Progressie!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
!!! Ik moest dus een nieuwe ballon laten zetten, heb ik al ruim 3 cm ontsluiting! Lig hier met een infuus wachtend op vriend. En dan vliezen breken.
OMG!
Denk dat je dit nu al niet meer leest, maar zet m op meid! Bijna je kleine in je armen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
!!! Ik moest dus een nieuwe ballon laten zetten, heb ik al ruim 3 cm ontsluiting! Lig hier met een infuus wachtend op vriend. En dan vliezen breken.
OMG!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef Crumpette het volgende:
Kwak ik zou zowiezo eerst douchen en dan aankleden
Ja joh, je komt dan toch het meest voor de borrel met de koorleden nietwaar? Dat gaat zowiezo al niet doorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]toch wel?
Ik lig nu prinsheerlijk in beha en onderbroek op een wit katoensatijnen laken op de bank.deuren open, gordijnen dicht, en zodra ik t te heet krijg pak ik een koud voetenbad, doe zo min mogelijk. Ik eet waar ik zin in heb wanneer ik er zin in heb, zo is t wel te doen.
Jammer dan, dat concert...
Heb er normaal echt niet zoveel laat van overigens.
T was een strijkers concertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja joh, je komt dan toch het meest voor de borrel met de koorleden nietwaar? Dat gaat zowiezo al niet door![]()
Tis echt te rustig in de winkel
Wauw, de meisjesgolf van sept/okt wordt afgewisseld met een jongetjes tsunami!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:24 schreef Zolena het volgende:
Sun en fe spannend! En dat die arts meer even opschiet.![]()
voor de onzekere dagen tot echo.
LL![]()
En gisteren ook seo. Alles goeden hier ook een jongetje. Ik ben dus een echte jongensmama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |