Ik had vanmorgen ijsblokjes in de waterbak gedaan, normaal halen de honden die er uit en vreten ze ze op, maar nu had dr hond er 1 uitgehaald en de poes zat er mee te gooien... Om daarna intens tevreden dr poten te wassen en toe te kijken hoe manlief de vloer droogde...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb een coolpack in een doekje gedaan en die lag klaar op de bank voor mijn nek oid. Pousse heeft hem alleen ontdekt, en ligt er nu tevreden op te snurken
Oh dat klinkt wel als serious business idd met die buggy! Ik heb een fiets met framemaat 57 dus er zit behoorlijk wat ruimte tussen zadel en stuur, en het stuur is ook best wel breed. De fiets is ook nog maar een jaar oud dus ik hou hem voor nu nog welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoewel die dubbele standaard wel praktisch is, vind ik vooral het ruime stuk tussen kinderstoel en zadel en het gestabiliseerde brede stuur ideaal aan zo'n fiets. Het fietst zoveel lichter, stabieler en comfortabeler nu! Ik heb het stoeltje voorop en meestal een buggy erbij op de buggydrager achterop.
Framemaat 57quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als serious business idd met die buggy! Ik heb een fiets met framemaat 57 dus er zit behoorlijk wat ruimte tussen zadel en stuur, en het stuur is ook best wel breed. De fiets is ook nog maar een jaar oud dus ik hou hem voor nu nog wel. Straks maar aan de bakfiets als er een tweede komt
Er zit iig een veer op waardoor het stabiel stuurt en niet om kan klappen. En qua breedheid denk ik dat het misschien nog wel iets breder is dan de wat breder wordende normale sturen. Maar ik denk dat je ook normale fietsen hebt die prima werken met kind(eren) hoor. Ik ben alleen niet zo van het 1000dingen uitzoeken voor een goede aankoop, dat haat ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef Crumpette het volgende:
Wat is er zo byzonder aan een moederstuur dan? Behalve breed? Veel sturen zijn al breed tegenwoordig?
Hendig sjiek, zo'n vader!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er zit iig een veer op waardoor het stabiel stuurt en niet om kan klappen. En qua breedheid denk ik dat het misschien nog wel iets breder is dan de wat breder wordende normale sturen. Maar ik denk dat je ook normale fietsen hebt die prima werken met kind(eren) hoor. Ik ben alleen niet zo van het 1000dingen uitzoeken voor een goede aankoop, dat haat ik. Dus ik heb mijn zoekgebied beperkt tot enigszins betaalbare moederfietsen. En dan nog heb ik een tweedehands (die gaan wel echt heel hard op mp) want ik vind 900-1400 euro veel meer geld dan kk bereid ben uit te geven voor een fiets. Scheelt wel dat mijn vader de ultieme fietsenexpert is dus die heeft mee gezocht en gekeurd.
afstand tussen zadel en stuur is groterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef Crumpette het volgende:
Wat is er zo byzonder aan een moederstuur dan? Behalve breed? Veel sturen zijn al breed tegenwoordig?
+1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er zit iig een veer op waardoor het stabiel stuurt en niet om kan klappen. En qua breedheid denk ik dat het misschien nog wel iets breder is dan de wat breder wordende normale sturen. Maar ik denk dat je ook normale fietsen hebt die prima werken met kind(eren) hoor. Ik ben alleen niet zo van het 1000dingen uitzoeken voor een goede aankoop, dat haat ik. Dus ik heb mijn zoekgebied beperkt tot enigszins betaalbare moederfietsen. En dan nog heb ik een tweedehands (die gaan wel echt heel hard op mp) want ik vind 900-1400 euro veel meer geld dan kk bereid ben uit te geven voor een fiets. Scheelt wel dat mijn vader de ultieme fietsenexpert is dus die heeft mee gezocht en gekeurd.
+1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef mignonne het volgende:
en laat het ajb snel gaan onweren want ik heb me toch een pijn in mn harses![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |