Mijn buikbaby is ook rustig deze warme dagen.. weet niet waar ik het mee moe vergelijken omdat het nog vroeg is natuurlijk, maar heb baby op het werk maar een paar keer gevoeld, en na het avondeten was het even druk (zag mijn buik bij 1 schopje bewegen zelfs!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als jullie babies schoppen, hoe veel bewegingen voel je dan gemiddeld achter elkaar?
(Ja, het blijft me boeien)
We zijn nog bezig met lannenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:47 schreef AwayTL het volgende:
Hoe was de lan Rady?
Ik heb geen idee hoeveel de baby beweegt, hou het nooit bij.
Ja overduidelijk een papa's kind... Aan t ctg ook altijd, dan draait ze weg vd dopler die ik sowieso altijd al vast moet houden, maar als dr papa t doet dan gaat ze dr tegenaan liggen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:15 schreef Radyhyn het volgende:
Hihihi papa's kindje
Leuk je nieuwe user icon
viel reuze mee,ik heb een paar klappen gehoord,wel veel zien flitsen.Het buitje was wel fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef Radyhyn het volgende:
Wie woont er hier in Zeeland? Behoorlijke bui/onweer zo te zien.
http://www.buienradar.nl/
Jammer dat die bui niet hier overheen komt... onweer
Nu ben jij de laatste van de juli-dames Twink!quote:Op zondag 20 juli 2014 08:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sun gefeliciteerd! Best een lange bevalling dus maar het wachten is beloond! Hopen op een voorspoedig herstel en daarna lekker genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |