen zinnig woord over zeggen. Ik kan ook nog steeds geen patroon qua tijden ontdekken. Of ik ben gewoon te lui om dat bij te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als jullie babies schoppen, hoe veel bewegingen voel je dan gemiddeld achter elkaar?
Mijn buikbaby is ook rustig deze warme dagen.. weet niet waar ik het mee moe vergelijken omdat het nog vroeg is natuurlijk, maar heb baby op het werk maar een paar keer gevoeld, en na het avondeten was het even druk (zag mijn buik bij 1 schopje bewegen zelfs!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
We zijn nog bezig met lannenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:47 schreef AwayTL het volgende:
Hoe was de lan Rady?
Ik heb geen idee hoeveel de baby beweegt, hou het nooit bij.
Ja overduidelijk een papa's kind... Aan t ctg ook altijd, dan draait ze weg vd dopler die ik sowieso altijd al vast moet houden, maar als dr papa t doet dan gaat ze dr tegenaan liggen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:15 schreef Radyhyn het volgende:
Hihihi papa's kindje
Leuk je nieuwe user icon
viel reuze mee,ik heb een paar klappen gehoord,wel veel zien flitsen.Het buitje was wel fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef Radyhyn het volgende:
Wie woont er hier in Zeeland? Behoorlijke bui/onweer zo te zien.
http://www.buienradar.nl/
Jammer dat die bui niet hier overheen komt... onweer
Nu ben jij de laatste van de juli-dames Twink!quote:Op zondag 20 juli 2014 08:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sun gefeliciteerd! Best een lange bevalling dus maar het wachten is beloond! Hopen op een voorspoedig herstel en daarna lekker genieten!
Onofficieel wel. Officieel zit Room nog voor me geloof ik maar die staat niet in de OP geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nu ben jij de laatste van de juli-dames Twink!
Karmaquote:Op zondag 20 juli 2014 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is het bij jullie allemaal koel en is het hier alweer 100 graden?
Ik woon aan zeequote:Op zondag 20 juli 2014 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is het bij jullie allemaal koel en is het hier alweer 100 graden?
hoeveel weken zijn de babies dan waarschijnlijk als hij terugkomt? en hou je ook rekening met de mogelijkheid dat hij langer wegblijft? dat hoor je nog wel eens toch.. dat mensen ergens blijven plakken.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:22 schreef Zoë23 het volgende:
Ja vind het echt jammer..
Toen S was geboren was hij zo lief voor drheeft me vaak geholpen (omdat ik weinig kon door BI) dus in bad doen, wandelen, oppassen als ik naar de fysio/osteopaat ging enzo. Toen ik begon met werken heeft hij op S gepast omdat haar 1e GO haar liet huilen enz (ze had veel last van Reflux en nog geen medicatie) heb haar daar toen weggehaald en hij heeft het dus overgenomen.
Natuurlijk gun ik m deze reis ontzettend! Maar vind het wel jammer dat hij die band niet gelijk met de 2 baby's kan ontwikkelen. (en stiekem ga ik zijn hulp wel missen)
Hier kom ik deze winter even bij je op terugquote:Op zondag 20 juli 2014 10:11 schreef geppie het volgende:
Ik heb nooit meer seks in de winterzodat ik zéker weet dat ik nooooooit meer hoogzwanger ben in de zomer
![]()
Wat een hel, die temperaturen en al vier dagen gruwelijke koppijn
awwwquote:Op zondag 20 juli 2014 10:11 schreef geppie het volgende:
Ik heb nooit meer seks in de winterzodat ik zéker weet dat ik nooooooit meer hoogzwanger ben in de zomer
![]()
Wat een hel, die temperaturen en al vier dagen gruwelijke koppijn
I'm inquote:Op zondag 20 juli 2014 10:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh das ook wel gezellig ja!
Vannavond of vannacht beginnen, Twink? Ik krijg nog bezoek vandaag
Waaaaah dan gaat het lijstje wel heel rap hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 11:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Datumdrieling .. nog beter![]()
Ik ben vandaag overigens 39 weken
Hahaha herkenbaar!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Sjit Amsel...![]()
Ik sta even stil bij een pompstation op weg naar Zwolle en kreeg net tranen in mijn ogen omdat er een opaatje en omaatje heel rustig en gelukkig ogend rondliepen met hun oude dikke hondje, op weg naar vakantie denk ik![]()
![]()
![]()
Hormonenwant als ik zo op weg achter zo'n opa die zeventig rijdt met zijn caravan zit scheld ik hem rustig de huid vol in mijn autootje...
Wel OK, hij is sinds dinsdag 8 juli weg... Gisteren was ik enorm verdrietig en emotioneel. Wist ook niet zo goed wat ik met mezelf aan moest met de warmte enzo. Dus heel hard gehuild aan de tel tegen vriendjequote:Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef Crumpette het volgende:
Amselwat een kakstreek zeg. Balen!
Kwakhormones! Hoe ist eigenlijk met het alleen zijn? Hoelang is je vriend al weg nu?
Gevalletje - Spannend! vertellenje schoonmoeder zal het hoe dan ook leuk vinden, als ze dat al zo vroeg in de relatie zei, toch?
Hij vindt het nog zo'n mooi geheim van ons twee...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gevalletje, veel plezier!
Malteser, wat houdt hem tegen?
Ik heb net de wieg gemonteerd en honderdmiljoen gezweet. Nu wil ik eigenlijk ons bed tien cm verschuiven maar dat ding weegt 600 kilo dus dat kan ik niet alleen en mijn man is buiten electra aan het aanleggen en nu ben ik ongeduldig*stampvoet*
(Ja, ik besef me dat ik nog 12 weken heb maar ik wil gewoon zeker weten dat t allemaal gaat passen![]()
)
SLECHTS 12 wekenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gevalletje, veel plezier!
Malteser, wat houdt hem tegen?
Ik heb net de wieg gemonteerd en honderdmiljoen gezweet. Nu wil ik eigenlijk ons bed tien cm verschuiven maar dat ding weegt 600 kilo dus dat kan ik niet alleen en mijn man is buiten electra aan het aanleggen en nu ben ik ongeduldig*stampvoet*
(Ja, ik besef me dat ik nog 12 weken heb maar ik wil gewoon zeker weten dat t allemaal gaat passen![]()
)
En hoe weet je zo zeker dat het er nog 12 zijn?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:
Gm even volhouden nog! Het is ruk en kloje, ik weet het.
Maar je bent er bijna!
Heul niet iddquote:Op zondag 20 juli 2014 15:39 schreef Dyre het volgende:
[..]
En hoe weet je zo zeker dat het er nog 12 zijn?
GM
ik herken je bijna niet met je nieuwe plaatje
Dan is de grote vraag... Past het?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet iddmaar op een of andere manier heb ik t bed in mijn eentje opzij gekregen dus ik zal zo wel de furie van manlief over me heen krijgen.
GM
Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet iddmaar op een of andere manier heb ik t bed in mijn eentje opzij gekregen dus ik zal zo wel de furie van manlief over me heen krijgen.
GM
Goed zo! Nu de hoofdpijn nog wegquote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf?![]()
Gm mini en ik gaan lekker! Het was (cliché) het waard, hoe zwaar ik het ook soms vond. Maar slaap nu meer dan met mini in buik![]()
Dus dat scheelt enorm
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:12 schreef Amsel het volgende:
Oh zo herkenbaar SQ, ik wil ook alles zelf doen en ga echt niet afhankelijk zijn van een man. Maar die man wordt vervolgens wel boos als ik zo koppig heb gedaan
Vandaag heeft 'ie me echt gedwongen om niks te doen. Maar hoe kan ik nou stilzitten op de bank terwijl hij de keukenkastjes uitsopt? En opnieuw indeelt en dat he-le-maal fout doet natuurlijk - in mijn ogen dan![]()
het ging prima toen ik er uiteindelijk beweging in hadquote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf?![]()
Gm mini en ik gaan lekker! Het was (cliché) het waard, hoe zwaar ik het ook soms vond. Maar slaap nu meer dan met mini in buik![]()
Dus dat scheelt enorm
Ik ben een behoorlijke controlfreak, dus moet af en toe echt op mn tong bijten en alleen blij zijn dat man het uberhaupt doet... En realiseren dat het ook schoon is als hij t doet... Wil ook geen dictator worden vanaf t bed..quote:Op zondag 20 juli 2014 16:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar jij móét echt verplicht rust houden, dat lijkt me echt enorm moeilijk!
Mwah. Top-30. Maar het is een vrij korte en simpele naam en ik merk aan de namen die om mij heen de afgelopen tijd zijn gegeven dat kort en eenvoudig wel de trend zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je een gewilde naam in gedachten, Razz?
Ik heb heel mn ereader vol staan met boeken maar geen zin om te lezen...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben ook een behoorlijke controlfreak. Maar op de een of andere manier heb ik dat de laatste weken beetje bij beetje kunnen laten gaan en me erin kunnen berusten dat man het op zijn manier ook wel okay doet![]()
Ik heb mezelf op een gegeven moment maar voor de keuze gesteld: of de situatie accepteren zoals die is, of me er druk over gaan zitten maken waardoor het allemaal nog langer duurt dan nodig is. Die energie heb ik dadelijk nog keihard nodig![]()
Het is vooral de verveling waar ik tegenaan hik hiero.
Toen ik nog niet zwanger was ging ik dan meestal poetsen, of andere dingen in het huishouden
staat Henka in de top 30?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
Straks heeft Razz dezelfde naam als ik en moet ik huilen![]()
(Nee hoor, ik zou alleen huilen als het directe familie was)
Ik heb echt 1e letters uitgewisseld met mn zwager (waar we verder geen contact mee hebben) om zeker te weten dat we niet dezelfde naam zouden hebben... Gelukkig dus niet.. Kennissen van ons hebben wel een dochter met deze naam maar wij zien hun bijna nooit dus vond t zonde om de naam daarom te laten schieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
Straks heeft Razz dezelfde naam als ik en moet ik huilen![]()
(Nee hoor, ik zou alleen huilen als het directe familie was)
Uiteindelijk is iedere naam alsnog uniek door t kind wat de naam draagt...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb soberso een hele gemiddelde namensmaakik vind veel top zoveel namen leuk
Wat komt het dan dichtbij Crumpettequote:Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Crumpette het volgende:
Vriend en ik komen er net achter dat we mensen kennen op de vlucht...oud-collega van hem. Ik heb hem en zijn vrouw (nog onduidelijk of zij ook op de vlucht was) maar 1 keer ontmoet, maar
heeft lang met hem gewerkt. Damn
met zijn zoon ook.
edit: ook met vrouw en dochter, het hele gezin op weg naar vakantie ws.
ja, damn. het is gewoon heel raar. ik heb op de nieuwjaarsborrel heel lang met die vrouw staan kletsen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en wieg! Past! Happy whoremones
[ afbeelding ]
Jamesquote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Crumpette het volgende:
Wij neigen eigenlijk naar namen die alleen maar in het engels uit te spreken zijn.. staan er een paar op het lijstje die ik heel mooi vindmaar geen van allen nederlands. Overigens geen Djelisa praktijken hoor
wel smaakvol.
nachtkassie is onderdeel van de bedconstructie. Daarbij is het best prettig om niet via het voeteneinde je bed in te hoeven kruipen denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 17:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
wil je dat nachtkastje en wieg niet omwisselen straks? Kan dat?
En thanks voor de
ja klopt, ik moet dan afwegen of ik wil dat de juffrouw de naam kan zeggen, of de vaderquote:Op zondag 20 juli 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jouw man is Engels crumpette, dan zou Loes ook wel een gekke keuze zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |