Onofficieel wel. Officieel zit Room nog voor me geloof ik maar die staat niet in de OP geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nu ben jij de laatste van de juli-dames Twink!
Karmaquote:Op zondag 20 juli 2014 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is het bij jullie allemaal koel en is het hier alweer 100 graden?
Ik woon aan zeequote:Op zondag 20 juli 2014 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is het bij jullie allemaal koel en is het hier alweer 100 graden?
hoeveel weken zijn de babies dan waarschijnlijk als hij terugkomt? en hou je ook rekening met de mogelijkheid dat hij langer wegblijft? dat hoor je nog wel eens toch.. dat mensen ergens blijven plakken.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:22 schreef Zoë23 het volgende:
Ja vind het echt jammer..
Toen S was geboren was hij zo lief voor drheeft me vaak geholpen (omdat ik weinig kon door BI) dus in bad doen, wandelen, oppassen als ik naar de fysio/osteopaat ging enzo. Toen ik begon met werken heeft hij op S gepast omdat haar 1e GO haar liet huilen enz (ze had veel last van Reflux en nog geen medicatie) heb haar daar toen weggehaald en hij heeft het dus overgenomen.
Natuurlijk gun ik m deze reis ontzettend! Maar vind het wel jammer dat hij die band niet gelijk met de 2 baby's kan ontwikkelen. (en stiekem ga ik zijn hulp wel missen)
Hier kom ik deze winter even bij je op terugquote:Op zondag 20 juli 2014 10:11 schreef geppie het volgende:
Ik heb nooit meer seks in de winterzodat ik zéker weet dat ik nooooooit meer hoogzwanger ben in de zomer
![]()
Wat een hel, die temperaturen en al vier dagen gruwelijke koppijn
awwwquote:Op zondag 20 juli 2014 10:11 schreef geppie het volgende:
Ik heb nooit meer seks in de winterzodat ik zéker weet dat ik nooooooit meer hoogzwanger ben in de zomer
![]()
Wat een hel, die temperaturen en al vier dagen gruwelijke koppijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |